Jolvan...faszomat végre kicsöngettek az utolsó óráról, mehetek haza a rákba.
-Megyünk együtt köcsög?-Kérdezi tőlem Lissa.
-Persze...húzzunk el innen.-kapom fel táskám hátamra és már ott sem voltunk.Miközben haza fele sétáltunk...
-Ugye tudod hogy nekem bármit elmondhatsz.-Mondja legjobb barátnőm.
-Igen, tudom...-Rugdosok egy követ séta közben.
-Akkor mégis mi a faszért nem mondtad el hogy viszonyod van Megannel??
A szivem megált egy jó pár másodperce majd 10x-szer olyan gyorsan kezdett el dobogni.
-Mivan?-Förmedek fel.-Ezt mégis-
-Azt hitted nem veszem észre te hülye? Egyfolytában menekülesz előlle, ő pedig minnél közelebb akar tudni magához.-Vág közbe.
Nagyot sóhajtva hirtelen felindulásból megöleltem Lissát. Lepödötten vissza ölelt.
-Mégis mi a faszt csináljak Lissa...-morgom vállába.
-Nézd...ezt te érzed, ha szereted..akkor én támogatlak és fedezlek.
-De...de...ha lebukunk...
-Hát igen...ezen még dolgoznotok kéne, egyből észre vettem hogy ott nincs minden rendben...-Kuncog.
-Még jó hogy befenyitettem mindenkit...-Engedem el végre.Elmeséltem neki a mai napomat, és mindent ami Megannel kapcsolatos.
-És...amúgy...Mayával mizu?-Állunk meg a sarkon ahol mindig elszoktunk válni.
-Igazából...nem tudom...olyan fura lány, meg szerintem ő hetero...-Vakargatom tarkomat.
-Tök mindegy az...érted mindenki szexualitást vált.-Nevetve boxol vállamba.
-Végülis...igaz!-Nevetek vele én is.
Még beszélegettünk egy kicsit majd bulcsúzóul megöleltük egymást.
-Egyébként...szerintem nem hetero, de tudom hogy te is érzed rajta a Bi energy-t.-Súgja fülembe majd elindul.Hát hogy ennek a csicskának mindig igaza van...kiégek...
Amint haza értem...
Ettem valamit,eddzettem egy kicsit, lezuhanyoztam, majd már el is aludtam.Szokásomhoz híven mindig időben kelek, de ennek ellenére Lissa jóvoltából mindig késünk...
Gyorsan felszedtem Lissát és úgy mentünk a szinte már második órára.
-Hogy a faszomba tudsz ennyit készülödni?-Fordulunk be a sarkon ami pont a sulira nyílik, de amit ott láttunk...nem akartam el hinni.
-Úristen!!!-Sikitozik Lissa.
A suli utcájában a sarok melett egy nulladikos fiú holtteste hevert.
A test vérben ázva, torka pedig elvolt vágva.
-Húzz be az iskolába, most!-kiabálok rá barátnőmre.
-Hülye vagy?? A gyilkos még mindig itt lehet valahol!-Ellenszegül Lissa.
Amíg nekem beszélt, megnéztem a fiú pulzusát.
-Halott...-Suttogom, de Lissa ezt is halja.
-Indulj el az iskolába és hozz segítséget!-Állok fel.
-Te minek maradsz itt??-Kiabál Lissa.
-Kell a testre vigyázni, nehogy a gyilkos elvigye...de menj már!-Emelem fel újra hangom.
-De...
-Semmi de! Két perc alatt megjárod, siess!!
Kis hezitálás után elkezd az iskola irányába szaladni.
Pár perc múlva szinte az összes tanár már ott volt Lissával együtt.
-Mégis mi történt, meséljetek el mindent lányok!-Ér be elénk az igazgató nő, idegesen.
-Ez a fiú ha jól tudom most volt nulladikos...és hát éppen sétáltunk volna be az iskolába amikor megláttuk a fiú holttestét...-Válaszolok.
-Mi volt a fiú neve?-kérdezem meg az igazgató nőt.
-Oliver Parker ha jól tudom...-Súgja oda nekem az igazgató nő.
-Ugye nem nyúltak hozzá a hullához!?-Kiabál az egyik tanár.
-Csak megnéztem a pulzusát hogy él e még...de...- csuklik el hangom.-már halott...-fejezem be nehezen a mondatot.Az igazgató nő engem, Lissát, Megan-t és még két tanárt vissza küldött.
Az iskola felé sétáltunk...
-Alex, a ruhád!-kiált fel Lissa.
Rá néztem felsőmre, ami véres volt.
Megan éppen előttönk ment és hátra fordult.
-Van váltó pólód?-Kérdezi tőlem Megan.
-Van...-morgok.
Vissza kisért minket az osztályba majd tovább is ált.
Amint be léptünk az osztályba a sok hülye gyerek egyből bombázott a kérdéseivel. Ahogy láttam Lissa már a sírás szélén ált szóval cselekednem kelett.
-Kuss legyen!!-Kiabáltam az osztályra.
Hangom hallatán, az egész osztály elhalgatott.
