8.fejezet

276 14 0
                                    

Buli előtti éjszaka...
Azóta a pár nem alatt semmi sem változott...Nem találkoztam Noah-val, Megan is csak órát tartott, a Brown gyerek ugyanolyan görény gyerek volt mint azelőtt...

Lissa szemszöge

-De tényleg nem kelett volna, megoldom egyedül is a díszítést.-Nyafogok.
-Jajj már ide jön neked segíteni egy 189 centiméteres jóképű fiú, erre te pedig kelleted magad?-szól vissza a fehér hajú fiú.
Mivel holnap lesz a nagy buli, ma díszítem fel a házat és ebben Raff segít, plusz Alex csak ő még tetvészkedik...
-A 189 centiméteres fiút látom.-Nézek végig a fekete szettben, láncokkal felszerelt colos fiúra.-De a jóképű fiút nem...-konyul le játékosan a szám.
-Oh igen? Na gyere csak ide, majd én megmutatom.-Siet felém nagy léptekkel a fehér hajú.
-Naa nemár!-kuncogva felsietek egyenes a lépcsőn és ott elbújok az egyik fenti szobában.
-Lissaaaa! Törpeee! Nem bújhatsz el előlem!-Nevetve ugrik az ágy elé ami alá bújtam.
Gyorsan szám elé tettem a kezem hogy ne hallja meg hogy nevetek.
-Hát itt vagy!-Guggol le hirtelen és nyúl be értem hosszú kezeivel.
-De mégis hogy találtál meg??-Porolom le ruhámat.
-Túl hangosan vetted a levegőt.-Neveti el magát újra.
-Ahaa mindent értek...-Morgok magam elé.

***
Éppen lent áltam a széken és tettem fel az ajtó fölé ragasztott lufikat amikor egy kicsit megbillent a szék és leestem róla.
-Basszus!!-káromkodom el magam ijedtemben.
Ám azonban valaki elkapott, eres nagy kezek, a talajtól nagyon magasan vagyok vagyis magas az illető, nos...
-Elkaptalak, béna törpe.-Tart engem mennyasszony pózban a fehér hajú.
-Igen elkaptál...-Jövök zavarba.
Pár másodpercig csak néztünk egymás szemébe, és ajkaink közelíteni kezdtek egymáshoz.
-Szevasztok csövesek megjöttem!-Hallom meg Alex hangját a bejárat felől.
A hang hallatán Raff ijedtében gyorsan lerakott de Alex még pont látta a jelenetet.
-Wow...miről maradtam le?-Húzogatja szemöldökét viccesen.
-Jajj hagyjál már minket.-Boxolom vállba.-Hol voltál ennyi ideig te csicska?
-Vettem egy csomó piát, fel is viszem a fenti hűtőhöz.-Indul felfelé a lépcsőn teli szatyrokkal a kezében.
Raffal csináltuk a dolgunkat ugyanúgy tovább, viszont nagyon sokszor össze néztünk amit imádtam.
Miután végeztünk a diszitéssél rá néztem a telefonomra.

Alex: Na mivan te csicska már meg a szöszi herceg kell?

Lissa: Mintha nem tudnád hogy én eddig is crusholtam őt...

Alex:Amúgy kérdezett rólad a múltkor...

Lissa: Mi??? Mikor??

Alex: Amit már meséltem amikor nem voltál suliban.

Lissa: Ahaha, amikor ittál te köcsög már tudom

Alex: Jolvanna...már vissza mehetek? Nem romiztok már? Xdd

Lissa: Bekaphatod, gyere le te csicska...

A következő pillanatban nagy dinoszaurusz toporzékolást hallottam meg a lépcső felől.
-Na ki romantikáztátok magatokat?-Nevetve bukik el a lépcsőn a colos lány.
-Na de mégerdemelted te köcsög!-Nevetek rajta.
-Amúgy eskü shippellek titeket.-Kel fel a földről nagy nehezen.
Oda mentem és adtam neki egy jó nagy tockost.

***
Alex szemszöge

Már haza jöttem, Raff még maradt egy kicsit Lissával...de hogy a faszomba fogom tudni elkapni holnap a gyilkost...
És mi lesz ha valakinek tényleg baja esik?

Hát gyerekek ez most ilyen rövidke rész lett, de a következőket már nem fogjátok megbánni ;))

Két perc nevetésWhere stories live. Discover now