7.fejezet

271 14 0
                                    

Micsoda napokat élünk mostanában...én intenzíre jutattok egy gyereket, valami sorozatgyilkos van a város ezen részén, lehet hogy van valami köztem és a tanárom között, mi jöhet még? Oh tudom már, Lissa születésnapja...
Amint elrendezték a kezemet, két rendőr kisért vissza az osztályomba. Mintha nem tudnám magamat megvédeni...
-Na jólvan köszi a semmit.-Csukom rá a két rendőrre az osztályterem ajtaját.
Igazából...az egész osztály telefonozott viszont amikor beléptem és megláttak engem mind eltették, de hozzám szólni egyik se mert...Úgy döntöttem hogy oda megyek Lissához.
-Te jól vagy?-Áll fel legjobb barátnőm és ültet le helyére majd ő rá ül az asztalra.
-Nyugi már...nem én voltam az áldozat.-Forgatok szemet miközben biztatóan legjobb barátnőmre nézek.
Amint bal oldalamra pillantottam a Brown gyerekre olyan furcsa érzés kapott el. Nem tudom megfogalmazni hogy milyen volt egyszerűen csak rossz.
-Hé te Lúdas Matyi, te hol voltál egész végig?-Fordulok teljesen a fiú felé.
-Itt voltam az osztályban, tán azt hiszed hogy én vagyok a gyilkos?-Néz engem furcsa tekintettel.
-Én ugyan nem hiszek semmit.-Rántok vállat.
-Ennyi erővel lehetnél te is a gyilkos.-Ránt vállat unottan.
Hogy mi? Én? Ez hülye.
-Nézzük csak...Ugye ha jól hallottam a pletykákról, csuklya volt a fején.-Gondolkozik hangosan.-Megtámadtad először a csuklyával a fejeden, de véletlenül eltévesztetted ezért nem tudtad megölni a lányt viszont utána már nem volt időd hiszen féltél hogy nem lesz időd menekülni.-Sóhajt fel egy nagyot. -Szóval utána megtaláltad "Alex a nagy hős" képében.-Mutogat idézőjeleket.
-Hogyha tényleg én lettem volna a gyilkos akkor csupa vér lennék.-Húzom össze szemöldököm.
-De az is vagy...-Vág közbe egy másik osztálytársunk akinek neve, Mason.
-De fuuu! Azért vagyok tiszta vér mert megmentettem Tracy-t.-Emelem fel hangom.
-De lehet csak azért mentetted meg a lányt mert csupa vér voltál, és így le terelted magadról a gyanút.-Teszi keresztbe kezeit unottan Brown.
-Tiszta idióták vagytok, nem én vagyok a gyilkos!-Csapok az asztalra a bekötözött kezemmel.
-Látod!? Bármire képes vagy, hiszen egy gyereket már intenzívre jutattál, pedig egyáltalán nem akartad.-Fakad ki a gesztenyebarna hajú fiú.
Nagyon felbassza az agyamat ez a gyerek.
-Igen, Cody-t az intenzíre jutattam, de én csak akkor bántom az embereket ha nagyon-nagyon ideges vagyok és ha tett valamit ellenem az illető.-Probálok okosnak tűnni.
-Honnan tudjuk hogy Tracy nem-e tett ellened valamit, hiszen nem látunk bele a magán életedbe.-Húzza még mindig a témát.
-Oh hidd el kicsi Lúdas Matyi.-Kapom el a nyakát.-Ha valaki tesz ellenem valamit, azt egyből mindenki megtudja ugyanis nem szeretem a titkokat.-Szorítom össze a fogaim a dühtől.
Rémült fejjel elhallgatott erre válaszul csak enyhén elmosolyodtam őt látva. Beszari...Nincs ebben a gyerekben semmi nagy cucc, csak szimplán nagyon okos és utál engem.

***
Tanítás után...

-Neked is gyanús Brown?-Kérdezi a hazafelé tartó séta közben Lissa.
-Persze hogy az...Ugyanis nagyon rám akarta kenni a dolgokat, és ha bele gondolsz-
-Ha neki nem lenne ezen semmi tét miért lett volna ilyen? Értem én...-Vág közbe Lissa.
-Pontosan, a kis Lúdas Matyid szövetkezik a gyilkossal.-Fordulok a lány felé.-Tudod mit Lissa, mivel jövőhéten lesz a szülinapod ezért ott fogom ki deríteni hogy ki a gyilkos. Úgyis akartál Rendezni egy házibulit, nem?-Állunk meg a sarkon ahol mindig elválunk.
-De akartam...de hogy érted hogy ott fogod kideriteni?-Néz engem értetlenül.
-Addig az az érzésem hogy nem utoljára hallottunk a fekete csuklyásról...Egy hatalmas házi buli nem tökéletes alkalom egy kis gyilkolászáshoz? Még válogatni is tud a sok tini között...-Nézek kettőnkre.
-De mi lesz ha valakinek tényleg baja esik?
-Nem fog, ott leszek és mindent megfigyelek Raff-al meg egy pár felettünk járó sráccal, ha történne valami közbe lépünk.-Mondom határozottan.
-Alex...tudod min gondolkoztam?-Nézi cipő orrát a hosszú fekete hajú leányzó.
-Na min?-Kérdezek vissza.
-Amióta elkezdödött a suli én Noah-t még nem láttam...-Morogja orra alá.
-Bazd meg én sem...-Csóválom fejemet.

Amint haza értem, csak járt az agyam...Megan-ről, Noah-ról, Brown-ról, Tracy-ről...Mivan ha nem is a suliba jár a gyilkos?

Két perc nevetésWhere stories live. Discover now