5.fejezet

308 14 0
                                    

-Le fogsz esni te agyhalott!!-Nevetek a Conor-on a nulladikos fiún.
Éppen a sulitól nem messze lévő játszótéren vagyunk. A piálásra vissza térve nos...van bennünk adag dögivel.
-Bazd meg!-Zuhanok ki a hintából.
-Alex! Alex! Jól vagy?!-Szalad elém Ruby nevetgélve.
-Persze csak ez a faszomöccse hinta ledobott magáról...-mesélem neki el a szomorú történetemet a földön ülve.
-Srácok...lassan vissza kéne indulni a suliba, már ígyis késésbe vagyunk...-Szedi össze Conorékat a fehér hajú fiú.-Basszátok meg!!! Vegyétek már el Alextől azt a rohadt vodkát!-kiabál a fehér hajú fiú.
-Ahj faszom...drágám ezt most szépen ide adod mert nekem most szükségem van rá.-veszi ki kezemből az italt ha jól látom és hallom Ruby.

Mire észbe kaptam, és nem azon tűnödtem hogy ha levágjuk egy ananász tetejét akkor az kilakoltatásnak számít Spongyabob felé, addigra már a sulihoz is értünk.
-Figyelj Alex...-Ütögeti finoman az arcom Ruby.-Tudod hogy hol vagy?-keresi tekintetem az alacsony fekete hajú lány.
-Persze...a sulinál.
-És tudod hogy hol laksz és hogy hányadikos vagy?-kérdezget tovább.
-Igen, tudom, annyira nem vagyok bebaszva csak jó kedvem van.-Rántok vállat.
-Már enyhült a pia hatása...már minden okés.-mondja a fehér hajú fiú.
Elkisértek az osztályom-ig majd benyitottam.
-Csók a családnak!-Zárom be az ajtót majd megfordultam de az osztály üres volt.
-Bassza meg...hol a rákba vannak.-Morgok össze-vissza ami csak eszembe jut.
Nem tudom hogy miért de elhatároztam hogy megkeresem az osztályom. Elkezdtem az ebédlőben ami a földszinten van, majd benyitottam minden egyes osztályba még Ruby-ék osztályába is, de mire észbe kaptak volna hogy utánam jöjjenek én már el is jöttem onnan.
-Hát bazd...nem találom a kurva osztályomat.-kuncogok miközben magamban beszélek a folyosó közepén.
-Alex?-Hallok meg egy hangot mögülem.
-Mivan? Ki vagy?-Fordulok meg nagy nehezen.
Bazd meg...már megint ez a nő. Amint megláttam Megan-t fogalmam sincs hogy miért de mégjobbam elkezdtem nevetni.
-Alex...mivan veled?-Siet elém a magassarkús nő.
-Hát tanárnő kedves...tudja, én voltam egy játszótéren és nem találom a kurva osztályom szóval én vissza megyek oda.-fordulok neki hátat és elindulok.
-Gyere vissza!-kapja el kezem.
-Jajj tanárnő...-Fordulok meg de véletlenül lefejelem őt.-Bassza meg...-kapunk oda mindketten fejünkhöz.
-Ittál?-Fogja meg arcom két kezével és kezdi el pásztázni arcom.
-Nemmm-hmm-talán.-nyávogom egybe a szavakat.
Nagy levegőt vesz majd elkezd maga után húzni.
-Hohoho tanárnő...azt hittem ezzel várunk legalább egy hónapot.-kuncogok mögötte vonulva.
-Hogy? Mivel?-néz rám.
-Hát azzal hogy lefekszünk.-kacsintok tanárnőmre.
-Na jó...Alex fejezd be.-Állít meg engem.
-Naa tudom hogy ön is szeretné.-Magyarázom neki miközben arrébb megyek az ablakhoz és nézek kifele.
-Gyere már...-Ragadja meg újra kezem és lök be az ajtaján ami gondolom az irodája ajtaja volt.-Maradj nyugton, mindjárt jövök.-Csukja rám az ajtót.
-Naaa ez nem ér!!! Ilyen könnyen nem offolhat ki! Eddig meg maga nyomult!!!-Kiabálok az ajtót dörömbölve.

Nagyjából öt perc telhetett el...

