⋆   ⋆   ⋆   ⋆   ⋆

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆

— Auzi la el, îndrăgostită!

Pufni Noelle continuând să meargă spre Dumnezeu știa unde.

Este întuneric, iar o ceață rece și groasă se așează deasupra pădurii.
Simțind răcoarea serii prin materialul subțire al rochiei și paltonului, se cuprinde cu mâinile și încearcă, în zadar să se încălzească.

A fugit de acasă de teama ca tatăl ei să nu o rănească iar. Nu credea vreodată că va avea norocul de a întâlni familia Harding. Cine nu a auzit de ei... câștigătorii celor mai cunoscute curse cu cai pur sânge din întregul Nashville.
Denise și Erik sunt exemplul pur că iubirea învinge totul, iar micuța Bella este rezultatul perfect al adevăratei iubirii.

Oftează zgomotos și privind înainte, încearcă să treacă peste o buturugă aflată în dreptul ei, dar piciorul îi alunecă și cade răpusă în zăpada rece și murdară de undeva din pădure.
Suspină din cauza durerii din gleznă, care pare că s-a luxat sub greutatea ei.

Încearcă cu greu să se ridice, dar de fiecare dată eșuează lamentabil.

Toată viața a fost rănită, atât sufletește cât și fizic. Știe ce înseamnă să te doară. Să plângi pentru că nu mai poți lupta. Să încerci să mergi înainte chiar dacă știi că nu vei reuși.

Se apropie sărbătoarea Crăciunului, iar singura ei dorință este să plece cât mai departe de tot, să ia drumul spre nord și să ajungă în California.
Tot ce își dorește este o viață liniștită la fel ca toți oamenii.

Cere prea mult?
Nu... dar cere imposibilul.

Oare acest Crăciun va putea să îi îndeplinească cea mai imposibilă dorință?

Cu adevărat, dorința ei este atât de imposibilă încât un miracol de Crăciun să nu o poată îndeplini?

Miracol...

Ce glumă bună!

Și totuși, a fost un miracol faptul că proprietarii Belle Meade au primit-o ca pe una de-a lor.

Poate viața i-a zâmbit pentru prima dată în ultimii ani.

Iubirea dintre Denise și Erik este ca un basm, atât de frumoasă și perfectă.
Ea când va avea parte de ceea ce au toți?
Un bărbat care să o iubească și să îi fie alături... să o strângă în brațe și să nu o părăsească niciodată.

Ar putea fi în cele din urmă rândul ei pentru dragostea adevărată de acest Crăciun?

Chipul lui Kevin îi apare în minte, cu zâmbetul lui cuceritor și cu ochii atât de blânzi încât s-ar simți în siguranță și dacă s-ar cutremura pământul.
Dar în ochii lui ea nu este decât o fugară pe care a întâlnit-o întâmplător într-o cabană din pădure.

Chemarea blestemuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum