,, Am incredere în tine. ''
,, Atunci de ce nu îmi spui? ''
,, Ce să-ţi spun? ''
,, Motivele care te fac tristă. de ce viaţa ta a trebuit salvată, sunt o grămadă de chestii care ai putea să mi le spui. ''
,, Dar nu contează, Harry. Ele reprezintă trecutul.''
,, Dar vreau să îţi cunosc trecutul. ''
,, Ba nu vrei.. ''
,, Mary, chiar crezi că te întreb chestiile astea doar din plictiseală? Vreau să te cunosc. ''
,, Nu ştiu.. ''
,, Mary. ''
,, Tot nu înţeleg de ce îţi pasa. De ce vrei să mă cunoşti. ''
,, Vei inţelege. ''
,, Şi parca eu aveam secrete. ''
,, Asta nu e un secret. E ceva pe care trebuie să-l înteleg eu mai întâi, pentru a putea să ţi-l explic. ''
,, Oh... ''
,, Mary? ''
,, Da ''
,, Îmi poţi trimite o poză cu tine? ''
,, Oh.. nu. :)) ''
,, De ce nu? Azi, la concert, am vazut o fata care semana cu ceea din fotografia ta de profil. ''
,, Nu sunt eu ceea din fotografia de profil. ''
,, Mi-am dat seama după. :)) A fost mai mult ca un impuls, nu m-am gândit la probabilitati şi consecinţe. ''
,, Cum adică ţi-ai dat seama? Harry... Ce ai făcut? ''
,, Păi, înainte de toate, nu mi te-aş putea imagina făcând o poză cu bot de raţă. :)) Scuze, pur şi simplu. În al doilea rând , aia e Jade, din Litlle Mix. Nimic.... :3 ''
,, Lol, ai dreptate. Oh, şi eu care credeam că e Obama. -_- Harry! ''
,, Okay, scuze. Pai, m-am dus la ea, fără să mă gândesc, normal, şi cand s-a întors cu spatele la mine.. ''
,, Era Jade? ''
,, Nu, era o direcţioneră. Mi-am dat seama imediat că nu puteai fi tu. ''
,, Eu sunt direcţioneră.... ''
,, Ştiu. Dar în săptamâna asta mi-am dat seama că, dacă ne-ai putea întâlni, iar în jurul tău ar mai fi direcţonere, ai pleca pentru a le da lor o şansă în plus. ''
---
bună! :3
am vorbit cu voi şi am ajuns la concluzia că vreţi în aceeaşi măsură 20 şi 35 de conversaţii. am primit câteva răspunsuri şi pe privat,şi astfel s-a ajuns la egalitate.
deci... 20 sau 35?
doar acestea două.
scuzaţi greşelile şi banalitatea
cine vrea dedicaţie să-mi spună :)
CITEȘTI
Ei îi plăceau toate postările lui. Ea îi trimitea mereu mesaje, spunându-i cum este și ce simte pentru el. Până când ea a înfruntat realitatea și a renunțat. Atunci el a răspuns. All Rights Reserved © Scuunzi