Éppen nyitottam ki az ablakot hogy ki másszak erre nyitodott az ajtó.
-Alex!?!?-Nyitja az ajtót a magassarkús nő.
Egyik lábam már az ablak túloldalán volt.
-Ohh tanárnő, hát csak hogy itt van...-Kezdek el újra nevetni.
-Jézusom!! Gyere vissza most!-Csapja be az ajtót, majd gyorsan megindul felém.
-Jolvan már...-veszem vissza lábam.
-Istenem...-Kap el és nagy ölelésébe zár.
Meglepődök cselekedetén de egy idő után vissza ölelem.
-Ha mégegyszer ilyet mersz csinálni esküszöm kinyírlak.-Húz magához még jobban.
-Jolvanna...de tanárnő hol volt ennyi ideig?-engedem el de ő viszont még mindig nem engedett el.
-Hoztam ropit hogy kijózanodj.-Bújik bele nyak hajlatomba.
Nem tudom miért de egyik kezem hátára helyeztem és simogatni kezdtem, közben pedig hallgattam Megan szuszogását...nagyon megijedt az előbb Azta rohadt...

***
-Jólvan kussolj már!-lökök egyet osztálytársamon.
-Te engem ne lökdöss!-Lök vissza Cody egy fiú osztálytársam.
Ja igen...miután megettem a ropit és Megan lenyugodott eljöttem tesire most pedig ezzel a retardáltal veszekszek amiért felrúgtam foci közben.
Cody egy nálam kicsit magasabb, elég izmos fiú. Fekete haja és nagyon sötét barna szemei vannak, akár csak az agya olyan sötét.
-Szinte majdnem hogy eltört a bokám te hülye ribanc!!-Fogja földön ülve fájós bokáját.
-Na jólvan, tudod kit ribancozz le te kis szardarab!-Rugok bele a fájós bokájába újra.
-Aztaakurvaaaa!!-Ordibál fájdalmában Cody.
De nekem ennyi nem volt elég, megfogtam és fejbe rúgtam amint feje koppant a földön én térdem rá támasztottam mellkasára hogy ne tudjon menekülni és elkezdem ütni-verni a fejét. Ha eldurvulok nem tudom hogy mit csinálok, most is az a helyzet.
Cody már fájdalmában sírt és ordított majd egyszer csak megjelentek a fiú osztálytársaink.
Nagy üvöltözés vette kezdetét de egyikük sem mert nekem jönni.
Majd egyszer csak egy vékony kéz rántott le a már elájult Cody testéről.
-Normális vagy???-Ordibál velem Maya.
Még sosem hallottam őt hangosan beszélni nem hogy ordibálni...
-Eressz el!!! Széttépem most széttépem!!-Erősködök.
-Nyugodj már le! Már szinte alig él!-Néz Cody-ra akinek inkább nem írom le a kinézetét...olyan mint a nyers darált hús.
-Fuu faszom!-Megyek neki a fiú osztály társaimnak akik amint elmentem Cody közeléből, egyből oda szaladnak hozzá.
-Chh félős kis gecik!-Ordítom vissza nekik miközben ki rugom a torna terem hatalmas ajtaját.
-Most meg hova mész?? Gyere vissza!-Siet utánam Maya.
-Hagyjál már el megyek innen a rákba.-Mondom neki hátra se nézve.
Ekkor hirtelen belökött a lány öltözőbe és magunkra a zárta az ajtót.
-Tessék, ha tombolni akarsz akkor itt a lehetőség. Csak tessék!-Vágja zsebre a kulcsot.
-Mi a faszért zártál be most minket??-Idegesen sétálok fel-alá.
-Ha valakit bántani akarsz akkor én itt vagyok csak tombolj nyugodtan.-Dől neki az ajtónak a kis szöszi lány.
Már remegtem az idegtől, úgy kezel mint valami óvodás gyereket.
-Add vissza a kulcsot és engedj ki.-Állok elé hirtelen.
-Különben?-teszi keresztbe kezeit.-Bántani fogsz? Engem is úgy megversz mint Cody-t?
-Most mégis mit akarsz ezzel elérni?? Azt hiszed ez az én hibám???-Ütök bele erőteljesen a falba.
-Miért, mégis kié??-Emeli feljebb hangját a szőke lány.
-Ha ideges leszek nem tudok uralkodni magamon!! Nem tudom irányítani az érzéseim!!-Ordítok miközben szépen lassan a falnak dőlve, le ereszkedek a földre.
-De igen tudod, hiszen most is lenyugodtál!! És engem sem bántottál, csak a falat.-Néz rám.
És tényleg...most nem bántottam senkit.
-Csak engedd meg hagy segítsek.-guggol elém.
Valamit mondanom kell neki hogy végre kiengedjen és eltudjak menni innen.
-Jólvan...segíts kérlek.-Nézek rá.
Még elbeszélgettünk egy kicsit majd kiengedett, amint kiengedett én már szaladtam is a porta felé és meg sem áltam. Még a portán álló embereket is fellöktem úgy suhantam haza felé.

Két perc nevetésWhere stories live. Discover now