Alex szemszöge
Sötétség, zene, világító kis biszbaszok mindenhol...
Pia és fű szag marja a szemed és az orrod...
Tomboló lányok és fiúk mindenhol...
Hatalmas hangszórók hangja szaggatja a dobhártyádat...
Táncparkett ördögök...
Nyomulós emberek...
Zsebtolvajok...
Beált, beszívott fiatalok...
És...és...talán...a fekete csuklyás alak...Kezdek elgondolkozni hogy amnéziás vagyok -e...
Annyi van meg hogy bejöttünk csapatostul a discoba majd valahol a nagytömegben elvesztettem Lissáékat.
Ahogy elnézem sok a bolond, perverz fiatal ezért azonnal megkell keresnem Lissát.
Itt ülök a pultnál de már nem tudom hanyadik körömet húzom le, hogy miért iszok azt viszont nem tudom...
Egyszerűen csak kívánom.
Az érzés amikor lassan a szádhoz emeled a poharat majd a tartalmát egy korty alatt lehúzod.
Amilyen gyorsan le nyelted olyan lassan múlik el a maró hatása, egyszerűen imádom!
Látásom egyre csak homályosodik...
Nem is emlékeztem hogy ennyire eldurvultak a bulik.
Már majdnem hogy fél éve nem voltam discoban.
Mit is akartam csinálni?
El is felejtettem...Lissa szemszöge
-Alex! Alex!-Kiabálok a bolondot keresve.
Ale-
-Hé...-Mordul fel egy srác telibe mellettem.
Véletlenül neki mentem.
Sötét barna göndör haja rá van tapadva izzadt homlokára míg a sötétben csillogó zöld szemeivel lassan végig néz rajtam.
-Bocsánat...-Mennék tovább de elkapja a kezem.
-Hmmm...-Húz közelebb magához.-Megbocsátok, ha megteszel valamit.-Kuncog nyakamba.
-Hagyjál békén te állat!-Keverek le neki hirtelen egy pofont.
A srác egyből az állkapcsához kapta eres kezét.
-Ribanc...-Simitja ki göndör fürtjeit szemei közül.
-Idióta...
Ki sem mondtam de már el is jöttem onnan.Ez meleg volt...
Majdnem olyan meleg mint Alex...
Viszont hol van ez a bolond...
Nem hiszem el hogy megint rájött a pszichopata énje mert akkor már észre vettem volna a kisműsort amit csapott volna...
Egy lányt sem vitt fel az emeletre mert ott már néztem...De akkor mégis hol van?
Várjunk csak...
A pultnál még nem is néztem...
Amióta felkelt a kómából folyamatosan ivott...
Csoda hogy a kirándulás alatt ki bírta nélküle.El is indultam a pulthoz ahol a piákat adják ki, hogy oda jussak át kelett mennem egy hosszú folyosón.
A folyosón végig rendeződtek ajtók, ahol éppen fiatalok szórakoztak vagy ki tudja...
Már a folyosó közepén voltam amikor megjelent előttem egy alak.
Nem láttam pontosan hogy hogyan nézett ki mert nagyon nagy füst volt de nekem nem nagyon tetszett ez a helyzet hogy csak én és ő, ezért sarkon fordultam és elindultam vissza fele.
-Szevassz tündérke!-Kapja el a folyosó végén a kezemet az a srác akit az előbb felpofoztam.
-Már megint te?-Nyúlok le a magassarkúmért hogy azzal fejbe vágjam.
-A-aaa tündérke ne rosszalkodj! Azt max csak velem itt ebben a pillanatban.-Nevetve kapja el karjaimat.
-Segítség!!!-Probálok el menekülni, de semmi esélyem ugyanis teljesen lefogott.
-Nyugi...nem lesz hosszú...amilyen szép vagy ugyis 5 perc és elmegyek.-Kuncog a fülembe.
Annyira érzem rajta a pia szagot hogy mindjárt ide hányok...
