Bir Gün Baksam Ki Gelmişsin...

5.2K 370 487
                                    

~11.Bölüm~

Arkadaşlar uzun bir bölümle geldim inşallah beğenirsiniz. Yorumlarınız en büyük motive kaynağım, benden esirgemeyin lütfen 🤭
Kendinize iyi bakın, çok sevin😅(İsmail Abi gibi konuştum)
İyi okumalar!

"Gözlerinde bir bitmez,bir tükenmez güzellik

Saçlarında ilkbahar.."

-Biraz daha un at, biraz daha

-Ali, biraz daha diye diye 1 kilo un yedin, tamam da!

-Görmüyor musun hamur toplanmıyor

Leğenin içindeki hamuru çekiştirip, gözüme sokmaya çalışıyor.

45 dakikadır mutfaktayız ama daha pizza hamurunu bile yoğuramadık dostlar!

Ali'yi hamura sokmakla büyük bir hata yaptım, hamura ne kadar un katarsa o kadar güzel olacağına inanıyor.

Songül teyze böyle yapıyormuş, yersen.

-Ali, bak.

Bir eli hamurun içindeyken, boşta kalan elini kaldırıp koluyla çok yorulmuş gibi alnını siliyor.

-Bu hamurun kıvamı, basketbol topu sertliğinden olmayacak, böyle şey gibi olsa yeterli...

-Ne gibi?

Aklıma makul bir örnek getirebilmek için düşünüyorum ama Ali yüzüme bakıp konuşmamı beklerken hiç kolay olmuyor.

-Ne bileyim ben ya, olmuş bu bırak.

-Hayır biraz daha un atacağım.

Eğilip yanındaki unu almaya çalışırken, benden önce davranıyor.

Eline aldığı un paketini yanına çekerken, yüzüne pis bir sırıtış koymayı da ihmal etmiyor.

Sonunda Ali'yi hamurun olduğuna ikna edince, pizzanın üst malzemelerine geçiyoruz.

Ali sucuğu doğrarken ben kaşar rendeliyorum.

Zeytinlerin çekirdeklerini çıkarma operasyonu tam bir fiyasko oluyor.

Dünyanın en gerekli gereksiz ürünü olan zeytin çekirdeği çıkarıcısını deneyen Ali, ilk 3 zeytini heba ettikten sonra sinirlenip zeytinleri yemeye başlıyor.

Ona çekirdekleri bıçakla nasıl çıkaracağını gösterdikten sonra, hamur yoğururken zorla üstüne giydirdiğim önlüğü çıkarıyor.

Ben ne yaptığını izlerken, boynumdan geçirip arkama geçiyor.

Elimdeki bıçak ve önümdeki zeytinle öylece dururken, önlüğün iplerini arkadan bir düğüm yapıyor.

Kulağıma eğilip neşeli bir sesle konuşuyor : "Sen gerçek bir şefsin, önünde şapka çıkartıyorum."

Arkamdan çıkmasına izin vermeden karnına dirsek atıyorum.

"Hiç yağ yapma Ali, o zeytinler doğranacak! Hemen!"

Kızgın sesime aldırmadan yanıma gelip, önüme gelen iki tutam saçı kenara itiyor.

Sonra yüzüme bakmadan işine dönüyor.

**
Pizzadan 6. Dilimimi yerken mide fesadı geçirdiğimi hissediyorum.
Neriman da benimle aynı durumda ama Ali, hiç öyle görünmüyor.

Hatta duymadığını belli eden bakışlarıyla ufak bir ısırık aldığım pizza dilimine bakıyor.

"O son dilimi yemeyecektim" diyor Neriman, sandalyesinin arkasına yaslanırken.

BİZ AYRI DÜNYALARIN İNSANLARIYIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin