Végig néztem az egész házat de egyszerűen nem találtam Noah-t...
-Alex! Gyere már egy kicsit...-Hallom meg Ruby hangját a konyha felől.
Ott ült a konyha pulton és lehúzott valamit, majd kezébe vett még egy poharat.
-Sziaa!-Pattan le a pultról majd kezem megfogva kezd el maga után húzni.
Hát ez be van baszva...
-Ruby...ittál?-Próbálnám megállítani a lányt de ő csak megy magának előre.
-Csak vizet.-Kuncogva lök be az egyik vendégszobába és kulccsal bezárja azt, majd a kulcsot be rakja far zsebébe.
-Na drágaságom, csomó megbeszélni valónk van, de először is.-Ültet le az ágyra majd ölembe ül.-Igyál, kivan száradva a szád...-Húzza végig mutató ujját ajkamon.
-Nem iszom.-Húzom el fejem.
-Naa, ha iszol akkor-akkor-Dadog össze-vissza.-Akkor hamar elengedlek.-Nevetgélve fészkelődik rajtam.
-Hát jó...-Veszem ki kezéből a poharat majd teszek úgy mintha innék aztán le rakom az asztalra.
-Nem is ittál.-Fog két kicsi kezével arcomra, és közeledik felém.
Valahogy el kell terelnem a figyelmét...
-Mégis minek akarod annyira hogy igyak?-Fogok rá derekára.
-Mert ha iszol akkor viccesebb vagy és...-Közelebb hajol fülemhez.-huncutabb is.-Harapja meg azt.
Amint megharapta fülem feszültebb lettem...Gyorsan oda kapok fülemhez.
-Látod? Most olyan ehh...vagy.-Száll ki ölemből.
-Mi volt a másik dolog amit akartál mondani?-Hozok fel egy új témát.
-Nos...mi is volt?-Gondolkozik el.-Az hogy mért csaltál meg?!-Ad nekem egy pofont és kezd el sírni.
-Hogy mi? Ruby...te Noah-val jársz.-Fogom fejemet.
-Micsoda?? Most letagadod hogy járunk?-Kezd el mégjobban sírni.
Hát ez bolond...
-Na jól figyelj. Nekem erre nincs időm-
-Ha szeretsz akkor most iszol.-Szól közbe.
-De bazd meg, neked ott van Noah. Te vele jársz.-Sétálgatok fel-alá a szobában.
-Jolvan leszarom nem szeretsz, akkor meg iszom én!-Veszi kezébe a poharat és emeli szájához.
Ha most megissza azt a löttyött lehet itt fog meghalni...
-Bazd meg!-Veszem ki kezéből a poharat majd a benne lévő folyadékot lehúzom.
Amint lehúztam az egészet úgy rám jött a hányinger és a szédülés hogy vissza ültem inkább az ágyra. Úgy marja a torkom hogy az valami nem igaz...Annyira össze volt keverve hogy azt se tudom mi volt benne...
Ruby boldogan ugrott ölembe.
-Hát mégis szeretsz, mindig is tudtam hogy mi nem csak kavartunk.-Kulcsolja össze kezeit nyakam körül.
Nem tudtam semmit sem tenni...csak szótlanul, lefagyva, ültem az ágyon a fekete hajú lányt nézve és kezdtem azt érezni hogy egyre jobban tombol bennem az adrenalin és hogy egyre jobban homályosodik minden.Írói szemszög
Alex szépen lassan a fekete hajú lány fenekére simitotta kezét, majd szép lassan kivette farzsebéből a kulcsot.
-Nem megyünk le? Kezd kiszáradni a szád...-Néz a colos lány az ölében ülő lány ajkára.
-Hmm...így próbálsz megszökni?-Húzza magához közelebb a fekete hajú lány Alexet.
-Ha ténylegesen szökni szeretnék akkor már rég megtettem volna.-Lobálja a levegőben a kulcsot.
Ruby csak csodálkozva néz.
-Nos...akkor menjünk.-Ad egy apró puszit Alex ajkára.
Alex már nem nagyon fogta fel a dolgokat. Valószínűleg azt sem tudta hogy ki adott neki egy puszit, az miatt a lötty miatt amit egy olyan tíz perce húzott le.
Lementek majd mindketten elkezdtek inni.
-Tekerd feljebb a zenét köcsög!-Kiabál a megfenyegetett srácra Alex.
Elkezdődött a nagy buli. A két lány és a körülötte lévő összes ember be állva, boldogan kezdett el táncikálni.
-Alex?? Miért lett hangosabb a zene!?-Siet be Lissa az udvarról.
Alex megse hallotta csak lehúzott egy újabb adag kis kevert piát.
-Ooo Lissa, gyere csak ezt neked csináltam.-Nyújta át neki a kevert piát.
-Alex...te ittál?-Sétál Lissa a colos lány elé.
-Nem! Igyál!-Nyújta felé a poharat.
-Mi ez?-Szagol bele a pohárba.
Alex direkt megdöntötte a poharat így Lissa kénytelen volt lehúzni a kevert folyadékot.
-Fúj bazd meg! Ez nagyon mar!-kiabál vízért.
-Tessék!-Nyújt neki át egy újabb poharat.
Lissa azt is lehúzta.
-Bazd meg ez nem víz volt...-Legyez kezeivel a levegőben.Negyed óra múlva...