-Eressz el te féreg!!-Kiabálok tovább.
Nem tudok tenni semmit...
Túl gyenge vagyok...
-Nyugodj már le cica...-Lök neki a falnak erőből.-Jó lesz hidd el.-Kezdi el lehúzni a sliccét.
-Segítség!!!-Próbálok feltápászkodni a földről.
Nem elég hogy csúszik ez a rohadt magassarkúm, de még ez az állat is lökdös.
Sosem gondoltam volna hogy egy részeg idegen perverz állat fogja elvenni a szüzességem...
Mindig is azt hittem hogy egy romantikus éjszakán a szerelmemmel fogom...
-Vá-Várj...Én...Én még szűz vagyok!-Állok fel nagy nehezen.
-Az még jobb...-Veszi le nadrágját.-Te is vetkőzz le.-Rúgja le magáról farmernadrágját.-Tudod mit cica? Te válassz szobát.-Kapja el a karom majd szorít rajta.
-Ahj te hülye fasz engedj már el...-Toporzékolok dühösen a fájdalomtól.
-Nyugszik cica.-Kever le nekem egy pofont.
Elkezdtem sírni...
Most húz maga után egy szobát keresve...
-Segítség!!-Kiabálok újra.
Kezdem elveszíteni a reményt...
-Add már fel te hülye ribanc...-Markol bele felsőmbe.-Nem hall senki...Mindenki csak szopik de ne aggódj te sem maradsz ki belőle.-Lök neki az egyik ajtónak.
-Én igen.-Hallatszódott egy fiú hang a háttérből.
Éreztem ahogy a perverz állat szoritása enyhűlt, majd egyszercsak össze esett.
Mögötte David állt egy törött üveggel a kezében.
A földre nézve szilánkok hevertek mindenhol.
Hát eltörte az üveget a fején.
-David?!-Ölelem magamhoz a fiút.
-Lissa...-Viszonozza azt.-Ne aggódj...én itt vagyok, most már nincsen semmi baj.
-Annyira féltem...-Engedem újra szabadon könnyeimet.
-Elhiszem...-Simogatja hátam.-De most már itt vagyok. Én megvédelek bármitől és bárkitől.
Nagy nehezen sikerült megnyugtatnia majd meghívott egy italra.
El is felejtettem hogy nekem utálnom kéne őt...***
Meguntuk a seggünkön ücsörgést éppen ezért bejöttünk a nagytömegbe táncolni. Testünk egyre jobban simul a másikéhoz.
De miért van lelkismeret furdalásom?
Hiszen egy szingli nő vagyok aki bármit megtehet, itt helyben megfektethetném ezt a jó képű kis kocka fiút...
Ráadásul pont az esetem, de akkor miért nem teszem?Kis pihenésre van szükségünk ezért kijöttünk a bulizós zónából.
Leültünk egy-egy piával a kezünkben majd elkezdtünk beszélgetni.
-Lissa kérdezhetek valamit?-Kortyol bele a poharába gesztenyebarna hajú.
-Persze...kérdezz csak.-Helyezem magam kényelemben a kis fotelban.
-Ha nem lett volna Raff akkor lett volna esélyem?-Néz rám halál komoly tekintettel.
Hogy mi??
-Hát öhm-
-Csak az igazat kérlek.-Vág közbe.
-Nemis tudom...lehet...-Nézem a földet kínosan.
-Értem...és...most már teljesen vége köztetek?
-i-i-igen...
Miért mondok ilyeneket miközben újra össze akarok jönni Raffal?Mire észbe kaptam az ajkait már szorosan az enyémeken éreztem. Haboztam majd nagy nehezen vissza csókoltam.
-Brown!!!
A hang hallatán azonnal elöktem magamtól a fiút. A hang irányába kaptam tekintetem. Egy dühös fehér hajú fiút láttam meg felénk közeledni.
Egy vodkával a kezében villámgyorsasággal kapkodta hosszú lábait.
