- Tată, chiar trebuie să plec, mi-ai văzut ce..
Ochii mi se opresc pe silueta așezată pe canapeaua din sufragerie. Ochii lui erau ațintiți pe ecranul televizorului, fără să-mi de-a semne că m-ar fi auzit.
- Tată?
Merg încet către el, mutându-mi privirea pe televizor.
Harry Styles, PRINS CU O NOUĂ CAPTURĂ.
Să aibă starul din One Direction, Harry Styles o nouă fată cu care să se distreze? Se pare că da.
Vedeta a fost văzut acum două seri la KFC, împreună cu ceilalți patru băieți ai trupei. Totul părea normal, până când două domnișoare necunoscute apar în peisaj, stârnind o grămadă de întrebări direcționerilor.
Dar asta nu e tot. După un timp, cele șapte persoane au părăsit fast food-ul, mergând într-un parc mai retras.
Să fie acesta sfârșitul speranțelor? Să fie acele fete necunoscute iubitele ascunse ale lui Harry și Niall, sau doar alte jucării?
Mă trezesc holbându-mă la ecran, unde imediat apar câteva poze de seara trecută : Niall luând-o pe sus pe Lola, băieții râzând. Dar ultima poză îmi face respirația să-mi rămână în gât, iar tata scoate un sunet înnăbușit, de parcă s-ar înneca : Harry, zâmbindu-mi, în timp ce îmi oferă paltonul său.
Știrea se schimbă imediat, în locul ei venind niște informații despre retragerea lui Beyonce. Se pare că lumea a trecut repede peste știre, dar nu și eu. Sau tata.
În cameră se lasă o liniște apăsătoare, singurele sunete fiind respirațiile noastre. Privirea mea coboară ușor către măsuța din fața tatei, în timp ce acesta se uită pe fereastră.
- Deci ăștia sunt prietenii Lolei, nu?
Tresar ușor, simțindu-mi obrajii devenind roșii de rușine. Îmi mut privirea spre el, dându-mi seama că se uita deja la mine, cu ochii săi albaștri, plini de dezamăgire și supărare.
- Tată..
- De ce m-ai mințit?
- Nu te-am mințit. mă apăr, ridicându-mi mâinile. Lola este prietenă cu ei..
- Cu membrii celei mai mari trupe de băieți din lume? Tu chiar crezi că mă poți păcăli cu asta? Vorbele lui ies ca niște mârâituri, în timp ce mă privește nervos.
- Nu încerc să te păcălesc..
- Și ce v-au pus să faceți? Să le satisfaceți unele nevoi pentru un autograf?
Ochii mei se lărgesc, în timp ce simt cum inima mea se sparge în mii de bucăți. Tonul său răutăcios nu face decât să înrăutățească lucrurile, simțind cum lacrimile încep să-mi încețoșeze vederea.
- P-Poftim? întreb încet, uitându-mă la el stupefiată. Mă privește rece, ridicând din umeri.
- Nu știu ce să mai cred, Mary. În ultimele săptămâni ai devenit altă persoană, nu te mai recunosc. O neglijezi pe sora ta foarte des, stai în cameră toată ziua, râzând foarte tare sau șușotind. Când ne-am mutat în Londra credeam că te vei schimba, credeam că vei redeveni tu, aceea persoană pe care o cunosc, dar totul a devent mai rău. Și acum aflu că e din cauza unui băiat dintr-o trupă. Credeam că suferi, dar se pare că tu te comporți ca o..
Se oprește singur, înghițind ușor în sec, în timp ce ochii mei se măresc și mai mult din cauza șocului.
- Ca o ce? întreb încet, zâmbindu-i fals. Ca o ce, tată? Chiar crezi că nu știu ce zi este mâine, nu-i așa? Ai dreptate, el este o vedetă, însă este o vedetă pentru tine. Pentru mine este băiatul care m-a ajutat să mă ridic, să ies din depresie și să pot merge înainte. Așa că, tată, mă comport ca o ce?
CITEȘTI
Ei îi plăceau toate postările lui. Ea îi trimitea mereu mesaje, spunându-i cum este și ce simte pentru el. Până când ea a înfruntat realitatea și a renunțat. Atunci el a răspuns. All Rights Reserved © Scuunzi