13.

218 19 0
                                    

Začala som rýchlejšie dýchať, srdce mi akoby chcelo vyskočiť z hrude.

,, Poďte jes.... Asi som prišiel v nevhod. "povie Han vo dverách a snaží sa čo najrýchlejšie vypariť.

Rýchlo sme od seba s Felixom odskočili.,, A-asi by s-sme mali ísť d-dole." trochu zakokcem.

Zídeme dole po schodoch, akonáhle vstúpime do kuchyne všetci na nás upriamia pohľady a smejú sa ako priblbnutý, každý okrem Hyunjina,ktorý sa mračí.Han im musel vyrozprávať všetko čo videl keď vošiel do izby.

Sadli sme si s Felixom vedľa seba z druhej strany pri mne sedel Hyunjin. Pozrela som sa naňho, usmial sa na mňa, tak som mu úsmev opätovala.

Eeee....povie mi niekto čo to do riti jedia? Nevyzerá to ani trochu ako ľudská strava. Predomňa položili šalát. Chápete? Šalát! Čo som ja zajac? Ja potrebujem poriadne jedlo z tohoto by sa ani ovca nenajedla.

No nevadí zjedla som ten šalát, ostatný už tiež dojedali.

Felix ma zaviedol naspäť do jeho izby a ostal tam so mnou. Pretože by nemal kde spať. Naj sa premení na vlka a naj spí v pelechu. No nevadí postel bola dosť veľká aby sa na ňu zmestilo aj viac ako len dvaja ľudia

Ukázal mi sprchu. Ja som do nej vliezla bez myslenia. No po tom čo som sa chcela ísť obliecť som si uvedomila že nemám čo. Obmotala som okolo seba uterák a vyšla som z kúpeľne.,, Eee Felix v čom mám spať? "spýtam sa a pocitím ako mi do líc stupa červen. Musím vyzerať ako červená paprika.Najprv si ma len obzerá potom ako by sa spamätal a pokrútil hlavou

Postavil sa a išiel k skrini skadiaľ vytiahol tričko.,, Môže byť?" podá mi ho a usmeje sa. Úsmev mu opätujem a rýchlo zaleziem naspäť do kúpeľne aby som sa mohla prezliecť.

Keď vyjdem, Felixa nikde nevidím. Ľahla som si do postele a prikryla som sa,no bola mi zima. Počula som otváranie dverí a zacítila som ako sa posteľ na druhej strane prehla. Trochu som sa triasla.,, Je ti zima? "opýta sa. Otočím sa naňho,, Nie." snažím sa klamáť no klepem zubami.,, Vidím že ti je zima tak neklam. ",, Keď to vidíš tak načo sa ma to pýtaš?" vyšteknem, na to sa len usmeje.Natiahne ku mne ruku a pritiahne si ma k sebe. Prekvapene na neho pozerám. Z jeho tela ide teplo(pozn. Autora. :chápeme sa nie?) nakoniec sa k nemu pritúlim a cítim ako na mňa doľahne únava.

So zas a znova kratšia časť. 😅Dúfam že sa vám príbeh páči.

𝕭𝖔𝖞 𝖋𝖗𝖔𝖒 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖔𝖗𝖊𝖘𝖙Where stories live. Discover now