8.

215 19 2
                                    

Pane bože prečo ma takto trestáš? Bola som odsúdená byť v stane s tým koho najviac neznášam..... Irene.

Nie, ďakujem radšej vyleziem na hrubý konár stromu a budem spať tam. Však ona je stelesnenie zla. Ona je satan,prinajlepšom je posadnutá, zavolajte prosím niekto vyháňačou diablov alebo aspoň pápeža alebo nemáte niekto len tak náhodou kríž?

To už jej rovno môžte začať kopať hrob, ak mám byť s ňou v jednom stane. Však ja ju zadusím vankúšom, keď bude spať alebo ešte horšie! Čo ak ona zabije mňa? Už od škôlky sa neznášame, tak by som sa ani nedivila.

Zahnala som tieto myšlienky a pozrela som sa ako dopadli ostatný. Bangchan bol s Felixom, Jennie bola s Chanom a Lucas s Kookom. Bola som rada že Jennie je s Chanom, pretože je vidno, že sa jej páči. Dúfam že sa čoskoro dajú do kopy..

Všetci už odišli do stanov, no ja som tu ešte ostala. Chcela som počkať než Irene zaspí. Nebojte nechystám sa ju zabiť len chcem aby už spala. Nemienim počúvať jej priblblé kecy.

,, Prečo nejdeš spať. "opýta sa niekto za mnou,, Čakám než tá harpia zaspí." poviem bez toho aby som rozmýšľala. On sa rozosmeje. Až teraz sa otočím a usmejem sa naňho.,, a ty prečo ešte nejdeš spať? "opýtam sa,, Neviem zaspať." odpovie jednoducho a sadne si vedľa mňa.,, Si v stane s Irene, všakže?"pozrie sa na mňa.,, Áno." pozriem sa na hviezdy. V tichosti sedíme vedľa seba a pozeráme na hviezdy,ako v tom sne. Pomyslím si.

,,Myslím si, že už zaspala. "zasmejem sa. Postavíme sa, obímem ho, no rýchlo sa odtiahnem.,, Pre......." nedokončím to slovo, pretože si ma pritiahne naspäť do objatia.,,Dobrú noc Rose. "zašepká a odtiahne sa,, Dobrú." zašepkám.

Ako som typovala . Už tu váľala šunky a tvrdo spala. Vyzerala ako taký skunk čo spí. Nepremarnila som šancu a odfotila som si ju. Ak bude robiť problémy budem sa jej vyhrážať s tým, že to dám na internet.

Ľahla som si vedľa tej harpie a zatvorila som oči, no dlho som ich zatvorené nemala. Započula som vytie vlka!Čo?Nedáva to zmysel keďže tu v tomto lese by vlky žiť nemaly.

Zobrala som baterku a vyšla som zo stanu. Viem že ak tam bude vlk som mŕtva ale niečo ma tam ťahalo.

Po tom čo mi prestala svietiť baterka som zistila že ani neviem kde som. Pomaly som kráčala dopredu s malou nádejov, že nájdem niečo čo mi pomôže dostať sa späť. Ale bolo to absurdné, predsa len baterky nerastú na stromoch a ani nerastú zo zeme a tak isto ani ľudia.

Šla som o krok dopredu a o sekundu na to som už padala do jamy. Bola hlboka nemala som šancu sama vyšplhať hore. To práve predomnou musela byť tá jama? Toto sa môže stať  iba mne.

Dobre ja. V tme, všetci spia keďže je noc, nikto nevie že som odišla,som ďaleko od miesta kde máme stany a nemám zo sebou ani ten posratý mobil. Proste nulová šanca, že sa odtiaľto dostanem. Poprosím si aby na mojom pohrebe hrala pesnička Very Nice od Seventeen a aby pápeža robil Felix...

Sadla som si na chladnú zem. Pomaly mi začali oťažievať viečka až nakoniec sa úplne zavreli.

Tak tiež dosť krátka časť ale dúfam že sa to aspoň niekomu bude páčiť.
A par fotiek zlatíčka :





𝕭𝖔𝖞 𝖋𝖗𝖔𝖒 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖔𝖗𝖊𝖘𝖙Where stories live. Discover now