Otvoril som oči. Bol som v inej miestnosti, než do ktorej som vošiel predtým.
Ruky som mal zviazané.
Porozhliadol som sa po miestnosti, bol som tu sám.
Našťastie to lano s ktorým som bol zviazaný, nebolo uviazané pevne. Takže som začal mykať rukami a z lana ruky vytiahol.
Postavil som sa a začal som hľadať východ. No ako inak dvere boli zamknuté.
Potreboval som nájsť inú cestu.
Pov. Hyunjin.
Prízemie sme prehľadali, rovnako ako Yeosang a Mingi prvé poschodie, tak sme všetci šli do suterénu za Jungkookom a Felixom.
Rozdelili sme sa na dve skupiny, pretože tu boli dve chodby. Keďže máme silnejší čuch než ostatný, ľahko sme zacítili Félixa. Dvere za ktorými bol, boli zamknuté.
Nejakým zázrakom mal Mingi vo vlasoch sponku. Otvoril som ňou dvere, ešte že sa tá sponka nezlomila.
POv. Felix
Počul som zvuky no nejak som ich neriešil, mal som dosť práce s hľadaním východu.
Dvere sa otvorili a ja som sa trochu potešil, keď som tam uvidel stáť Mingiho a Hyunjina.
,, Nemáme čas, musíme nájsť Rose. '' povedal som a utekal som ku dverám kde ma niekto omráčil. Nikto v miestnosti nebol, no boli tam ešte jedny dvere. Mingi ostal pred vchodom a Hyunjin šiel so mnou. Otvorili sme dvere a naskytol sa nám pohľad na osobu celú dobitú a zviazanú.
Rýchlo som k nej utekal, no zhrozil som sa keď som zistil že je to Rose. Zobral som ju na ruky ako princeznú a rýchlo som utekal preč s Mingim a Hyunjinom za mnou.
Počuli sme výstrel tak sme začali utekať rýchlejšie. Vyšli sme von. Bangchan držal zbraň, a mieril na poranenú Krystal, nevedela vstať pretože jej Bangchan trafil do nohy.
,,Čo tak ju zobrať k Taeyongovy, počul som že tam niekoho okradla.''navrhol Hyunjin. Prikývol som.
Hyunjin zobral Krystal na ruky, utiecť nemohla pretože sa nevedela ani sama postaviť.
Hyunjin a Bangchan ju šli zaniesť Taeyongovy a my ostatný sme sa vrátili do chaty.
Jimin jej ošetril rany a ja som ju potom odniesol do izby.
Rose. Pov.
Bola som hore ale oči som neotvárala, bála som sa toho čo my ta krava znova spravý.
Pocítila som dotyk na ruke tak som trochu poskočila,, Rose. '' keď som započula ten hlas, tak som sa rýchlo posadila.
Asi už blúznim, určite je to len sen. Zázvorím oči a znovu sa ocitnem v tej temnej miestnosti. Štipla som sa do ruky, no nič takže je to skutočne.
Hodila som sa mu okolo krku a nechystala som sa odtiahnuť nasledujúce hodiny.
Obmotala som svoje nohy okolo jeho pásu a on sa postavil, začal kráčať dole schodmi až do obývačky kde sa nachádzali všetci ostatný. Felix ma položil na zem a ja som ho chytila za ruku. Jennie si ma pritiahla do objatia a potom každý ostatný. Nejakým zázrakom ma objala aj Irene, ja vážne neviem prečo asi bola zhúlená či čo.
Jedlo som do seba hadzala, nakoniec som mala pocit že prasknem, dám vam jednu radu do života, nikdy sa neprežierajte budete toho potom ľutovať ako ja teraz. Však sa nevládzem ani postaviť zo stoličky.,, Félix.'' zakričala som. Behom sekundy bol pri mne.,,Že ma odnesieš do izby. '' urobila som psie očká. Len nadomnou pokrútil hlavou no zobral si ma na ruky a vyniesol ma až do izby.
Chcel odísť no ja som si ho rukov pritiahla naspäť. Neviem či sa nechal alebo mam ja takú silu že som ho stiahla až tak že spadol na mňa.
Zasmiala som sa a zašepkala som ,,Ostaň. ''
Neodpovedal len si privlastnil moje pery.
Potom si ľahol vedľa mňa a chytil ma za ruku ja som s úsmevom na tvári zaspala.
Takže nová časť. Hope you enjoy.
YOU ARE READING
𝕭𝖔𝖞 𝖋𝖗𝖔𝖒 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖔𝖗𝖊𝖘𝖙
FanfictionKeď sa jedná osoba úplne odlišná od ostatných zamiluje do obyčajného dievčaťa. Čo sa stane keď zistí pravdu? Jedno netreba zabúdať medzi nenávisťou a láskou je tenká hranica a je len na nás kedy sa tú hranicu rozhodneme prekročiť. . . Start: 4...