Lissa Raff-ot keresi hogy bevallja neki érzéseit, Alex Rubyval táncolgat és egyre jobban kezdnek bedurvulni. Egy lassított zene jön ezért mindenki össze bújik. Ez Alex-al és Ruby-val sem volt másképp.
Ruby össze kulcsolta kezeit Alex nyaka körül, míg Alex az alacsony lány derekát fogta.
-Tudod Alex...igaz hogy járok Noah-val, de nem érzem vele jól magam. Ha találkozom vele...Akkor is olyan rideg...
-Ezt most miért mondod el nekem?-Fúrja Alex, Ruby nyakába fejét.
-Mert most megfogok tenni valamit.-Húzodik el az alacsony fekete hajú lányka.
-Mégis micso-?-Emeli fel fejét Alex de a mondatot már nem tudja befejezni ugyanis Ruby nyakátol fogva közelebb rantotta magához majd megcsókolta őt.
Alex gondolkozás nélkül vissza csókolt.
-Ruby?!-Áll meg a zene egyből.Noah Diamond állította le a zenét miközben a befenyített gyereket leütötte.
-Mi a fasz??!-Ordibál Diamond.
-Nyughass már!-Szól vissza egyből Alex.
-Na te csak kussolj elfele, tudod hogy barátja van és mégis vissza csókolózol.-Lök Alexen egy nagyot.
Alex a lökés hatására megszédült és hátra esett.
-Mit képzelsz magadról?!-Ad le egy pofont Rubynak a barna hajú fiú.
-Ne üss meg egy lányt te faszkalap!!-Tápászkodik fel Alex nagy nehezen.
-Kimondta hogy fel álhatsz?-Rúg bele Alex-ba aki akkorát zuhan hátra fele hogy ki töri az ablakokat így a kertbe landol.
Ruby azonnal szalad Alex után ki a kertbe.
-Gyere vissza te ribanc, most szétszedlek! Azt hiszed engem csak úgy megcsalhatsz?!-Siet Ruby után a pszichopata fiú.
Miközben kiér, Alex újra lábon van, Ruby pedig mögötte ált.
-Hagyjátok abba!-Orditozik Ruby.
-Ki kérdezett téged te megcsalós kurva?!-Lenditi meg kezét a fiú Ruby felé de Alex ellöki Rubyt így az ütés senkit nem talál el.
Míg Noah megprobál ütni, Alex az oldalába üt ököllel ezáltal Diamond a földre kényszerült. Az alkalmat kihasználva Alex fejbe rúgja Noah-t. Majd rá is veti magát és elkezdi püfölni a fejét. A földön fekvő fiú egy ideig tűri majd egyszer csak elkapja Alex mindkét kezét és lefejeli őt. Alex ezáltal újra a földre kényszerül így Noah szabadpályán tudja őt ütni. Egyszer csak Ruby hátulról hozzá vágja magassarkúját.
-Na most meghalsz.-Hagyja abba Alex püfölését majd fel kell Alexről és indul az addigra már menekülő Ruby felé.
-Azt várhatod faszomat!-Kapja el Alex a fiú lábát amit ki is húz alóla így Noah lefejeli a földet.
A következő pillanatban Raff szalad feléjük és kettejük közé áll.
-Álljatok már le geci!!-Ordibál a piás Raff, ugyanis a fehér hajú fiú csak piásan kiabál mert alapból egy halál nyugodt ember.
-Mehet a bulii!!-Áll ki az erkélyre Lissa két pálinkával a kezében.
-Srácok chill minden a legnagyobb rendbee-eee-
Nem tudta befejezni a mondatot mert kihányt az erkélyről, de szerencsére mindenki bent volt a házban így senkit nem ért a hányás cunami.
-Fuuu bazd meeg!-Fordul le az erkélyről és esik bele egy bokorba a pálinkás lány.
-Szétszedleeek te majomfejűű!!-Fut Noah felé majd eltöri a fején az egyik üveget.
Noah azon nyomban össze esik és elájul.
-Na...ezt így kell.-Tépi le fogával a másik pálinka kupakját majd kiköpi azt és bele iszik az italba.
-Héhéhé...-Veszi ki kezéből a pálinkát a fehér hajú fiú majd ő is bele iszik.
Amíg a fehér hajú fiú issza a pálinkát és Lissa azt képzeli hogy egy csomó pillangó repked körülötte addig Alex feltápászkodik majd köp eggyet, ami természetesen vér volt.
-Add már ide...-Veszi ki kezéből a pálinkát.-Nyalogassátok egymást...-Forgat szemet közben Raff-ot Lissához löki. Elindult Ruby felé.
Raff és Lissa szemezett egy ideig majd egymásnak estek, nyalták-falták egymást.
-Ne-ne-ne ez így nem jóó!-Válik el Lissa.-Az előbb hánytam fúj.-Fintorog.
-Na és? Én öt perccel ezelőtt...-Húzza vissza a lányt.
Az egész műsor alatt Ruby bealudt a földön.
YOU ARE READING
Két perc nevetés
Mystery / ThrillerAlex egy kissé öntörvényű lány, egy Virginia kisvárosban. Neki is megvannak a saját kis problémái, például az új rámenős tanárja, vagy éppen az utána futó lányok lerázása. Napjai így telnek a legjobb barátjával, egészen addig amíg egyik reggel meg n...