Dnes už ideme domov, zbalila som si veci a aj s kufrom som sa dotrepala až do obývačky. Nikto tu zatiaľ nebol. Všetci ešte spali ale mali už zbalené kufre. Rýchlo som si z chladničky zobrala jogurt a zjedla som ho.
Kai(ovy) som napísala, že dnes už idem domov.
Počula som zvuky a po chvíli sa už do obývačky nasáčkovali ostatný.
Hyunjin, Bangchan a Félix idú domov cez les, no logicky keď v ňom bývajú a ostatný ideme autom.
Rozlúčila som sa s Félixom a nastúpila do Jungkookoveho auta.
Pred domom stal Kai. Rozlúčila som sa s Jungkookom, Chanom, Jennie a Irene a utekala som sa hodiť Kai(ovy) okolo krku. Tak veľmi my chýbal. Dúfam že niečo navaril, som hladná.
Vyrozpravala som mu čo sa dialo na Chate ale vynechala som tie '' nepodstatné '' veci ako únos a tak.
Neskôr som si zobrala korčule a šla som sa korčuľovať.
Na moje nešťastie ma raz skoro zrazilo auto ale len SKORO...
Zavolala som svojej kamarátke Lise, ktorú som už dlho nevidela a dohodla som sa s ňou, že pôjdeme do skateparku. Tak som sa ešte chvíľu korčuľovala a išla som domov. Kde som sa rýchlo osprchovala a obliekla som si čierne vysoké kratasi, biely crop top a žlto čiernu károvanú košeľu. Zobrala som si skate a utekala som na zastávku.
Na zastávke na mňa už čakala Lisa. Objala som ju a spolu sme šli do skateparku. Bola tam skupinka chalanov, no ja narozdiel od Lis som si ich nevšimala a šla som sa skateboardovať.
Neskôr som si sadla na lavičku vedľa Lis. Tý chlapci k nám prišli. Jeden sa na mňa stále pozeral až mi to začalo byť nepríjemné.,, Ahojte. ''Lis sa im s radosťou pozdravila a ja som sa nútene pozdravila tiež, sadli si k nám a začali sa predstavovať. Čiže ich mená boli Johnny, Yuta, Jaehyun, Jaemin a Jisung.
Nakoniec som sa s nimi aj ja začala baviť. Jaemin bol fajn ale veľa rozprával, Johnny si o sebe dosť myslel, Yuta bol z nich asi najmilší, Jisung doteraz povedal asi tak jedno slovo a Jaehyun na mňa stále pozeral.
Rozlúčila som sa s nimi a chcela som ísť na zastávku nechcem zmeškať autobus,, Počkaj '' zakričal,, Odprevadím ťa. "nechcela som byť hnusná tak som len prikývla a spolu s ním sme šli na zastávku. Veľmi som sa s ním nerozprávala no jeho stály pohľad na mne mi začínal ísť na nervy.
Potešila som sa keď som v diaľke zazrela prichádzajúci autobus, pozdravila som sa mu a skôr ako stihol niečo odpovedať som nastúpila do autobusu.
Keď som vystupovala na zastávke, bola už tma a keďže svetlá lámp su slabé, ledva som videla pred seba.
Započula som praskajúce vetvičky stromov a rýchlo som sa porozhliadla, nikoho som nevidela, zrýchlila som krok, nakoniec som začala utekať ako som najviac vládala. Našťastie náš dom nebol ďaleko od zastávky.
Vydýchla som si keď som stála vo svojej izbe.
Blúznila som alebo tam vážne niekto bol?
+++
Vybrala som si pyžamo a odpochodovala som do kúpeľne. Kde som sa zamkla a dopriala som si teplú sprchu.
Potom som si už len ľahla do postele a zaspala som.
Tak nová časť na svete. Snažím sa byť aktívna, so Hope you enjoy.
YOU ARE READING
𝕭𝖔𝖞 𝖋𝖗𝖔𝖒 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖔𝖗𝖊𝖘𝖙
FanfictionKeď sa jedná osoba úplne odlišná od ostatných zamiluje do obyčajného dievčaťa. Čo sa stane keď zistí pravdu? Jedno netreba zabúdať medzi nenávisťou a láskou je tenká hranica a je len na nás kedy sa tú hranicu rozhodneme prekročiť. . . Start: 4...