9.fejezet

252 12 0
                                    

Mai nap egy pénteki nap szóval délelőtt ugyanúgy suli...Hála isten tegnap már megvettem Lissa ajándékát...Legalább azzal kész vagyok.
Már beértem a suliba, ma egyedül jöttem mert most Lissa Raffal jön. Megpittyent a telefonom ezért rá pillantottam és láttam hogy Ruby írt.

Ruby: Szióka édesem, van 1 perced?

Én: Persze, mizu?

Ruby: Hol vagy most?

Én: Az osztályteremben.

Ruby: Ugye Lissa és Raff még nem értek be?

Én: Még nem.

Erre az üzenetre már nem írt vissza.
-Aleeex!-Ugrik be az ajtón, a fekete hajú kis törpe.
-Ruby.-Utánzom le őt csak nem annyira lelkesen.
Éppen az asztalomon ülök amikor Ruby elém ált.
-Na szóval, amíg Lissa a szőke herceggel van addig mi megtudjuk beszélni a dolgokat.-Teszi két kicsi kezét combombra.
-Micsodát?-Nézek le kezeire egy pillanatra.
-Hát hogy miket szeret, és hogy mit vigyünk.
-Jaaa...
-Amúgy...hányra kell menni és meddig tart?
-Ha jól tudom 6-tól addig ameddig akarsz.-Vonok vállat.
Elmondtam neki Lissa kedvenc italait és márkáit.
-Kösziii.-Ölelt meg.
A másik pillanatban legjobb barátnőmet pillantottam meg a fehér hajú fiúval.
-Csumika köcsögök...Már most ki vagyok az élettől...-Ölel meg minket.
-Csá csöves.-Ölelem vissza legjobb barátnőmet akin enyhén lehetett érezni a férfi parfümöt, ezek szerint jó sokat ölelkeztek meg ki tudja még mi, ezért jól kifaggatom majd.
-Sziasztok...-Ölel meg minket a fehér hajú.
-Na ne legyetek ennyire búval baszottak , este buli!-Kelek fel lelkesedve asztalomról majd táskámból kiveszek négy Monsert.
-Nesze.-Nyomom hármojuk kezükbe.

***
-Segíts már te csicskaaa...mit vegyek fel?-hisztizik Lissa.
-Fogalmam sincs...-Nevetem el magam azt látva ahogy Lissa szenved, majd hátra dőlők az ágyában nagyot nyújtozva.
-Nem nevet, együtt érez!-Ugrik rám és kezd el csikizni.
-Naa, ha most elkezdjük akkor sosem leszel kész...
-Úgyis 2 perc alatt leversz te rohadék.-Nevetve száll le rólam.
-Hmm...igaz, hallod...-Ülök fel.-Mit szólsz ahhoz?-Mutatok a szekrényében lévő fekete bőr dzsekijéhez.
-Nem rossz...és ahhoz egy farmer, egy szép topp és egy magassarkú.-Kezd el tapsikolni boldogan.
-Szívesen...-Kuncogok.
-A többi részét én mondtam te csak a-
-Jó naa, készülj!-vágok közbe.-Sosem leszel kész, és még nekem haza is kell mennem elkészülni.

Segítettem neki elkészülni, megcsinálni a sminkjét és a haját.
Amint kész lett...
-Na csöves, majd jövök!-Ölelem meg és már sietek is haza fele.

A haza felé tartó séta közben újra járt az agyam hogy mi lesz ha valamit elbaszok...Annyira gondolkoztam hogy a zebrán nem néztem körbe, és egy fekete Bmw hajtott felém rohadt gyorsan.
Na én most meghalok...
Na ne...
Megan vezeti a kocsit bazd meg.
A kocsi egy hatalmasat fékezett előttem így csak egy métert zuhantam hátra.