Láncai mint mindig ott lógtak fekete szövet nadrágján, fehér mintás inge pedig felülről ki volt gombolva...
kellemes látvány volt...
De mégis a kedvencem az a fehér lobogó haja...
-Most megöllek!-Ér be elénk a fehér hajú.
Szemei égtek a dühtől, a haragtól és a bosszúvágytól.
Hirtelen azt sem tudtam hogy mit csináljak.-Raff neked mi bajod van?!-Emeli feljebb a hangját a gesztenyebarna hajú.
-Miért smároltál a barátnőmmel te fasz?!-Vágja földhöz a vodkás üveget.
A szilánkok össze vissza repültek.
-Raff...-Probálom megérinteni a fehér hajút, ő viszont elhúzza kezét és David felé lendíti azt.
David kapott egy hatalmasat.
Az orra el is kezdett vérezni.
-David fuss!-Kezdem el magam után húzni a folyosó fele ahonnan jöttünk. Annak a végén van egy vészkijárat ha minden igaz...
A folyosó végén amint nyitottam az ajtót gyorsan hátra pillantottam a fehér hajú fiú után pillantva és szinte a sarkunkban volt.
De miért nevezett a barátnőjének...?-Lissa mindjárt elkap minket nyisd már ki azt a rohadt ajtót!!-Kiabál kétségbe esetten David.
-Nyitom már!!-Rántok egyet a hatalmas ajtón majd kiléptem rajta.
Hátra néztem de Raff akkor már David polóját szorította.
-Nem menekülsz te sehova...-Veri bele a fiú fejét a falba.
David nyomban elájult majd kiterült a földön.Megáltam...
Nem mentem tovább...-Hát nem is menekülsz?-Kapja el az ajtót a fehér hajú.
-Nem.-Nyelek egy nagyot.
Még sosem láttam ilyennek Raff-ot... Értem hogy eltelt már egy kis idő a szakításunk óta, de akkor is...
Szeretem imádom Alexet, de ő egy pszichopata...
Most pedig Raff pont olyan mint ő, sőt nem is...inkább olyan mint Noah!
-Pedig kéne.-Közeledik felém direkt lassan.
Megvan benne a vadász ösztön.
Lassan csap le a prédájára ám amint a préda akár egy gyors mozdulatot is tesz a ragadozó azonnal rá támad.
Biztos ő is ezt várja...hogy meneküljek...
De nem fogok!
-N-nem félek tőled!-Nézek végig rajta.
Amint elém ért elkapta nyakam.
-Tudod hogy most mekkora fájdalmat okoztál nekem?-Morogja szinte már ajkaimra azzal a mély hangjával.
-De hiszen...nem vagyunk már együtt.-Húzodok egyre jobban hátra fele amennyire csak tudok.
-Rossz válasz...-Lök neki a falnak nyakamtól fogva és ott tart.
-Mi a franc van ma minden kibaszott férfival?!-Emelem fel a hangom.
-Mi a faszért kelett meg csókolnod azt a rohadékot?!-Üt bele a falba a fejem melett.
Azt hittem engem üt meg...
-Mi a faszért bánt téged ez ennyire?!!-Kiabálok könnyeimet vissza tartva.
-Mert még mindig szeretlek!-Ordítja torokból.-Jólvan köszi a műsort tejfölös fiú.-Hallom meg annak a személynek a hangját akit egész végig kerestem.
A fehér hajú a nagy csapkodás közepette megfordul, de Alex egy mozdulattal kiütötte őt.
-Chh idióta pihenj egy kicsit...-Rázza meg öklét amivel kiütötte Raff-ot.
ESTÁS LEYENDO
Két perc nevetés
Misterio / SuspensoAlex egy kissé öntörvényű lány, egy Virginia kisvárosban. Neki is megvannak a saját kis problémái, például az új rámenős tanárja, vagy éppen az utána futó lányok lerázása. Napjai így telnek a legjobb barátjával, egészen addig amíg egyik reggel meg n...