— Hapciu!
Cu pătura înfășurată de-a lungul umerilor, Kevin ia o înghițitură din ceaiul de mușețel făcut de Evaline.
— Se spune că dacă strănuți înseamnă că îți lipsește cineva!
Spune mătușa lui așezându-se mai confortabil în fotoliul situat aproape de șemineul care ardea mocnind.
Kevin o privii mirat.
— Tu râzi sau îți bați joc de mine?! Nu pot dormi de câteva seri, iar acum mai îmi lipsea și această răceală! Mâine-poimâine mă însor, adio viața de burlac!
— Ce s-a întâmplat Kevin? Întreabă Evaline servind un biscuite în formă de om de zăpadă.
Bărbatul trage aer adânc în piept și uitându-se la mătușa lui, răspunde:
— Sufăr de insomni, răspunse Kevin trist, sunt aceea parte din mine pe care o consider un defect.
Evaline își privește nepotul cu dragoste.
— Eu știu că cei care au insomnii trăiesc asta deoarece apar prea des în visele altor persoane... Kevin acesta nu e un defect, ci doar faptul că unei persoane îi e dor de tine!
— Ce s-a întâmplat vere? Suferi din dragoste?
Vocea lui Erik apare de undeva din spatele ușii camerei lui.
Asta mai lipsea.— Tu numai dragoste vezi vere, de când te-ai însurat nu faci nimic altceva decât să compui poeme de dragoste!
Erik tolănindu-se într-un fotoliu situat alături, îl privește amuzat pe vărul lui.
— De ce? Ești invidios?
— Pe tine? Răspunde mirat Kevin, prefer să mă rad în cap decât să mă îndrăgostesc vreodată!
Râsul puternic al vărului său îi enerva urechile. Ce? Doar spusese un adevăr!
— Oh Kevin, cât poți să te înșeli! Iubirea nu bate la ușă atunci când vine. O vezi, o simți în fiecare privire a fetei, îți dorești ca tu să fi singurul bărbat pe care îl observă. Știi ce cred vere, îți e frică să trezești dragostea din somn, îți e teamă că dacă îți vei deschide inima vei ajunge să te îndrăgostești și să simți și tu cum viața ta se dă peste cap.
— Vere, te-ai lovit la cap când ai intrat pe ușă? Eu nu mă voi îndrăgosti, acesta va fi ultimul lucru pe care o să îl fac.
Râsul mătușii avea clinchetul clopotelor de biserică bâtând într-o zi cu porumbei și trandafiri albi.
— Oh Kevin, Kevin, cred că e cazul ca inima ta să se dea peste cap. Iubirea nu gândește niciodată, ea doar face ca inima să bată ca o nebună cuprinsă de extaz. Dragul meu nepot, când vei simți că inima îți va exploda în piept, să știi că ești îndrăgostit! Nu e ceva ce poți opri sau nu, ci doar trebuie să simți!
CITEȘTI
Chemarea blestemului
Historical FictionUn Crăciun misterios și o veche legendă pot face ca ceea ce a fost cândva pierdut să revină pentru totdeauna. Cel de-al doilea moștenitor rătăcit al plantației Belle Meade se întoarce pe pământul său natal. Kevin Harding - actor de teatru renumit...