Alex szemszöge
-Hát akkor bazdmeg...-Motyogom a kocsinak ami nem akart átengedni azon a rohadt zebrán... mindegy, inkább megyek tovább nehogy elkapjon az ideg mert akkor be se megyek abba a kibaszott iskolába.
Öt perc séta után már az iskola előtt vártam legjobb barátnőm, Lissát.
Ráültem a suli előtti kis korlátra és nézelődni kezdtem. Pár perc múlva megjelent egy ismeretlen csaj...de kurva szép volt nem mondom...ja mi? Ezt verd ki az agyadból. De baszki...nézz már rá...nagyon aranyos...eskü én őt megszerzem.
Várj mi?
- Csumika köcsög!-Hallom meg legjobb barátnőm, Lissa hangját.
- Na végre...-Nézek másik oldalamra miközben leszállok a korlátról.
- Végre itt vagy...azt hittem hogy már az első napot is ellógod te csicska.-Mondom, miközben nevetve megölelem.
- Persze te kis csicska.-Nevet fel.- Nem amúgy, eljöttem mert tudom hogy nem bírtad volna ki nélkülem.-Dobja hátra önimádóan haját.
- Jaja...-Csapok seggére, mire ő csak felnyűszit.
- Na menjél befele mert megint kapsz.-Indulunk a suli bejáratához.- Bocsi...Ti hányadikosok vagytok?-Hallok meg egy vékony és édes hangot mögülünk. Hátra nézünk Lissával majd azt a gyönyörű szőke hajú, kék szemű lányt pillantjuk meg. Válaszolni akartam, de motyogásnál többre nem voltam képes... Lissa furán rám nézett majd válaszolt.
- Kilencedikesek vagyunk... Amúgy Lissa vagyok, Lissa Cooper.-Mondta a lánynak, majd észrevétlenül megbökött.
- Izé...Én Alex vagyok.-Eszméltem fel.- Alexandra Morningstar.
- Maya Jones.-Mondja mosolyogva miközben kezét nyújtja. Picit sem habozva nyújtom én is kezem, majd megrázom az övét. Amint hozzáért keze az enyémhez azonnal álomországban éreztem magam. Nem is tudom, hogy létezik-e az a hely, de az biztos, hogy én ott jártam.
- Halooo!-Pöcköli meg homlokomat Lissa
- Mivan?-térek vissza álmodozásomból. - Ennyire elvarázsolt? Te csicska...- Rázza nevetve fejét.- Fuckgirl újra készenlétben, vagy mi?
- Baszki, nem tudom..de ez a csaj...-Harapok ajkaimba.- Amúgy hol van?-Nézek körbe a szőke lányt keresve.
- Nem is figyeltél, mi?-Kérdezi.- Elment, azt mondta majd jön.
- Na jolvan...akkor menjünk...- Cső...-Lépek be a terembe.
- Csumika köcsögök!-Jön utánam Lissa. A terembe nem volt olyan sok új arc, majdnem mindenki ismerős volt...sokan visszaköszöntek. Ameddig Lissa odament a többiekhez én addig megindultam egy nekem tetsző padhoz.
Annál a padnál egy göndör, gesztenyebarna hajú fiú ült.
- Szevasz új arc.-Szólítom meg.- Álj fel, és vonszold át a kis segged egy másik padhoz.
- Van egy csomó üres pad. Ülj le oda.-Néz rám.
- Na ide figyelj.-Ragadom meg a polójánál fogva.
- Látszik hogy új vagy... Kapsz egy kis gyorstalpalot rólam. Alex vagyok, és egy idegbeteg aki dühkezelési problémákkal küzd, szóval kérlek szépen vonszold át a kis segged egy másik padra addig amíg én nem teszem meg, úgy, hogy utána ülni ne tudj egy teljes héten át.-Mondom egy kedves mosollyal társítva, az időközben már falrakent fiúnak.
- Igen, rendben...-Bólogat hevesen. - Jólvan nyugi...-Szed szét minket Lissa.
A fiú fenyegetésem hatására gyorsan átment egy másik padhoz.
- Muszáj már az első napon megfenyegetned mindenkit?
- Jobb később mint soha...-Ülök le az asztalhoz.
- De akkor is...-Néz rám.- Szegény srác, ez az első napja és korán reggel már meg akarják verni.
- Akkor menj oda hozzá és nyugtasd meg baszki.
- Az lesz.-Indul meg a fiúhoz.
- Kurva jó...-Motyogom miközben berakom az airpodsomat fülembe és elindítok egy zenét. Vajon mikor jön már az a csajszi? Hogy is hivják... A nevére sem emlékszem... de gáz vagyok...
- Na mizu köcsög?-Ül le mellém Lissa.
- Hogy is hivták azt a lányt akivel ma találkoztunk?-Kérdezem.
- Maya.-Válaszol Lissa helyett a szőkeség.
Hú baszki... Ezt most jól elkúrtam...Baszki Alex...ott áll előtted találj már ki valamit.
- Ja jó... Köszi...-Nevetek kínosan.
- Szerintem ide leülök elétek... egyedül veletek beszéltem még.-Foglal helyet előttem a szőke hajú leányzó.
- Okés...-Válaszoljuk egyszerre a mellettem ülő lánnyal. Egy perc sem telt még el, már a telefonom csipogni is kezdett. Zsebembe nyúltam, majd megnéztem, hogy ki írt, majd mikor láttam, hogy Lissa az, ránéztem. A lány nagyranyitotta szemét, és a telefonomra mutogatott, miközben szája a "nézd meg" szavakat suttogta. Felnyitom a telefont majd elkezdem magamba olvasni amit irt.
STAI LEGGENDO
Két perc nevetés
Mistero / ThrillerAlex egy kissé öntörvényű lány, egy Virginia kisvárosban. Neki is megvannak a saját kis problémái, például az új rámenős tanárja, vagy éppen az utána futó lányok lerázása. Napjai így telnek a legjobb barátjával, egészen addig amíg egyik reggel meg n...