>22<

1.2K 90 125
                                    

- Harry?

Un mormăit îi iese de pe buze, în timp ce se încruntă încet, strângându-mă puțin mai tare.

- Harry.

Oftez ușor, încercând să mă ridic în șezut, dar el se încruntă mai tare fără să mă lase să mă mișc prea mult.

- Hm?

- Pot să mă ridic?

- Nope.

Zâmbește încet, fără să-și deschidă ochii.

- De ce?

- Pentru că am dormit singur pentru două săptămâni și vreau să recuperez. Mormăie încet, îngropându-și capul în scorbitura gâtului meu.

- Dar Lola a spus ca...

- Las-o pe Lola, o ține Niall ocupată.

Dau ușor din cap, lăsându-mă bătută, lucru ce-l face să rânjească satisfăcut. Degetele mele se duc involuntar în părul lui, începând să se joace cu el. Simt Harry se relaxează din ce în ce mai mult, trăgându-mă puțin mai aproape de el.

- De ce părul tău e mult mai sănătos decat al meu?

Chicotește, iar eu îi simt pieptul vibrându-i lângă al meu.

- Si al tău e sănătos babygirl.

- Poate, dar al tău e mai sănătos. Plus că e ondulat.

Iși ridica puțin capul, privindu-mă.

- Ce ?

Zâmbește amuzat, ridicând din umeri.

- Ar cam trebui să-l tund.

Fac ochii mari, încruntându-mă.

- Nu aștepți până îți crește până deasupra poponețului ?

Incep să râd cand își dă ochii peste cap. Iși scoate limba, apoi își trece mâna prin păr, dându-l de pe față.

- Chiar trebuie să-l tund.

- E părul tău Haz. Faci ce vrei cu el.

Un zambet mic i se conturează pe față și se apleacă spre mine, lipindu-și fruntea de a mea.

- Majoritatea oamenilor cred că ar trebui să-l tund.

- Majoritatea oamenilor ar trebui să-și vadă de propriile șuvițe.

Chicotește, lipindu-și buzele de ale mele, dar mă feresc ușor, ridicându-mă din pat. Sprâncenele i se unesc la începutul frunții, privindu-mă nedumerit.

- Trebuie să mă spăl pe dinți.

- Ce ? se strâmbă, prinzându-mi mână și trăgându-mă înapoi în pat.

- Harry, chiar trebuie să mă spăl pe dinți. Oftez, încercând să mă ridic, dar brațele lui îmi înconjoară rapid talia, trăgându-mă sub pătură. Chiar nu știu de ce aș mai avea nevoie de pătură. Oricum băiatul asta e un calorifer uman.

- Nu trebuie. Zâmbește baieteste, pupându-mi nasul.

- Ba da. chicotesc, făcându-l să-mi sărute toată fața. Harrryyy.

- Hmm? mormăie, frecându-și nasul de al meu.

- Pot merge să mă spăl pe dinți?

- Nope.

- Nici dacă te rog frumos?

Dă negativ din cap, rânjind.

- Mă vei ține ostatică în patul tău până când Liam își va învinge frica de linguri?

TwitterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum