11.

206 19 0
                                    

Pred nami bola lúka,na nej vlci! Presnejšie dvaja. Nie je tu niekde toaleta? Potrebovala by som súrne prebaliť. Felix sa postavil predomňa a zavrčal? On vážne zavrčal? Akonáhle zavrčal vlci zastali. Čo? Postavila som sa vedľa Felixa a pozrela som naňho, prečo ma kurva sivé oči? Všimol si môj vystrašený pohľad,otváral ústa že niečo povie ale skôr než niečo stihol povedať som začala utekať preč.

Počula som ako za mnou kričal no ja som nezastavovala a utekala som ďalej. Bála som sa, niečo vo vnútri mi hovorilo aby som zastala a šla naspäť ale strach bol väčší takže som utekala ďalej.

Nevedela som, kde som ale bežala som ďalej, vedela som že beží za mnou a skôr či neskôr ma doženie. Súrne som potrebovala nájsť pomoc ale nedávala som tomu veľkú nádej.

Bežala som nevedno kam, ak by som rýchlo nezastavila som na mieste mŕtva,pretože predomnou bola až veľmi hlboká jama, zasa. Otočila som sa s úmyslom ju obísť. Stál tam.,,Rose, prosím nechaj si to vysvetliť. "začal sa približovať a ja zas ustupovať.,, Nepri..." nedopovedala som, pretože som stúpla do jamy a začala som padať na poslednú chvíľu ma zachytil a potiahol von. 'Myslím že sa nemáš čoho báť, keby ťa chcel zabiť nechytil by ťa',,Drž ústa!"vykríkla som. Felix sa na mňa zmätene pozrel. Ups... Ja som to povedala nahlas? 'No ne len tak na teba pozerá jak na debila' no super teraz ma začne otravovať ešte aj moje podvedomie to nie som už dosť retardovaná? 'dobre že si to priznáš' nevenovala som svojmu "podvedomiu" už pozornosť.

,,Nechcel si mi niečo vysvetliť? "už som sa nebála až tak ako predtým.,, Áno, prosím len nekrič a nezačni znovu utekať, pamätaj si že by som ti nikdy nedokázal ublížiť." prikývla som.,, Som vlkodlak. "začala som sa rehotať ako blázon.,, No jasné a ja som vila kmotrička." ja som umierala od smiechu, no všimla som si jeho vážny výraz. Stíchla som. Žeby predsa len? Nie, predsa niečo také ako vlkodlak existuje iba v rozprávkach. Ale svietili mu oči na sivo a vrčal,to je predsa pravda ale nič viac.,, Dokáž to!" povedala som odvážne, takže ho to prekvapilo.,, Dobre." postavil sa.

Znovu krátká čas😅prepáčte ale zo školy mi posielajú veľa úloh 😅no jooo ďalšie výhovorky.

𝕭𝖔𝖞 𝖋𝖗𝖔𝖒 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖔𝖗𝖊𝖘𝖙Where stories live. Discover now