Piknik

326 23 0
                                    

Zobudila som sa pomerne skoro. Slnko vychádzalo spoza hôr a prvé slnečné lúče už prenikali do mojej izby.

Skúšala som ešte zaspať ale akonáhle som si späť ľahla a zatvorila oči ihneď som ich otvorila, nevedela som naspäť zaspať. Otvorila som knihu ktorú mám rozčítanu na stranu, kde som zanechala záložku a začítala som sa do jej deja. Keď človek číta čas ide... Ako to povedať... Rýchlejšie.

Podľa zvukov z kuchyne som usúdila že je už Kai hore. Pomalými krokmi som sa dostala až do kúpeľne. Na to že som nenaspala veľa, som kruhy pod očami nemala. Umyla som si zuby a učesala som si svoje blond vlasy, ktoré stáli na všetky svetové strany.

V kuchyni postával Kai a pripravoval raňajky. Slušne som si sadla na stoličku. Nevšimol si že som tu s nim, takže keď sa otočil k stolu trochu sa zľakol ale potom sa milo usmial.,,Dobré ráno drobec. "touto prezývkou ma volal už od malička. Stále bol vyšší než ja takže na mňa táto prezývka perfektne sedela. Odpovedala som mu a potom som sa pustila do jedla.

Po tom čo sme sa najedli šiel Kai do práce a mne volal Chan, aby mi oznámil a zároveň sa aj opýtal či nejdem von spolu s ostatnými. Súhlasila som pretože som aj tak nemala nič na práci. Dohodli sme sa že sa stretneme pred mojim domov a z tadiaľ ku jazierku na pik nik.

Obliekla som sa, zobrala som si mobil a šla som pred dom, kde na mňa už čakali ostatný, Jennie ma objala a tak isto aj ostatný. Chlapci ako malé deti sa rozbehli po výstupanej cestičke smerom k jazeru a ja a Jennie sme nad nimi iba pokrútili hlavou.

Dali sme si deky na trávu a posadili sme sa na ne. Chlapci začali rozprávať o tom ako sa tešia že škola už skončila a kam pôjdu na prázdniny.

Neskôr musel ísť Jungkook domov tak sme tu ostali len traja.,,Čo tak sa ísť kúpať? "navrhol Chan.,, Nemáme plavky." dodala Jennie.,, Nevadí slnko svieti tak silno že keď vyleziete z vody zima vám nebude a budete sa kúpať v oblečení. "nakoniec sme obidve súhlasili.

Keď som plávala vo vode mala som taký pocit akoby ma niekto sledoval. Tak som sa začala obzerať, ale nikoho som nevidela. Naraz som sa ocitla pod vodou, pretože ma Chan potopil. Naštvala som sa a začala som naňho špliechať vodu a takto sa začala naša vodná bitka.

Slnko už nesvietilo tak silno takže sme vyliezli z vody aby sme sa stihli usušit pred tým ako západne slnko. Chan išiel domov ale ja a Jennie sme ostali ešte tam. Spýtala som sa jej či by u mňa dnes nechcela prespať súhlasila. Kai(ja) som sa nepýtala, pretože už mi dávnejšie hovoril že u nás môže prespať kedy bude chcieť.

Vrátili sme sa teda do domu. Dala som jej suché oblečenie a tak isto som sa aj ja prezliekla, pretože sme ešte úplne nevyschli.

Pri pozeraní už tretieho filmu Jennie zaspala. Kai mi písal že musí ostať v práci až do zajtra. Zobrala som si baterku a šla som von. Bola tma a svetla pred domom svietili slabo. Šla som po okraji cesty, uvidela som osobu stojúcu na druhej strane cesty.

𝕭𝖔𝖞 𝖋𝖗𝖔𝖒 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖔𝖗𝖊𝖘𝖙Where stories live. Discover now