1. fejezet

434 18 0
                                    

Amint kicsöngettek..

-Alexandra jöjjön velem, Most!-pakolja össze cuccait indulásra készen a tanár.
-Pillanat, csak vissza kell szereznem a telefo-mi-a-faa!-Nézek oldalra de Maya már ott sem volt.
-Alexandra!-kiabál mérgesen a tanár.
-Jólvan már...Maya elvitte a telefonom!-Mondom most már én is haraggal a hangomban.
-Meg is érdemelte, na jöjjön.-indul kifele a tanárúr.
Fuuuuuu az a lány, ezért még elkapom...

Néma csöndben ballagok a tanárúr után a folyóson...a sok gyerek csak néz hogy mégis miért megyek az igazgatói felé már az első napon, majd egyszer csak meglátom Ruby-t aki csak zavarodott tekintettel néz engem. Legyintek egyet és mutatom neki hogy majd elmondom hogy mi történt.
-Hogy hogy ilyen csöndben van Alexandra?-kérdezi tőlem a tanár miközben nagyokat lépdel.
-Hiányzik a telefonom.-Morgok.

A tanárúr benyit az igazgatóiba és az igazgatónő elöször értetlen tekintettel néz, majd amint meglát engem nagyot sóhajt.
-Alex...már megint mit műveltél?-sóhajt nagyot az igazgatónő.
-Ohh...igazgatónő...-Pattanok be az egyik fotelba közben a tanárúr egy szemforgatás kiséretében kimegy.
-Nos...tudja én nagyon szeretem önt és persze a kényelmes foteljeit...éppen ezért jöttem meglátogatni....-Magyarázok az igazgatónőnek miközben már szinte fekszek a fotelban.
-Jajj Alex...nekem is hiányoztál de az istenszerelmére...ne rosszalkodj már kérlek...Hogyha idén is olyan rossz leszel akkor hiába szeretlek, a tanárok össze fognak fogni és kidobatnak téged az iskolából.-Magyarázza az igazgatónő közben megkinál a csokis kekszes tálból amit én annyira szeretek.
Beszélgettünk még egy kicsit majd figyelmeztetés gyanánt kaptam egy egyest a tanárúrtól fizikából, fasza...
-Ha kérdezik mondd azt hogy nagyon leszídtalak és hogy többet nem szeretnél ide jönni.-Kiáltja utánam az igazgatónő.
-Rendben!-Zárom be az ajtót kuncogva.
Szeretem az igazgatónőt, tök jó fej...és még megis kínál abból a kurva jó csokis kekszből.

Mire vissza értem a terembe már nagyban ment valamilyen óra de engem ez nem nagyon érdekelt szóval csak úgy benyitottam.
Sok kiváncsi tekintet szegeződőtt rám plusz egy fiatal hölgy éppen írt a táblára...ilyen huszon akárhány éves lehetett max...tuti most jött az egyetemről.
Nem vette észre hogy bejöttem ezért az asztalomhoz osontam míg a többiek csöndben voltak. Hála isten mindenkit jól befenyitettem. Leültem, és Lissa is és Maya is engem nézett.
-Nos...-Fordul meg a tanárnőcike.-Megan Check vagyok de mivel csak pár év van köztünk nem bánom ha Megannek szólitotok..-Írta le nevét a táblára.
-Ja és te...-Néz rám.-Hol jártál báránykám?-teszi le a krétát.
Nagyot nyeltem, ahogy közelít felém...
-Az igazgatóiban...tanárnő.
-Hmmm...mi a neved?-áll meg az asztalom előtt.
-Alexandra Morningstar...de általában csak Alex.-probálok laza lenni.
-Akkor gondolom te vagy az a leányzó akiről mindenki beszél...-Támaszkodik asztalomnak.
-A rossz, verekedős, nagyszájú és bajkeverő?
-Pontosan igy mondták.-gondolkozik el Megan.
-Nos...igen, én vagyok az.
-Pedig nem tűnsz annak, csak egy értelmes menő lánynak...-Harap ajkába.
Mi a fasz?? Ő most beharapta alsó ajkát miközben rólam beszélt??

