>17<

3.7K 236 91
                                    

 Ochii mi se ridică din podea atunci când Lola își flutură mâna în fața mea, privindu-mă exasperată. Oftez încet, făcând-o să-și rotească ochii, în timp ce ultimii clienți ai localului decid să plece. 

- Du-te și te schimbă, ți s-a terminat tura.

- Mă rog. mormăi, zâmbindu-i încet lui Alec atunci când mă îndrept spre vestiar, luându-mi lucrurile. 

- Hei, ești okay? 

 Corpul mi se întoarce înspre băiatul care a ajuns să-mi fie unul dintre cei mai buni prieteni. Băiatul care mi-a arătat că a fi diferit nu este o problemă. Într-adevăr, diferența sperie oamenii, pentru că a fi diferit înseamnă a fi necunoscut. Și necunoscutul este înfricoșător.  Dar asta este problema lor, nu a noastră. Trebuie să fim noi înșine, pentru că oricine altcineva este deja luat. 

 Zâmbesc încet și dau afirmativ din cap, sprijinindu-mi rucsacul pe umăr.

- Da, Alec, sunt bine. 

- Scuze dacă te deranjează întrebarea, doar că în ultimele  zile ai părut, nu știu... ridică din umeri, privindu-mă. Cu gândul în altă parte. 

Oftez ușor și îmi așez șireturile tenișilor.

- Sunt bine. îi zâmbesc, ieșind afară din vestiar și dând nas în nas cu Lola.

- Poate ar trebui să luăm un taxi până acasă. 

- Poate. ridic din umeri, trecându-mi mâna prin păr. Încă e lumină afară. zic, privind culorile minunatului cer în timpul apusului.

- Știu, dar casa mea e cam departe. chicotește ea, deschizând ușa cafenelei. În plus, ai auzit câte accidente și câte răpiri se întâmplă prin acest oraș. rânjește încet, apoi face ochii mari, prefăcându-se speriată.

- Ai citit prea multe ficțiuni cu Niall. pufnesc, făcând-o să-mi lovească umărul. 

- Mi-am auzit numelllleeeeee. 

 Tresar încet atunci când Lola se oprește dintr-o dată în fața mea și mă face să mă trântesc în spatele ei. O privesc și murmur o înjurătură, înainte să o aud țipând și să văd cum sare în brațele lui Niall, râzând. Îmi dau ochii peste cap și zâmbesc încet, înainte să îmi întorc privirea spre mașină. 

 Această mișcare a fost o greșeală pentru că în următorul moment ochii mei i-au întâlnit pe ai lui, făcându-mi inima să stea pe loc câteva secunde. Înghit în sec în timp ce el se ridică în picioare, privindu-mă cu buzele întredeschise, de parcă ar vrea să spună ceva, dar înainte să aibă ocazia îmi mut privirea pe Lola, care a început să vorbească destul de tare :

- Ce faceți aici? Trebuia să aveți concerte. zâmbește ea, privindu-i pe amândoi.

- Am venit o fugă acasă, pentru că Harry și-a uitat ursulețul. mormăie Niall, primind un pumn jucăuș în umăr imediat după. Auch.

- De parcă te-a durut. își dă ochii peste cap Harry, privindu-l. 

- Aveți nevoie de o cursă spre casă? întreabă blondul ignorându-l, uitându-se la Lola, apoi la mine.

- Defapt, cam da. râde Lola, privindu-mă, dar zâmbetul îi piere atunci când își dă seama de situație, începând să se bâlbâie imediat după. 

Niall chicotește și o ia de mână, conducând-o spre mașină. 

- Haide Mary.  țipă, deschizându-i portiera. Îmi mușc buza și simt cum panica îmi cuprinde corpul,  știind că privirile lor sunt fixate pe mine. 

TwitterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum