Zatiaľ čo ostatný čakali pred domom som sa bola rýchlo pobaliť.
,, Chan(ov) kamarát a jeho brat prídu tiež ale až neskôr. "povie Kook keď sa k nim vrátim.
Na túre sa neudialo nič zaujímavé, okrem toho že som spadla na kameňoch a odrela som si celé kolená a ruky.
Našli sme si miesto, kde sme si začali stavať stany. Za pár minút ma prísť ten Chan(ov) kamarát a jeho brat. Zaujíma ma, kto to bude. Zabudla som si mobil v stane tak som si poň šla. Keď som bola v stane počula som že sa niekto predstavuje tak som si rýchlo zobrala mobil a vybehla som zo stanu.
No to ma podržte!!!
Čo tu robí Felix? On je ten brat Chan(ovho) kamaráta? Však sa ani trochu nepodobáju!
,, Som BangChan. "povie ten vedľa Felixa. Asi čakal že sa tiež predstavím ale nevedela som odtrhnúť oči od tých Felixových. Súdiac podľa jeho prekvapeného výrazu môžem povedať že tiež nečakal že tu budem.
,, Vy sa poznáte?" opýta sa Chan prekvapene,keď si všimol ako na seba zízame.,, Len sme sa pár krát stretli." zaklamala som.,,a ahoj ja som Rose. "poviem a usmejem sa na BangChana.
Lucas, Felix a Jungkook boli po drevo a my ostatný sme ešte všetko vykladali z tašiek. Do každého stanu som dala dva spacáky.
Keď sa Bangchan, Lucas a Felix vrátili, založili oheň, všetci sme si okolo neho sadli a začali sme sa rozprávať. Chalani začali rozprávať strašidelné príbehy a ja som nebola ďaleko od toho aby som sa "posrala".Nevedomky som chytila ruku osoby vedľa mňa. Nevedomky som chytila ruku Lucasa!,,Prepáč. "ospravedlnila som sa mu, rýchlo som sa pozrela inde no a kde inde než na Felixa. Pozeral na mňa, v jeho očiach som na chvíľu zazrela smútok? Alebo sa mi to len zdalo? Mám halucinácie?
Každý chcel byť v stane s niekým iným, mali sme štyri stany a boli sme ôsmy, takže v každom stane mohli byť dvaja.
Nakoniec sme to urobili tak že sme na kúsky papierov napísali čísla:1;1;2;2;3;3;4;4.
Každý si mal potiahnuť jeden papierik s číslom a tý ktorý budú mať rovnaké čísla su spolu v stane.
Keď sme si všetci vytiahli jeden papierik, mali sme ich položiť pred seba. Začala som hľadať číslo tri, pretože som si ho vytiahla. Nakoniec som ho našla. Začala som dvíhať hlavu aby som zistila s kým budem v stane.
Bol/a to.......
.
.
.
Tiež trochu kratšia časť.
YOU ARE READING
𝕭𝖔𝖞 𝖋𝖗𝖔𝖒 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖔𝖗𝖊𝖘𝖙
FanfictionKeď sa jedná osoba úplne odlišná od ostatných zamiluje do obyčajného dievčaťa. Čo sa stane keď zistí pravdu? Jedno netreba zabúdať medzi nenávisťou a láskou je tenká hranica a je len na nás kedy sa tú hranicu rozhodneme prekročiť. . . Start: 4...