3

114 23 4
                                    

⋆   ⋆   ⋆   ⋆   ⋆

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆

  — Ba îmi spui!

  — Ba nu îți spun!

— Dacă nu îmi spui, promit că toate cadourile de Crăciun pe care tatăl tău ți le-a pregătit, vor fi ale mele!

— Bine, îți spun!

  Bella se uită amenințător spre Kevin și îi scoate limba apoi intră pe ușa marelui salon, unde se află Noelle împreună cu Evaline și Denise.

  Noelle acoperită cu o pătură se află cuibărită lângă șemineul care mocnea în cameră. Frica i se domoli, iar femeile care o priveau cu dragoste au făcut-o să se simtă în siguranță.

— Ce s-a întâmplat scumpă copilă?

— Am fugit de acasă... spune după ce trage adânc aer în piept, tatăl meu este acoolic și de fiecare dată când ceva nu iasă cum vrea el, apelează la forță...

   Lacrimile fetei se pornesc ca un șuvoi imposibil de oprit.

    Săraca de ea.

  Evaline îi cuprinde mâinile într-ale sale, în timp ce Bella se îndreaptă spre ea și o îmbrățișează.

   — Cum ai ajuns în cabana conacului?

  — Nu știu! Am mers pe jos mult timp, nu știam încotro mă îndreptam, doar fugeam cât mai departe de locul acela, cât mai departe de el.

   Denise îi înmână o ceașcă de ceai fierbinte.

— Câți ani ai?

  — Douăzeci și șapte de ani...

— Lucrezi undeva? Întreabă bătrâna privind cu compasiune spre tânăra care nu mai are nicio bucurie.

— Am lucrat ca învățătoare la școala din oraș, dar după ce mama mea s-a rănit grav în urma loviturilor tatălui meu, am fost nevoită să renunț la locul de muncă și să o îngrijesc.

  — Mama ta este bine?

  Inima celor două femei se opri la ultima bătaie.

  Priveau cu durere spre frumoasa fată care trebuia să treacă singură prin cea mai mare luptă a vieții ei.

— S-a stins din viață în urma loviturilor primite... De multe ori încerca să mă apere, iar atunci era rănită.

Chemarea blestemuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum