Fiecare clipă merită trăită, fiecare secundă este un motiv de a iubi ceea ce ai

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Fiecare clipă merită trăită, fiecare secundă este un motiv de a iubi ceea ce ai. Ea pierduse totul, acum ce mai avea?

  Privii fulgi de nea care se lipeau de fereastră parcă dorind să sărute geamul rece și lipsit de viață.

S-a gândit la dulcea ei mamă... zânele au dorit-o înapoi pe acel tărâm, de multe ori s-a întrebat cât de mult și-a dorit să se întoarcă.

Mai sunt șaptesprezece zile până la Crăciun, niște amărâte de zile până Kevin Harding va dispărea odată și pentru totdeauna din viața ei.

Zâmbet prost. Gropițe proaste. Prostul Kevin Harding.

Nu-i era mai bine acolo la Londra? Departe de ea, de ceea ce încolțește ca un ghimpe în inima ei. Departe de visele ei cu ochii deschiși și de ceea ce nu știa că există.

O salvase! Nu o să poată uita niciodată clipa când l-a văzut cu adevărat speriat și fără ajutor. O veghease în aceea noapte, ca și când ar fi fost un bibelou, un obiect important fără de care nu ar fi putut respira.

Oh da! De ce totul în jurul ei parte atât de frumos atunci când el se află acolo? De ce pentru prima dată în viața ei plină de amar și-a dorit cu disperare ca timpul care spera să treacă cât mai repede, acum să rămână în loc. Zilele se scurg precum nisipul dintr-o clepsidră...

  Cu toate decorațiunile strălucitoare, luminile sclipitoare, îngerii de zăpadă, oamenii de turtă dulce și vâscul, Crăciunul este prima ei dragoste. Noelle îți aduse aminte de fiecare Crăciun din familia ei. Tatăl ei era mereu plecat, de cele mai multe ori cheltuind chiar și ultimul bănuț pe băutură, iar ea și mama ei petreceau acele sumbre momente singure. Chiar dacă nu aveau nimic, în fiecare an în ajunul sărbătorilor mama sa îi oferea mereu un mic dar neprețuit, pentru a simții și ea că fiecare copil merită un cadou de Crăciun. Nu trebuie să existe în această lume copii care să nu primească în ajunul Crăciunului un cadou.

  Aceste amintiri reci și scumpe, i-au stârnit în inima tinerei fete admirația pentru Nick Anderson și dorința lui de a ajuta copii din orfelinat.

  Privii în continuare pe fereastră la peisajul de un alb strălucitor în timp ce savura renumitele clătite cu scorțișoară și vanilie ale bucătăresei Chloe. A trecut o zi de când mărețul conac a fost atins de flăcările nefaste ale destinului, o zi de când stau toți înghesuiți într-o ,,cutie de chibrituri" într-o veche pensiune situată nu departe de mărețul conac.

  Chiar și ars din temelii, clădirea domnește asupra tuturor, veghindu-i, analizându-i și urmărindu-i din umbră.

  Oh Belle Meade, ai renăscut de atâtea ori din cenușă, ar fi timpul să o faci din nou.

  Lacrimile o podidesc fără să realizeze. Își pierduse mama, iubita ei mamă, familia, casa, iar acum conacul care a primit-o în brațele lui... oare nu e suficient?

Chemarea blestemuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum