,,Fa la la la la

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

,,Fa la la la la..."

Melodiile de Crăciun încântă urechile celor prezenți în conac.
Tot salonul este amenajat în ton cu marea și frumoasa sărbătoare a Crăciunului.
Mai sunt doar nouă zile până la marea sărbătoare a universului. Ziua în care omenirea a primit cel mai frumos cadou, Domnul Isus Hristos.

Colindătorii și-au început micile lor serbări la casele oamenilor, iar conacul Belle Meade nu a fost excepție.

Fete și băieți, cor de copii, părinți și vârstnici bat la ușa conacului cântând cu drag Domnului Isus.

Îngeri mii în ceruri cântă
Pe de-asupra văilor
Munții bucuroși repetă
Armonia cântul lor
,,Glorie, s-a născut Mesia!"

Amintirea nașterii Mântuitorului promis, a fiului de Rege, a singurei soluții pentru salvarea noastră. El a ales să vină pe acest pământ și să ne iubească peste puterile firii.

Bunica și Noelle joacă o partidă de șah bine-meritată. Conacul e plin de viață, chiar dacă în adâncul inimii lui plânge.

Nu a reușit să mai construiască încă o poveste de iubire. Am dat greș, consimți el. Dar mereu există un miracol pentru fiecare, chiar și pentru o amărâtă de clădire care a văzut cât de mult doare suferința de-a lungul a peste o sută de ani.

Se pare că o flacără nu a fost suficientă ca să te distrugă, Belle Meade.
Sau poate ești doar o comoară uitată de univers.

Uneori e nevoie ca sa pierzi speranța tocmai pentru a regasi-o.

Alteori e nevoie sa pierzi ceea ce ai cel mai scump pe lume, pentru a realiza iubirea care te-a creeat.

Iar alteori trebuie sa pierzi totul ca sa castigi din nou. Fara intuneric nu ar exista stele.

Meriti iubire. Meriți să crezi că acest sentiment este și pentru tine. Ești important, iar asta să nu o uiți niciodată.

Evaline a făcut ultima mutare dărâmând de pe tabla de șah pionul fetei.

— Șah mat! Spune femeia zâmbind amuzant.

— Mă surprinzi mereu bunico, dar ai castigat la joc, însă cavalerul e al meu. Spune Noelle zâmbind în timp ce strânge piesele.

— Oh draga mea, mai sunt nouă zile până la Crăciun, nu ai voie să îți pierzi speranța, ceea ce e menit să se întâmple, se va întâmpla, și nimeni și nimic nu v-a putea opri acel lucru. Doar așteaptă.

Fata oftă. Așteptarea i-a distrus viața. A sperat și a așteptat ca mama ei să se vindece... dar nu a fost suficient.
Acolo sus, unde ingerii au dus-o. Uneori s-a întrebat cât de mult și-a dorit să se întoarcă.

— Bunico, așteptarea merită o șansă? Mama mea nu s-a vindecat, oricât am sperat și m-am rugat. Cum crezi că un miracol de Crăciun îl va aduce înapoi pe Kevin?

Chemarea blestemuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum