18.

181 18 0
                                    

Nakoniec som sa rozhodla že tam pôjdem. Vstala som spravila som zo seba človeka a  šla som dole.Chcela som urobiť raňajky ale ako vidím niekto ma predbehol. ,,Ahoj."pozdravila som sa Jennie.A hádajte čo pripravila ,ak myslíte palacinky tak sa nemýlite. Palacinková dieta. Pomyslela som si. Trochu som sa zasmiala. Deň sa dosť ťahal, nič okrem čítania knihy som nerobila, večer sa blížil a stres spolu s nim. Vážne som sa tam bála ísť ale zvedavosť bola väčšia než strach. Pár minút pred ôsmou som sa obliekla.

Postavila som sa k brehu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Postavila som sa k brehu. Nikto tu nebol, že by zo mňa niekto len vystrelil? Tuto myšlienku som ihneď zamietla, pretože mi niekto zakryl oči.,,Kto som? "snažil sa znieť nejako inak ako normálne ale vôbec sa mu to nedarilo.Otočila som sa.,, Félix, ty debil. Prečo som sa musela večer trepať až sem, to si ma sem nemohol zavolať normálne,jasne že nie, ty sa musíš hrať na tajného a zanecháš na kuse pepiera odkaz." krútila som nad ním hlavou. Zamrzla som v pohybe, keď som ucítila na svojich perách tie jeho. Najprv som len prekvapene stála na mieste bez menšieho pohybu, potom som sa spamätala a začala som spolupracovať. Odtiahol sa.,, Budeš so mnou chodiť." zašepkal. Od radosti a sčasti aj z prekvapenia som sa nezmohla na nič, keď sa začal tváriť trochu smutno, spamätala som sa. Začala som prikývovať ako nejaký retard. Tú radosť v jeho očiach sa nedalo neprehľiadnúť. Objal ma, bolo to milé a bolo by to aj príjemné ak by som vedela aj dýchať. Keď si všimol že mu neopätujem objatie, odtiahne sa a ja sa konečne nadýchnem.,, Prepáč. "povie a pohľad sklopí k zemi. Chytí ma za ruku a začne ma niekde ťahať, nič nehovorím iba ho následujem, dotiahne ma na nejaký kopec, kde je položená deka. Sadneme si. Bolo by to úžasné. Bolo.... Ak by jeho niekto palicov netresol po hlave a on by neodpadol a ak by mne niekto nedal šatku na ústa a ja by som sa nenadýchla tej omámnej látky.

So ďalšia časť. Hope you enjoy. Dajte mi vedieť do komentárov ako sa vám tento príbeh zatiaľ páči. Ďalšiu časť čakajte v utorok alebo v stredu

𝕭𝖔𝖞 𝖋𝖗𝖔𝖒 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖔𝖗𝖊𝖘𝖙Where stories live. Discover now