Când devii una cu cerul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Când devii una cu cerul...

Când fulgii de zăpadă îți șoptesc la ureche versuri...

Brazii împodobiți cu globuri roșii și acoperiți de nea te invită în lumea basmelor, o lume unde și cei slabi sunt puternici.

O lume unde fiecare om își are locul lui sub ceruri... Noelle privii imensul conac acoperit din loc în loc de beculețe strălucitoare și zăpadă, iar o dorință ascunsă din inima ei a făcut aripi și s-a ridicat deasupra cerului.

Dorea să îi arate conacului că și ea avea locul ei aici.

Alături de Kevin știa că merită să viseze, măcar puțin. Nu se știe niciodată când cele mai sincere dorințe pot să devină realitate.

La acest gând pulsul îi bubuia în gât, iar ideea îi încorda plămânii.
Acesta era bărbatul pentru care soarta îi mânase pașii spre Belle Meade.

Ochii lui de un albastru lipsit de culoare la fel ca apele unui lac iarna, strălucesc în lumina stingheră a beculețelor aurii.

Suflarea ei devine grea în plămâni.

— Fii pregătită să primești cea mai bună lecție de călărie din câte există!

Era sigură, nici nu încăpea îndoială că avea să fie prima și ultima ei lecție de călărie... apoi după ce va pleca, va purta cu drag în amintire această clipă.

Fulgii de zăpadă cădeau tăcuți și ușor între ei, iar respirația ei îi făcea să zboare într-un dans lent.

Zăpadă, fulgi de nea și lumini.

Crăciunul bate la ușă, iar ea i-a auzit chemarea ca sunetul subtil al vântului care vuia prin tufișuri.

O prinde de mână și o trage după el până în dreptul hambarului acoperit de nămeți.

Luna și stelele strălucesc deasupra acoperișului, iar lumina lor firavă se întrepătrunde printre fulgii de nea care cad sfioși pe pământul pustiu.

Stelele cântă.

Lacrimile curg, iar fulgii de nea dansează în lumina cenușie a lunii.

Iarna cuprinde tot ce ți-ai mai putea visa. Ninsori, crivăț și îngheț.

Ce ai mai putea să îți dorești de acest Crăciun?

Kevin prinde calul de ham și îl aduce alături de Noelle. Aceasta se apropie ușor de animalul a cărui culoare de un negru tăciune se împrăștie în mijlocul nopții.

O noapte de păcate înghețată și pustie.

— Acest ham te ajută să mânuiești mai bine calul!

Noelle apropiindu-se de acesta repetă la rândul ei cu o voce groasă.

— Acest ham ajută să mânuiești mai bine calul! Repetă imitând vocea dură a lui Kevin.

Chemarea blestemuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum