10

40 10 3
                                    

Doamne apără-mi păcatele!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Doamne apără-mi păcatele!

Sunt eu un păcătos, dar măcar sunt frumos!

Arabella Thompson e o urâțenie cu picioare.

Și dă-mi voie să confirm asta.

Am mai văzut oameni urâți, chiar actori și actrițe care colindă scenele teatrului american, dar asta le întrece pe toate.

Să-mi fie cu iertare, dar e mai urâtă decât noaptea.

Mică de statură, cu fața lunguiață și nasul borcănat, iar dinții... Doamne ferește, există așa ceva?

Doi dinți mari ieșiți în față, și inegali, de altfel, iar ochii mai mici decât nucile.

Da, e urâtă! Asta spun și eu!

Și pe lângă toate astea, se află chiar lângă mine și îmi zâmbește cu toții dinții, și subliniez ,,cu toți dinții".

Una dintre fanele mele înfocate, ce să zic!

Sala în care se ține dineul forfotă de oameni din înalta societate. Mulți cunoscându-l pe Kevin datorită nenumăratelor piese de teatru în care a jucat de-a lungul carierei sale eșuate.

Totul s-a dus de râpă atunci când unul dintre adversarii săi pe scenă, a hotărât că e mult mai bine să îi însceneze un contract contrafăcut, în spatele căruia aflându-se chiar concedierea lui. Apoi a plecat, ca ultimul laș fără să încerce măcar o clipă să își arate nevinovăția.

A fugit departe de Londra, sperând că nu va fi terorizat de mâna moartă a trecutului.

Dar e prea târziu.

Posesia conacului Belle Meade e singura lui soluție, singura opțiune ca să se întoarcă înapoi la vechea lui viață.

Acum știe că dacă ești nevinovat într-o situație, oricât de neadevărată ar părea, merită să țipi și să spui că nu e vina ta.

Nu fugind rezolvi problema. Nu ocolind obstacolul poți merge mai departe. Nu fiind un laș.

Femeia de lângă el continuă să îi pună răbdarea la încercare.

Apoi a auzit-o. Sunetul râsului ei se auzi în interiorul inimii lui ca clopotele unui templu. Noelle privește cu bucurie spre fiul familiei Thompson.

Brian, Brav, Brandley sau cum îl cheamă, nu are altceva mai bun de făcut decât să se învârtă în jurul femeii lui?

Jocurile de șah au luat sfârșit, iar Kevin fără tragere de inimă îi întinde mâna urâțeniei de lângă el și o conduce pe ringul de dans.

Sala imensă are un aspect rustic, un tavan împărțit în două casete și pictat în stil indian, iar draperiile imense se revarsă până aproape de podea.

Chemarea blestemuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum