Funingine, scrum și cenușă...
Un foc și o flacără sfântă
Un blestem care după sute de ani și-a făcut apariția
Evaline privește scrumul care a rămas în urma focului. Un foc nedrept care a cuprins Belle Meade ca pe un intrus, care a ars ceea ce abia se refăcuse. Conacul a trebuit să plătească pentru păcatele celorlalți, a fost nevoie de un blestem, o flacără și câțiva fulgi de nea ca un păcat să fie iertat. Bătrâna femeie atinge cu teamă bucățile de lemn ars căzute la picioarele ei, în timp ce Erik alături de Saul strâng lemnele și restul de obiecte atinse de foc.
Lacrimile femei se preling pe obraz direct pe scrumul de la piciorele ei... un fum ușor se ridică încet deasupra, în timp ce totul se oprește în jurul ei. Zăpada care înconjoară conacul stinge încetul cu încetul tot ce a mai rămas. Focul a încetat, la fel și fumul dar ceea ce a mai rămas în urma lui nu poate fi uitat, o parte din conac a ars sub focul nefast al incendiului, a distrus tot ce odată a fost reconstruit... Un foc, doar unul.
— Eva... vocea stinsă a lui Saul se aude din spatele ei, centrul pentru oamenii străzi din oraș ne poate găzdui până voi reuși împreună cu Erik să renovez ce mai pot salva.
Bătrâna femeie închide ochii ștergându-și lacrimile, trage aer adânc în piept și îndreptându-se de spate spune:
— E timpul să uităm că avem dreptul de a locui în acest conac. De când soțul meu a murit, Belle Meade a preferat să piară odată cu el... în zadar l-am reînviat, el tot vrea să moară.
— Eva, e timpul să plecăm... spune Erik cuprinzând-o pe după umeri, e timpul să uităm...
De parcă ar fi putut uita. De parcă ar putea uita vreodată.
Fiecare istorie începe de undeva.
Fiecare poveste are un sfârșit.
Și toate personajele dispar când povestea se termină.
De câteva minute Kevin se tot întreabă ce e asta. Un brad cu sus-ul în jos, atârnat chiar ciudat, iar globurile mai mai să îi cadă în cap.
Asta e ceva ce nu vezi oriunde. Consimți Kevin mirat.
CITEȘTI
Chemarea blestemului
Historical FictionUn Crăciun misterios și o veche legendă pot face ca ceea ce a fost cândva pierdut să revină pentru totdeauna. Cel de-al doilea moștenitor rătăcit al plantației Belle Meade se întoarce pe pământul său natal. Kevin Harding - actor de teatru renumit...