Írói szemszög

Miután Megan elütötte Alexet egyből ki is ugrott a kocsiból.
-Alex!! Úristen!-Rázza a földön fekvő lányt.
-Megan...?-Motyog maga elé az elütött lány.
-Te veled muszály mindig történnie valaminek??-Kiabál ijedten a magassarkús nő.
-Mii..?-Hunyoritja össze szemeit.-Jaa...hát látja...-Ül fel fájdalmasan.
-Hé, feküdj vissza.-Teszi kezét Alex mellkasára és vissza nyomja a földre.
-Jajj tanárnő, komolyan az utca közepén áll le felfedezni a testem?-Fordítja fejét el minimálisan közben szemeit becsukja.
-Hogy mi? Én nem is...-Húzza el onnan kezét egyből.
-Jó mindegy...Nekem most mennem kell.-Tápászkodik fel lassan.
-Segítsek?-Keresi a magassarkús nő a colos lány tekintetét.
-Nem kell köszönöm, nincs semmi bajom.-Beszél monoton hangon a fiatalabbik.
-Miért nem figyelsz? És hova tartasz ilyen sietősen?-Teszi keresztbe kezeit a magassarkús.
-Csak gondolkoztam...Amúgy meg csajozni megyek képzelje el.-Mosolyodik el önelégülten a colos lány.
Megan arca hirtelen elvörösödött, teste pedig össze feszült.
Csak úgy áradott a nőből a féltékenység és a düh.
-Ilyen állapotban nem mehetsz sehová.-Jelenti ki nemes egyszerűséggel a tanárnő.
-Talán a többi gyereknek dirigálhat, de nekem aztán nem.-Egyenesedik ki nagy nehezen majd elindul a makacs lány.
Megan idegesen megindul kocsija felé gyorsan beszáll és a lány után indul. Alex ezt észre veszi és gyorsabbra veszi a tempót, majd egy kanyarban a tanárnő teljesen elvesztette a lányt.

Alex szemszöge

Bazd meg...nem elég hogy fáj mindenem de még fussak is a tanárnőm elől. Csesszéttek meg...késésbe vagyok.
Gyorsan lezuhanyoztam, hajat mostam majd felkaptam magamra egy fekete  farmert, fölé egy "elengánsabb" pólót arra pedig az egyik fekete bőr dzsekimet.
A megmosott hajamat megszáritottam és kiengedve hagytam, hagy lobogjon a köcsög..."Kis" parfüm, fogmosás. Felkaptam magamra egy pár láncot és gyűrűket...majd végül sötét barna színű iriszeim kiemeltem fekete szemceruzával.
Fogtam magamhoz Lissa ajándékát és már indultam is. Hála isten nem fogok olyan sokat késni ugyanis csak tíz percnyire lakunk egymástól.

Házuk utcájába beérve már lehetett hallani a dörömbölő zenét. Erre lehet nem vagyok felkészülve...Egy pár fiatalt pillantottam meg Lissa kertjében és már mindnek ott volt a kezében a műanyag pohárka ami tele volt töltve piával. Gondolom hogy nem csap vízzel...

Te jóisten mi lesz itt...
Olyan rossz előérzetem van...

Kinyitottam az ajtót és az a fül süketitő, hangos, köcsög zene kezdte el sérteni a dobhártyámat.
Gyorsan meg kell keresnem Lissát...És ami a legrosszabb én nem ihatok bassza meg.
Először kerestem a nappaliba de ott csak smároló fiatalokat és félig beált, nyomulós csajokat észleltem.
Tovább mentem a konyhához...Annyira sötét van...
-Lissaa!!-Probálom túl ordítani a zenét.
Na jó...ez így nem fog menni...Ki kapcsoltatom ezt a szar zenét.
Elindultam vissza a nappalihoz ahonnan a zene volt írányitva.
Amint oda értem a számitógéphez amiről a ház több mint ötven hangszórója volt rá csatlakoztatva meg fogtam és kikapcsoltam a zenét.
-Naa ne már!
-Kapcsold már vissza!
-Mit csinálsz? Kapcsold vissza a rákba!!
Hallottam meg a sok hangot minden honnan.
-Na kussoljon mindenki! Alex vagyok ha jól tudom mindenki ismer engem aki pedig mégsem jöjjön ide és majd megfog. Szóval...-Veszek nagy levegőt miután ki ordítottam a nem létező lelkemet is.
-Merre találom Lissát?-Nézek körül a tini áradaton gyilkos pillantásokkal.
-Elvileg...fent van az emeleten.-Mondja  egy srác aki ott ált tőlem két méterre nagyjából és nem tűnt annyira részegnek.
Magas, vékony test alkatú volt...vállig érő barna haja és valószínűleg zöld szemű lehetett.
-Gyere csak ide, te!-Kapom el a srácot.-Te fogod a zenéket rakni de maximum hangerő harminc százalék. Ha vissza jövök lehet hangosabb is, megértetted?-Lököm a számítógép elé.
-Igen, igen...-Ül le a gép elé össze húzva magát.
Elég kis félénk fiú...
-Na akkor jó mulatást mindenkinek seggfejek!-Indulok fel az emeletre.

Hol a faszomba van ez a nagy ünnepelt? Szétbaszom esküszöm. Na várjunk csak...az emeletre csak akkor szoktam jönni ha dugni jövök...Jajj ne basszatok fel. Elkezdtem futni Lissa szobája felé, majd szinte berúgtam az ajtót.
Lissa és Raff, Lissa ágyán ültek egy-egy pohárral a kezükben.
-Alex? Te halkitattad le a zenét?-kérdezi tőlem Raff.
-Ugye nem dugtatok!?!?!-Mondom nekik indulatosan.
Lissa hirtelen feláll és oda siet elém.
-Nem Alex, nem dugtunk...tudom hogy te azért szoktál az emeletre menni, de mi csak beszélgettünk mert itt nem volt olyan nagy a hangzavar.
Sóhajtottam egy hatalmasat.
-Hát ne is!!-Nézem őket szúrós szemmel.
-Raff majd akkor gyere...tudod...-Nézek a fehér hajúra mindent mondóan.
A fehér hajú bólintott.
-Na akkor én megyek, jó szórakozást.-Csukom rájuk az ajtót.
-De ne túl jót!!-Nyitom ki újra gyanúsan majd vissza zárom.

Jobb félni mint megilyedni...érezzék a törődést.
Vissza ballagtam a nappaliba.
Ott eligazíttam a srácot akit megfenyegettem hogy harminc-öt százaléknál nem mehet feljebb a zene.
Annyira fáj a fejem...Inkább ki megyek a ház mögötti udvarra körülnézek.
Amint sétáltam kifele a hatalmas medence melett megláttam melettem el sétálni Noah Diamond-ot. Tekintetünk találkozott egy pár másodperce. Szemeiben nem láttam semmit, csak fájdalmat. Ez nem lehet igaz...suliba nem jár de buliba igen? Bassza meg, most követnem kéne vagy mi?
Megáltam a medence melett és hátra fordultam de addigra már eltűnt, nem sokkal később Brown haladt el előttem aki minimálisan nekem jött így egyensúlyom elvesztettem és majdnem beleestem a medencébe ám azonban Raff és Lissa elkapott.
-Huu basszátok meg...-Mondom ijedten kettejüknek.
-Mivan te köcsög.-Szól vissza Lissa.
-Noah itt van-
-És akkor mivan?-Vág közbe Raff.
-Hogy mivan?? Ő az a gyerek aki éjjel-nappal hiányzott és amúgy is...tökre creepy a gyerek.-Magyarázom a fehér hajú fiúnak.
-De azt tudjátok hogy nekem Noah a legjobb barátom, ugye?-Néz engem és Lissát felváltva.
-Nézd...nem tudjuk biztosra de szemmel kell tartanunk őt, érted?-Fogja meg Lissa Raff kezét.
-Na jólvan én mentem megkeresni, ti pedig tartsátok szemmel a Lúdas Matyit és a többieket.-Indulok vissza a házba.

Két perc nevetésWhere stories live. Discover now