Pomaly som otvorila oči, no nič som nevidela, všade bola tma a zima. Ruky som mala niečím zviazané a tak isto aj nohy. Snažila som sa vyslobodiť, no nešlo to.
Dvere sa otvorili a miestnosť osvetlilo svetlo. ,, No už si hore. "úškrnie sa. Príde ku mne a kľakne si predomňa. ,,Čo môže alfa vidieť na takej chudinke ako si ty. No nevadí časom na teba zabudne." ešte viac sa úškrnie, snažím sa niečo povedať no len otvorím ústa a nevidám ani hlásku. Strašne ma všetko bolí , najhoršie na tom je, že neviem kde som a ani kto je tá osoba predomnou a prečo ma uniesla.
Pohľad tretej osoby
Slnko pomaly začalo vychádzať spoza hôr. Všetci spali, nič netušiac.
Jennie spravila raňajky, tak ako to robievala každé ráno aj u seba doma. Zobudila ľudí v každej izbe okrem jednej do ktorej si to práve teraz namierila. Otvorila dvere a zamrzla v pohybe, keď v izbe nikoho nevidela.
Začala všetko prehľadávať, izby, pivnicu, záhradu ale ani po jednom ani stopa. Prišla za ostatnými a oznámila im to, ty sa zo strachom o svojich dvoch kamarátov vydali hľadať aj ďalej od domu. Každý sa vydal iným smerom, mali tak väčšiu nádej niečo nájsť.
Hyunjin sa vydal cestou, rovnakou ako Rose ešte včera v noci. Na kopci pod mohútnou vrbov zazrel niekoho ležať, rozbehol sa teda na to miesto, čo videl ho trochu pychlo pri srdci , jeho brat ležal na zemi, najhoršie bolo to že sa nehýbal a na hlave mal dosť veľkú ranu, čo chlapca ale znepokojilo ešte viac bolo, že dievča do ktorého bol bezhlavo zamilovaný tu nebolo.
Zobral svojho brata na ruky aj keď to bola veľká námaha, pretože bol ťažký, došiel s nim do domu a zavolal ostatných, ty keď uvideli v akom stave sa ich kamarát nachádza, posmutneli ešte viac.
Dievča hľadali dlho do noci no nič nenašli o chlapca sa starali dvaja z jeho bratov, no ten akoby ani nežil, neotváral oči, no stále dúfali že sa preberie, mali nádej keďže sa chlapcovy pravidelne zdihala hruď. Do nemocnice ísť nemohli to by boli ešte vo väčšom nebezpečenstve, pretože by podľa krvy zistili že je iný. Neostávalo im nič iné ako len čakať.
Nooo tak nejak som sa dokopala k tomu aby som napísala novú časť. Dúfam že vás to ešte baví.Viem že je to dosť krátka časť ale nabudúce bude dlhšia sľubujem.
YOU ARE READING
𝕭𝖔𝖞 𝖋𝖗𝖔𝖒 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖔𝖗𝖊𝖘𝖙
FanfictionKeď sa jedná osoba úplne odlišná od ostatných zamiluje do obyčajného dievčaťa. Čo sa stane keď zistí pravdu? Jedno netreba zabúdať medzi nenávisťou a láskou je tenká hranica a je len na nás kedy sa tú hranicu rozhodneme prekročiť. . . Start: 4...