-Nem a ti dolgotok, majd a tanárok elmondják amit kell, most üljetek le a seggetekre és fogjátok be a szátok vagy én fogom be de azt nem fogjátok megköszönni!!-Nézek farkas szemet az osztállyal. Mondandóm hallatán az összes gyerek le ült a helyére, és Lissa is a helyére indult de én elkaptam a kezét.
-Jól el leszel a Lúdas Matyi melett?-Néztem Davidre, Lissa mostani padtársára.
-Igen...-Mondja végre nyugodt hangon.
Biztatóan vállára simitottam majd helyemre sétáltam.
A szőkeség ott ült a melettem ülő széken és tanult.
Kiégek ezen a lányon...még ilyenkor is azokat a buzi könyveket bújja...Tanitás után...
Éppen mentem volna ki az iskolából Lissával amikor a portán Megan elkapott.
-Nem mehettek még sehova!-Zárta be előttem az ajtót.-Még ki kell hallgatni titeket.
-Mivan? Mi is gyanúsitottak vagyunk vagy mi a faszom??-Fakadok ki.
-Alex-ne-káromkodj.-Tagolja el a szavakat, közben minden egyes szónál rászorít karomra.
-Auu, de most komolyan, gyanúsitott vagyok?-Kapom el azt a kezét amivel szorítja kezem.
-Nem, nem vagy az, csak a rendőrség szeretne titeket is kihalgatni.
-Ahjjj, nagyszerű bazd meg.-Rántom ki kezem Megan kezei közül, és Lissát megragadva megyek az igazgatói fele.Amint vége volt a kihalgatóságomnak, Lissa következett...
Idegesen vártam Lissát...egyszer csak Megan-t láttam meg felém közelíteni a folyóson.
Tényleg mindenhol ott van bazdmeg...de most legalább nem teleportált.
-Hogy vagy?-Ül le mellém.
-kurva jól.-Válaszolom neki egyszerűen.
-Ne beszélj csúnyán!-fordul velem szembe.
-Jajj már...legalább ilyenkor gyászolás közben hadjon már békén.
Megan csak szemetforgat.
-Akkor mégis mivel piszkáljalak?-Jön közelebb hozzám.
-A puszta jelenléte is piszkál tanárnő...Jajj tényleg jut eszembe, ugye nem okoztam tegnap kárt a szoknyájában?-Vált arckifejezésem aggodóvá.
-Hát tudod...de igen is okoztál..-Vált ő is aggodóvá.-De tudod az nagyobb gond hogy az a szoknya tegnap nem került le rólam...-teszi kezét combomra és hirtelen megszorítja azt.
-Na és mégis mit szeretett volna a kedves tanárnő, hogy került volna le magáról?-Teszem kezem a combomat szoritó kezére.
-Mondjuk...ha letépted volna...-gondolkozik el miközben beharapja alsóajkát.-Az nem lett volna olyan rossz.
Erre a mondatra nagyot nyeltem. Bassza meg...a tanárnőm kioffol ezt nem hagyhatom...
-Na de hát tanárnő..-Kuncogok.-Ön vonzódik a lányokhoz?-Harapom be én is ajkam.
Meglepődik a kérdésre, majd válaszol.
-Nos tudod...ami azt illeti igen, biszexuális életet élek.-Néz végre szemeimbe.
-Wow! Az tök jó, én támogatom az Lgbtq közzöséget de full százalékra hetero vagyok.-kuncogok.
-Ohh drágaságom dehogy vagy te az...tudom én hogy felszedted ebben az iskolában minden második lányt.-Böki meg orrom.
-Én? Dehogy...
-És tudod hogy még mit tudok?
Kiváncsian néztem őt. Ekkor közelebb hajolt és fülembe súgta.
-Azt hogy tegnap az irodámban elpirultál.
Ahj bassza meg...miért ilyen magabiztos és ahhh...
-Nem is igaz...-Teszem keresztbe kezeim, magam elé nézve.
-Ohh dehogyisnem igaz, most is olyan vagy mint egy paradicsom.-Kapja el állam és kényszeriti hogy rá nézzek.
-Igen, talán...-Ekkor elkaptam nyakát és közelebb húztam magamhoz.
-Most viszont a tanárnő is olyan mint egy paradicsom.-Kuncogva elengedem.
Ekkor nagyon készült valamire azonban az ajtó nyitodott.
Lissa jött ki rajta és úgy nézett ki mint egy zombi viszont amint meglátott engem és Megan-t szemei nagyra nyiltak.
Egyből fel is ugrottam.
-Na mehetünk?-Kérdezem legjobb barátnőmtől.
-Igen, menjünk...-indul el.
-Viszlát tanárnő.-Fordulok vissza egy pillanatra Megan felé.
-Szia Alex...-Mosolyog.
-Jajj már még nekem nem köszön a tanárnőd..-Szemetforgatva mondja Lissa amint kiértünk a suliból.
-Te nem köszöntél neki...-Morgok.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Két perc nevetés
Mistério / SuspenseAlex egy kissé öntörvényű lány, egy Virginia kisvárosban. Neki is megvannak a saját kis problémái, például az új rámenős tanárja, vagy éppen az utána futó lányok lerázása. Napjai így telnek a legjobb barátjával, egészen addig amíg egyik reggel meg n...