,, Harry? ''
,, Ce?! ''
,, N-nimic.. '' 14:56 PM
,, ... ''
,, .... ''
,, Mary? '' 04:06 AM
,, ... ''
,, Sunt așa idiot, probabil dormi. Scuze. '' 04 :25 AM
,, ..... ''
,, Uite, vroiam să-ți spun că îmi cer scuze. Sunt un idiot, îmi pare rău pentru mai devreme. Doar că sunt nervos, și uite. Nici măcar nu pot dormi. Îmi pare rău dacă te-am dezamăgit, dar chiar am nevoie de o pauza de gândire. Nu întreba de ce, nici eu nu știu. De asta e pauză. ..În fine, te las să dormi. '' 04:55 AM *
* offline*
,, Nu dormeam... '' 04:56 AM
------
și... gata. 35-35.
doamne, îmi amintesc când le-am inceput. vă mulțumesc enorm pentru cele +12.000 de citiri. sunteți minunați. chiar.. wow.
oricum, acum, cum conversațiile s-au terminat, am cateva vești. rele, dar și bune.
așa.
Twitter se va actualiza de azi înainte o dată pe săptamână, sâmbata. aceasta este regula. nu voi posta zilnic, dar vor fi capitole, și vor fi ceva mai lungi. ( 2-3 pagini, cred. sau poate chiar 4, depinde de ce este in el). sper că nu vă supărați dacă uneori voi posta mai des sau mai rapid. :)))
am emoții. cred că m-am obișnuit cu (,) conversațiile și mă tem că nu vă vor placea capitolele :))
în fine, deja am scris un roman. vă iubesc.
și nu vreau să vă mai aud cum ,, mie nu mi se va întampla niciodata''! se poate întampla oricând! oricui! viața e plina cu surprize. și dacă nu se întampla, poate nu e el (sau ceilalți patru dobitoci) cel care vă va face cu adevarat fericită ( în cazul meu e, dar mna :)) )
trebuie să visăm în continuare, chiar dacă ne ranește. cum vom putea ști că suntem fericiți dacă nu am trecut prin durere? pentru că, atunci când îi veți întâlni, veți vedea că durerea a meritat. într-un fel.
așa că, închideți ochii și visați în continuare. pentru că numai cei care fac asta pot supraviețui în lumea în care trăim.
CITEȘTI
Ei îi plăceau toate postările lui. Ea îi trimitea mereu mesaje, spunându-i cum este și ce simte pentru el. Până când ea a înfruntat realitatea și a renunțat. Atunci el a răspuns. All Rights Reserved © Scuunzi