Hyunjin pov.
Rose hľadáme už od včera no stále neúspešne.,, Hyunjin!"zakričal BangChan rozbehol som sa teda za ním.,, Prebral sa."
Felix pov.
Otvoril som oči, no kvôli svetlu som ich naspäť zavrel. Keď som si ako tak uvedomil, čo sa stalo vystrelil som do sedu. Bangchan sa rozbehol preč a v miestnosti so mnou ostal už len Jungkook.,, Kde je Rose?"Jungkook sa zo sklonenou hlavou otočí na mňa,, Nevieme." vyvalím naňho oči ako to že nevie?
Postavím sa a chcem bežať preč no zastaví ma, vytrhnem sa mu a bežím preč, pri vchode sa zrazím s Hyunjinom no to neriešim, bežím až kým sa nedostanem na miesto, kde som ju naposledy videl.
Kľaknem si a zaborím hlavu do rúk, nikdy som neplakal ale teraz to na mňa doľahlo, osoba ktorá je pre mňa dôležitejšia viac než čokoľvek na svete tu nie je, neprežijem to ak ju už neuvidím aj vlk vo mne kňučal.
Musím ju nájsť, len si musím spomenúť na pach ktorý som cítil pred tým ako som odpadol, viem že to nebol človek ale niekto ako ja. Kto by jej chcel ublížiť alebo mne? Poznám len jednu smečku, bol som alfa ale odišiel som spolu s mojimi bratmi a teraz nemajú vodcu ale každý tam bol v pohode....
Až na jednu osobu, Krystal! Stále za mnou chodila a hovorila mi že je moja spriaznená duša ona, no však nebola. Moji bratia po tom, čo som odišiel tam ešte týždeň ostali až potom odišli, hovorili že dáva za vinu mojej spriaznenej duši to, že som odišiel. Postavil som sa a rozbehol som sa naspäť.,, Viem kde je! "zakričal som keď som vošiel do domu.
Rose pov.
Otvorila som oči a prvá vec, ktorú som pocítila bola štipľavá bolesť na líci, ruku som si premiestnila na líce, keď som ju dala dole a pozrela som sa na prsty boli krvavé.
Po tom ako som započula smiech som vedela, že tu nie som sama, zdvihla som pohľad z mojich rúk a pozrela som sa smerom, z ktorého smiech prichádzal, sedela tam a prepaľovala ma pohľadom.,, Kto si čo po mne chceš?"zvrieskla som po nej, no ona sa začala ešte viac smiať prešla ku mne a kľakla si predomňa,, Nie som tvoja kamarátka aby si po mne kričala." povie s kľudom, rukov si začne prehľadávať vrecka na mikine a nakoniec z tamadiaľ vytiahne nôž.
Taak som tu s novou časťou, ospravedlňujem sa za svoju neaktivitu. Hope you enjoy 😊
YOU ARE READING
𝕭𝖔𝖞 𝖋𝖗𝖔𝖒 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖔𝖗𝖊𝖘𝖙
FanfictionKeď sa jedná osoba úplne odlišná od ostatných zamiluje do obyčajného dievčaťa. Čo sa stane keď zistí pravdu? Jedno netreba zabúdať medzi nenávisťou a láskou je tenká hranica a je len na nás kedy sa tú hranicu rozhodneme prekročiť. . . Start: 4...