Megfordult és vissza ment a táblához.
-Tehát...én leszek az új angol, irodalom és nyelvtan tanárotok.
Uhh bassza meg...
-Mi lett az előző tanárral?-Teszem fel a kérdést pedig a választ azt pontosan tudom.
-Felmondott...-Válaszol a kérdésemre Megan.
-Huu...-Kuncogok.-És az okát nem tudja?-Tettetek meglepődőtséget.
-De tudom...-Néz végig rajtam választ adva.
Hehe...most a tanárnőm végignézett rajtam..ez teljesen normális bazdmeg...vagy nem???
-Na és az okát megtudhatnám?-Játszom el mintha nem láttam volna, hogy végig nézett rajtam.
Megan sóhajtott egyet.
-Természetesen, óra után.-Veszi újra kezébe a krétát.
Ehh...azt hittem sikerül elhúznom az órát...na mindegy...

Miközben a tanárnő beszélt sokszor rám pillantott, amit nem értek miért csinál.
-Tényleg, add csak vissza a telefonomat! -súgom erőteljesen oda Mayának.
-Azt várhatod hogy vissza adjam.-kuncog halkan.
-Ahhjjj...add már vissza.-Erősködök.
-Valami gond van?-néz ránk Megan ingerülten.
-Tanárnő, Maya az új diákunk egy icipicit szemtelen velem, elvette a telefonom és nem adja vissza.-fordulok a tanárnő fele.
-Hmm...és mégis minek neked órán a telefon?-Döl neki a tanári asztalnak Megan.
-Jajj már ne szórakozzunk! Miért van mindenki ellenem??-nevetek fel kínosan, majd amint látom hogy Maya kicsit elbambult kikapom a kezéből a telefont.
-Add vissza!-nyúl érte a szőke lány, de én természetesen nem engedem hogy vissza vegye.
-Haha, elne hidd hogy vissza adom!-ekkor Megan jelenik meg melettem és amíg én Maya-val voltam elfoglalva kikapja kezemből a készüléket.
-Bassza meg, ilyen nincs!- csapok hisztisen az asztalra.
-Az órán nincs káromkodás, a telefonodat pedig majd tanítás után megkapod.-indul vissza a táblához maga biztosan, ám én megfogom és hosszú lábamat használva kigáncsolom.

Amint látom hogy a földön van, felpattanok és az ajtófelé szaladok. Az ajtónál még utoljára vissza pillantok egy másodperce hogy megnézzem nem -e történt semmi súlyos, és akkor látom meg a felfelé tápászkodó Megant. Annyi elég is volt, semmi baja úgy hogy szaladok is tovább.

Lissa szemszöge

Mit csinál ez a bolond?? Ha így folytatja az idén tuti kirúgják mint macskát szarni...
Jajj ne!! Csak azt nee! Ismerem azt a nézését ez már valami rosszra készül, bassza meg kigáncsolja ezt a libát!!
Amint a tanárnő elesett felugrottam.

-Valaki hozza vissza őt!-Áll fel idegesen a tanárnő, és porolgatja fekete szövet szoknyáját.

-Nem fogjuk tudni utolérni, nagyon gyors...-Kuncogok.

-Nem érdekes, úgyis nálam van a telefonja, ezért még vissza fog jönni és amúgy is, az ajtó zárva igy megszökni sem tud.-Ül le a tanári székbe.

Tovább tartja az órát...remek...
Vissza ültem a helyemre, és vártam..

Alex szemszöge

Ez kurva nagy volt!!! Mekkorát bukott az a nő!!

Gyorsan szaladok ki az udvarra és mit látok kik vannak kint?
Hát Ruby-ék bassza meg...
Amint meglátom fordulok is vissza, de ő is meglátott.

-Alex!!!-szalad felém az alacsony lány.

-Csá...-motyogom...Épp hogy kimondtam de a lány már előttem is termett nyakam elkapva lejjebb húzva magához és úgy ölelt.

-Na mizu? Mit csinálsz itt, és miért voltál az igazgatóiban?-Enged el.

Elmeséltem neki mindent...majd mondta hogy menjünk be mert kicsengettek.

***

-Hát te nem vagy normális...kigáncsoltál egy tanárt?-kérdezi rémülten de nevetve egyben.

-Legalább máris megjegyezte a nevem.-rántok vállat.

Hirtelen valaki hátulról elkapta vállam.

Két perc nevetésWhere stories live. Discover now