-Ahj hogy baszodnál meg...-Morgok a párnám alól.
Másnap reggel van...ma nincs az az isten hogy én suliba menjek, nyomom ki ébresztőm. A fejem is szétszakad...
Épp hogy vissza aludtam amikor a telefonom újra megcsörrent, de most nem az ébresztőm volt az.
-A kurva életbe hogy korán reggel már ennyire élnek az emberek!-Átkozom a világot közben felülök és megnézem a telefonom.Lissa nem fogadott hívás.-Olvasom fel a rikító szöveget.
Mit a faszomat akar? Ahj vissza hívom...
-Te teljesen megbolondultál?!?-Üvöltözik velem legjobb barátnőm.
-Neked is jó reggelt...-Morgom reggeli rekedtes hangomon.
-Idióta Cody intenzíre került.-Ordibál továbbra is.
-Hogy mi?-lepődök meg.
-Igen, jól hallottad azonnal öltözz amit ma kapsz azt nem teszed zsebre.-Oktat ki.
-El ne hidd hogy ma megyek iskolába-
-Ezt most megsem hallottam. Húsz perc a suli előtt.-Vág közbe.
-Mondom nem megyek bazd meg alszom vissza a gecibe.-Emelem fel a hangom de hogy minek azt nem tudom hiszen igaza van...
-Nem érdekelsz, már csak tizenkilenc perc kapkodd azokat a hosszú lábaidat.
-Oooh hogy basszam ki!-Kiabálok a telefonba majd kinyomom.
Faszom, de ha most nem megyek akkor jó ideig haragudni fog...
Kurva élet. Jó készülök...Egy szaggatott fekete farmerben állapodtam meg, felülre pedig egy fekete pulóvert vettem amit betürtem és arra vettem fel még egy fehér nike pólót. Nyilván sport melltartó és bugyi is volt rajtam vagy boxer...ki tudja.
Alulra nike fehér zokni és egy fekete-fehér jordan. Mivel hogy ősz van és eléggé hüvős van és nem szeretném hogy befagyjon a seggem ezért egy fekete farmer dzsekit is vettem fel.
Nem tudom hogy de időben oda értem a megbeszélt találkozó helyünkre.
Lissa már ott ált a sarkon, amint meglátott elindult felém.
-Te hogy lehetsz ennyire felelőtlen?!-Adja nekem folyamatosan a tockosokat, erőtlen kezeivel.
Még hagytam magam egy kicsit majd meguntam és elkaptam kezét.
-Jó ennyi elég volt...-engedem el.Jól le cseszett aztán megindultunk a suliba.
Már megszoktam hogy megszoktak bámulni az emberek mert eléggé népszerűnek számítok, de a mai nap különlegesen fura volt. Mindenki úgy nézett rám mintha valami gyilkos lennék vagy nem is tudom...
Amint felértünk az osztályba egyből be is basztam az ajtót magunk után.
-Édes istenem...-morgom az ajtónak dőlve.
-Most jön az a rész hogy nem tudod miért nézett meg téged mindenki?-Magyaráz Lissa miközben ki pakol az órára.
-De pontosan tudom hogy mi az oka bazd meg.-morgok.-Az hogy be kelett jönnöm ebbe a köcsög iskolába.-Rugok bele az ajtóba.
-Ha hisztizni akarsz most tett meg amíg nem csengetnek be.-Ül rá padjára majd bont ki egy csomag ropit.
Még el morgok egy sor káromkodást majd helyemre csoszogok.
-Csak annyit akartam mondani hogy bazd meg.-Dugom be airpodsomat hogy ne is halljam hogy mit válaszolt.Lissa szemszöge
A kis köcsög azt hiszi hogy csinál valami hülyeséget és utána meg ignorálhat?
Hozzá vágtam egy szál ropit.
Alex csak rám nézett.
-Mivan?-Néz rám miközben ki veszi füléből az egyik airpods-ot.
-Köcsög vagy.-Harapok bele egy szál ropiba miközben lábaimat lóbálom az asztalon ülve.
-Te meg fogyatékos.-Dugja vissza fülébe a fülhalgatót.
Újra megdobtam egy szállal.
-Fuuu bazd meg.-csapja le az asztalra a füléből ki zuhanó kis airpodsokat.
Szépen lassan érkeztek az emberek és mi már ott tartottunk hogy az osztály terem közepén verekedtünk a földön, persze csak játékból.Alex szemszöge
Lefogtam két karját csak az egyik kezemmel míg oldalán feküdt és át raktam csipője felett egyik lábam így egész teste mozdulatlan maradt.
-Feladod?-Kuncogok fülébe.
-So...ha...-nyöszörög.
-Pedig ideje lenne...-Nevetek bénaságán.
-Khm, khm.-Lép be a fizika tanár az ajtón akitől megkaptam idén az első egyesem.
-Alexandra! Lissa! Mit csinálnak a földön?-Pakol le mérgesen a tanári asztalra.
-Én szerintem már most megyek az igazgatóiba, viszlát!-Állok fel és indulok kifele az ajtón.
-Megfogom buktatni fizikából, készüljön.-Kortyol bele bögréjébe amiben remélem méreg van.
-Leszarom...-Morgom majd rá csapom az osztályra az ajtót.Sétálgattam a folyosón de eszembe sem jutott az igazgatói felé menni. Ahogy sétáltam egyszer csak nagy sikolyokat hallottam.
-Kussoljatok már!-Kiabálom el magam.
A hang nem múlt el majd el kezdtem jobban hallgatózni. Eltelt egy kis idő mire rájöttem hogy a földszinti mosdóból jön a hang.
Úgy ahogy volt berúgtam a WC ajtaját, de ami bent várt arra nem voltam felkészülve...
Amint berúgtam az ajtót a csempékről csordogált le a vér. Beléptem az ajtón és pont egy hatalmas vér tócsába léptem.
-Bassza meg...-Vertem bele egyet a tükörbe ami nagy szilánkokra tört, majd megfogtam egy nagyobb szilánkot és beugrottam a fülkék közé.
-Hé, valaki él még?-Tettem fel költőien a kérdést.
Ez milyen hülyén hangzott...
-Se...se..se...segítség...-Hallok meg egy vékony, gyenge hangot.
Beugrok a fülkébe ahonnan a hangot hallottam.
-Tracy?? Ki csinálta ezt? Itt van még?-Faggatom a vörös hajú leányzót.
-Nem..nem tudom...-Amíg probált velem kommunikálni levettem hó fehér pólóm és nyakára tettem ahol a vágás volt.
-Hála isten eltévesztette a gyilkos...
Úgy szorítom a polómat nyakához ahogy csak tudom, persze nem akarom megfogjtani. Megfogtam és menyasszony pózban felemeltem a haldokló lányt és kiszaladtam vele a WC-ből.
-Segítség!!!-Ordítok teljes erőből ahogy csak tudok.-Tracy tarts ki!!-Szaladok a porta felé ahol legalább vannak emberek.
-A picsába valaki segítsen már!!!-Üvöltözök újra.
-Alex...csuklya volt a fején...-Mondja alig hallhatóan.
-Mi...mi mivan?-Teszem le a földre és tépem el a polómat hogy az oldalán lévő sebén is elálitsam a vérzést.
-Fekete...csuklya...-Suttogja a vörös hajú lány.Pár perc múlva nagy hangzavar veszi kezdetét és egy csomó gyerek iramlik le a lépcsőn plusz egy pár tanár.
Mindenki kiakad és akkora az üvöltözés Hogy nem hallok semmit.
-Mindeki kussoljon mert mindenkit széttépek!!!-Üvöltöm el magam úgy hogy már végére berekedtem.
A sok diák szépen lassan elhallgatott.
-Valaki hívja a mentősöket! A többi gyerek vissza megy a saját osztályába minimum egy tanárral, most!!-Kiabál a fizika tanár.
-Maya hívd a mentősőket!!-Orditok Mayának, aki erre válaszul csak bólintott egyet és arrébb ment.
A portások a többi gyereket elintézték, és már csak én meg egy pár nálam idősebb diák volt ott meg a tanárok.
A tanárok kihalgatták Tracy-t mire megjött a mentős.
-Magát is elvisszük, a keze súlyosan megsérült.-Szólt oda nekem az egyik mentős.
-Engem aztán nem visz sehova, amúgy is van jobb dolguk mint velem foglalkozni úgy gondolom.-Bólintok a mentős kocsi felé ahol Tracy fekszik.Miután elvitték Tracyt...
Éppen a kis orvosiban ülök a kezem miatt mert ugye szilánkosra törtem a tükröt. De egy valamit nem értek...az egész iskolában miért csak én hallottam Tracy sikolyait? Oké...közel voltam de akkor is...
Nem értem ezt az egészet...most tényleg van egy csuklyás emberke aki az iskola diákjait gyilkolja?
ESTÁS LEYENDO
Két perc nevetés
Misterio / SuspensoAlex egy kissé öntörvényű lány, egy Virginia kisvárosban. Neki is megvannak a saját kis problémái, például az új rámenős tanárja, vagy éppen az utána futó lányok lerázása. Napjai így telnek a legjobb barátjával, egészen addig amíg egyik reggel meg n...