Alex szemszöge
Te jóisten...szétszakad a fejem és fáj mindenem. Szépen lassan kinyitom szemeim és Lissa egyik vendészobájának az ágyában találom magam...de nem egyedül, itt fekszik mellettem Ruby.
Hogy mi??? Miért fekszek egy ágyban vele és miért nem emlékszem semmire?
A takaró alá nézek és Rubyn csak egy melltartó van és egy bugyi, míg rajtam a sport melltartóm van és a playboyos boxerem, igen boxerem van mert én megtehetem.
Mi a faszom történt tegnap este??
Gyorsan felpattanok az ágyból, legalább is probálok de amint felülök szinte minden honnan belém nyilal a fájdalom ezért kénytelen vagyok vissza feküdni. Lelököm magamról a takarót és akkor látom hogy csupa kék, zöld meg lila vagyok. Most nekem vagy nagyon jó éjszakám lehetett...vagy verekedtem vagy kitudja...
-Jóreggelt...-Fordul felém kómásan a fekete hajú leányzó.
-Jobbat...-morgok.
-Te emlékszel valamire?-Dörzsöli meg szemeit.
-Semmire...és ez kibaszottul idegesít, hát te?-Nézem a plafont mérgemben.
-Is-is.-Mosolyodik el.
-Na mire emlékszel?-Nézek rá kiváncsian.
-Arra hogy kint feküdtem a földön te pedig mennyasszony pózban felhoztál.-Mosolyodik el miközben újra becsukta szemeit.
-Igen és utána mi történt?
Nagyon félek a választól.
-Hát...-harapja be ajkát.-Feljöttünk az emeletre.-Lassan rám néz.
Jajj ne...Csak az emeletet ne...
-Feljöttünk, egymásnak estünk majd a karjaid között elaludtam.-Jött hozzám közelebb.
-És...lefeküdtünk?-Kérdezem félve.
-Nem...-teszi le fejét párnámra majd közelebb húz magához.-Nagyon jó volt a tegnapi éjszaka.-Sóhajt egy nagyot.
-Még mindig nem értem hogy én miért nem emlékszem semmire...
-Azt én sem tudom.-Helyezi fejemet mellkasára és simogatja közben fejemet.-De tudod...tegnap szakítottam Noah-val.
-Hogy-Hogy??-Nézek fel rá.
-Észre vett minket amikor csókolóztunk...majd össze verekedtetek de a végét már nem tudom mert elestem, bevertem a fejem és elaludtam aztán jöttél te...-magyarázza nekem a fekete hajú lány.
Csessze meg...tényleg, azonnal fel kell kelnem, meg kell néznem hogy valakit nem -e öltek meg és hogy Lissa jól van-e.Lissa szemszöge
Nem tudom mit szívtam vagy kit szívtam de egy helyben fekszek és egyfolytában megemelkedik a felső testem majd vissza, és mintha szuszogna valaki...Lassan kinyitom szemeim majd azokat meg is dörzsölöm és mit látok? Vagy inkább kit? Hát egy alvó fehér hajú fiút. Itt fekszik hanyat a kanapén én pedig a rajta. Fejem mellkasán helyezkedik el...annyira jó érzés hallgatni szívverését.
Na de várjunk csak...mi a rákért fekszek én rajta?? És mi történt tegnap? Bassza meg ittunk és Alex súlyosan megsérült!
Azonnal felpattantam, természetesen éreztem a másnaposság hatalmát nem tagadom. Amint felkeltem és jobban szétnéztem nem hittem el hogy mit látok...Fiatalok csak úgy össze-vissza ki vannak dőlve. Mivan ezekkel? Az egyik a pulton fekszik félmeztelenül a másik a földön szorongatja egy másik srác lábát...a harmadik pedig éppen a padlót nyalogatja.
Szem forgatva szaladtam felfelé a lépcsőn.-Bazd meg!!-Fejelek össze valakivel.
Az ütközés folyamán én legurulok a lépcsőn míg az illető megbillen így igazából ő is le gurul utánam.
-Alex!?-Tápászkodok fel végre.
-Ahj...fasz kivan a mai nappal...-Teszi vissza fejét a padlóra.
-Gyere...-Húzom fel legjobb barátnőm.Alex szemszöge
-Mi történt veled, éééés mit kerestél te az emeleten?-Kérdezi tőlem Lissa miközben fel-le huzigálja szemöldökét.
-Rubyval voltam...-Kezdem el a mondatot.
-Mivan?!-Vág bele egyből Lissa.
-Hagy fejezzem már be...Vele aludtam. Arra emlékszel hogy verekedtünk Noah-val, nem?
-De de, emlékszem mindenre.-Bólogat hevesen.
-Na fasza...Csak szerintem nem stimmelt valami az italokkal? Nézz körbe mindenki alszik...és nem az fura hanem hogy körülbelül hajnal 1kor már mindenki bealudt, és már biztos lehet vagy dél körül...
-Ez nem lehet véletlen, valaki tett valamit az italokba.-Főz le közben egy adag kávét Lissa.
-Pontosan...de azt nem értem hogy miért, már körül néztem és sehol egy halott sincs meg semmi...-Állok az erkélyhez ahonnan pont rá látást kapok a kertbe ahol Noah fekszik.
-Nekem ez a Noah is gyanús...-Ad kezembe egy bögre kávét gyanakvóan Lissa.-Attól még hogy el törtem a fején egy pálinkás üveget nem kelett volna neki is eddig aludnia.
-Noah nem is ivott...-Vágok közbe.
-Akkor...szerinted...csak megjátsza?-Kortyol bele a gőzölgő italba.
-Meglehet...De mi történt amiért megjátsza?***
Pár órával később...A buli többi résztvevője már elment csak Raff, Ruby, Mason és nyilván Lissa maradt segíteni, össze pakolni és takarítani.
-Mason minek van itt?-Súgom oda Lissának miközben éppen szedtem össze a műanyag pohárkákat.
-Fogalmam sincs...-Súgja vissza sepregetés közben.
-Gyerekek! Ezt nem fogjátok elhinni! Egy újabb gyilkosság történt...-Szalad be a fehér hajú fiú a nappaliba.
-Hogy mi van??-Kérdezek vissza.
-A kórházban megölték Cody-t...e-e-elvágták a torkát.
-Az nem lehet...-Ejtek le mindent a kezemből.Testem hirtelen elkezdte a hideg rázni majd úgy érztem mintha egy 50-fokos szobában lennék. Gyorsan kapkodtam levegőért majd neki indulva mentem neki félig az ajtónak mert kinyitni nem tudtam ugyanis szédültem.
-Héhéhé!-Nyúl kezemért Raff.-Nyugodj le...-Probál nyugtatni a fehér hajú.
-Nem!-Lököm el magamtól, majd kinyitva az ajtót szaladok kifele a házból. A ház előtti udvaron szedte össze a sörös dobozokat Ruby majd rám pillantott.
-Alex!? Hová szaladsz??-Probál megállítani de én őt is fel löktem.
Egyenesen szaladok a kórház fele ahova Cody-t szállították.Amint oda értem a kórház előtt ált egy csomó rendőr autó, nyomozó meg minden ilyen hülyeség amik az ilyen filmekben szoktak lenni...
Oda mentem egy rendőrhöz.
-Elnézést...-Szólítom le.-Megtudná mondani hogy mi történt?
-Nézd kislány...Ez bizalmas dolog ehhez neked semmi közöd.
-Ohh hogy szivjál le! Veled is sokra megyek!-Indulok meg a kórház fele azonban három rendőr megállít.
-Ha nem nyugodsz le be viszünk a rendőrségre!-Mondja az egyik 40 év körüli pasas.-Bocsánat...csak nagyon megrázta őt ez az egész...-Hallom meg Lissa hangját amikor a rendőrők már éppen ültettek volna be a kocsijukba.
-Magukhoz tartozik?-Kérdezi az egyik.
-Igen...tudja aki meghalt eléggé közeli ismerőse volt.-Probálja menteni a seggem a fehér hajú.-Ha elnézik nekünk ezt az elmúlt tíz percet akkor fogjuk a lányt és az egész el lesz felejtve.A rendőrök elengedtek...
-Te teljesen hülye vagy?? Le is csukhattak volna...-Mutogat össze vissza Lissa.
-De ti már megint megmentettetek szokás szerint...-Forgatok szemet.
-Még jó hogy le vagy sérülve, így nem tudtál olyan gyorsan futni mint általában...volt esélyünk utolérni téged.-Okoskodik Lissa.
-Ja...még jó...-Válaszolok pedig fogalmam sem volt hogy miről van szó mert én máson gondolkoztam.Nem számít hogy mibe kerül...elkapom a gyilkost, és én magam ölöm meg.
YOU ARE READING
Két perc nevetés
Mystery / ThrillerAlex egy kissé öntörvényű lány, egy Virginia kisvárosban. Neki is megvannak a saját kis problémái, például az új rámenős tanárja, vagy éppen az utána futó lányok lerázása. Napjai így telnek a legjobb barátjával, egészen addig amíg egyik reggel meg n...