Ați mai văzut o clădire să danseze?Nu?! Înseamnă că nu vedeți bine!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ați mai văzut o clădire să danseze?
Nu?! Înseamnă că nu vedeți bine!

Pregătirile de Crăciun nu contenesc în Belle Meade. Evaline începe să meargă cu ajutorul bastonului iar bucătăreasa găsește pe fiecare zi câte o rețetă nouă de prăjituri.

Serios acum! M-am îndrășat două kilograme! Ceea ce nu e bine pentru silueta mea!

Noelle a ales să plece. Dar inima lui nu e gata să accepte asta.

Care este următorul lui pas, când fiecare opțiune îl rănește pe celălalt? Nu mai este un hoț care râvnește după averea conacului, acum e un om schimbat. Iubește. Iar iubirea te schimbă radical.

Dacă o iubește? Nici nu încape îndoială.

Să o vrea înapoi? Daca ea i-ar fi cerut sa ii dea inima din piept pentru a se întoarce, el ar fi cerut un cuțit.

El e flacăra iar ea focul.

Momentele fără zâmbetul ei sunt ca o piatră funerară care apasă pe inima lui. Ochii lui o văd peste tot. O vede dansând cu Bella. O surprinde făcând biscuiți cu Chloe și împodobind bradul cu mătușa.

Ochii lui nu pot accepta faptul că nu mai este. Nu e ușor să renunți la ceea ce iubești... e ca atunci când pierzi o parte din inima ta.

Erik se apropie de el și îi pune mâna pe umăr trezindu-l la realitate.

— Ce s-a întâmplat vere?

— Erik, scoate asta de aici! Spune strangand mai tare carnea din piept in spatele careia se afla inima.

Ochii lui o vedeau peste tot. Inima lui o cerea aproape.
Iar el? Ei bine, a rămas neputincios în fața unei lupte atât de puternice împotriva propriei inimi.
Oare inima știe că fără bătăile ei, tu nu știi ce înseamnă iubirea?

Ești gata să pierzi în fața propriei inimii?
Iubirea dintre ei e atat de mare încât Kevin avea senzatia ca putea oricand sa se inece si sa ajunga la Cel de Sus.

Bunica se apropie de Erik și îl întreabă în șoaptă:
— De ce arată de parcă și-a pierdut jumătate de inimă?

E o bataie in el care știa mai bine răspunsul. Iar acesta îi face inima să sară cu cateva bătăi mai multe.
Dar ciobul de speranță îi străpunse inima. Era mic și firav.
Și o mică speranță nu este chiar atât de mică dacă face ca o speranță pierdută să fie mai puțin tristă.

Ce cadouri care le schimbă viața îi așteaptă sub brad anul acesta?
Oare Crăciunul acestui an e pregătit să ofere cel mai frumos cadou?

Merită să pierzi ceva dacă vei câștiga ceva mai bun.

Iar el nu o va lăsa să dispară din viața lui atât de ușor. Ar fi prea prost ca să lase să se întâmple asta. Iubirea lui era prea nebună, prea ciudata ca să fie ignorată.

Vrea să îi mai spună odată că o iubește... chiar dacă știa răspunsul ei. Ar prefera de o mie de ori să mai sufere odată, decât să regrete toată viața că nu a încercat.

Poate anul acesta e rândul lui să fie fericit.

Apoi îi veni o idee:

— Ma simt de parca am un felinar pe cap, spune spre amuzamentul mătușii și al lui Erik, dacă voi pleca după ea, credeți că se va întoarce? Glasul lui Kevin era stins.

Dacă ea nu dorea să se întoarcă, nu putea să o forțeze.

— Dacă te duci după ea, și o aduci înapoi spune bunica, renunț la biscuiții de la ora de ceai, oricum mă îngrășasem câteva kilograme.

— Iar eu mă angajez ca majordom, spune Erik, tu doar adu-o înapoi.

Întregul conac e gata să o primească cu mâinile deschise.
Fiica mult iubită a conacului trebuia să se întoarcă înapoi acasă din pribegia ei fără neștire.

Din durere de inimă se naște speranța.

Evaline se apropie de el și îi spune în șoaptă:

— Dacă nu vei risca acum, vei pierde această șansă pentru totdeauna. Ascultă-ți pentru prima dată afurisita aia de inimă. Dacă nu vrei să o pierzi pentru totdeauna, ar fi cazul să îți miști fundul ăla frumos spre California.

Să o piardă pentru totdeauna? Așa ceva este imposibil de acceptat! Prost să fie să o lase să scape atât de ușor.

Se va termina dragostea lui Kevin și a lui Noelle din decembrie înainte de a începe? Sau acesta va fi un Crăciun de amintit?

Se ridică grăbit și își ia haina pe el.

— Bella, Nathan, Eda, pregătiți-vă! Mergem sa imi recuperez mireasa!

Glasul lui trezește fiecare inimă.
Avea să o recupereze, iar apoi o va păstra pentru totdeauna.

Chemarea blestemuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum