s e k i z

6.7K 843 1.7K
                                    

Fotoğraflı ve küfürlü bir bölümle karşınızdayım...

İyi okumalar 💖

°°•°°

767,345 beğeni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


767,345 beğeni

jaytokey:
Kemer @cahe
Ceket @jimpark
📸: kimssoyhun

20,987 yorumun tümünü gör

jaykeeyfans: hamileyim🤰

jimpark: Kookie 🥺😚

ohhseunghee: JIMIN MI TASARLADI?

vantaehyung: Jimin'in sihirli elleri ve Jungkook'un harika fiziği birleşince sonuç 🤤

jung.hoseok: dostum harikasın 🔥🔥

Jimin kaşlarını çatmış iki dakikaya yakın bir süre boyunca ekrana bakıyordu. Ona yorum yazmamıştı, hatta paylaşımını bile yeni görüyordu.

Baktığı iki dakikanın bir dakikasını Jungkook'u incelemek ile geçirdiğini itiraf edebilirdi. Adam gerçekten aşırı yakışıklıydı. Ceketi de harika taşımıştı. Bu yüzden de mutluydu çünkü resmi olarak ilk halka açık tasarımını ünlü bir yayıncı giymişti ve mükemmel duruyordu.

Gurur duyuyordu kendisiyle ancak içinde garip istekler doğmaya başlıyordu. Sebepsiz bir şekilde onun beğenisini kazanmak istiyordu. Birkaç iltifat egosunu tatmin ederdi muhtemelen.

Doğrusu, böyle düşündüğü için şaşırıyordu. Öldüğünü sandığı, içindeki flörtöz Jimin neredeyse ortaya çıkacaktı. Erkek arkadaş asla istemiyordu ama eğlenceli anlar fena olmazdı?

Flörtü olan biriyle flört etmek ne kadar doğruydu emin değildi. Taehyung gece mesajlaşırken inişli çıkışlı flört hayatında başarılar demişti Jungkook'a. Muhtemelen çok da iyi gitmiyordu ilişkisi. Eh, o zaman sorun yoktu?

Hâlbuki o flört ettiği kişi Jimin olsaydı...
Onu öyle bir etkisi altına alırdı ki Jungkook'un gözü başka kimseyi görmezdi. Bu konuda özgüveni tamdı. Çok uzun soluklu ilişkileri olmamıştı ancak çok flörtü olmuştu. Çoğuna da bunu yapmıştı. Çabuk sıkılıp, hiçbirinden istediği enerjiyi alamadığı için kimseyi kırmadan ilişkisini kesmişti. Neyse ki hepsi de anlayışla karşıladığından sorun çıkmamıştı. Tabii bilmediği bir şey vardı, ki o da farkında olmadan çok kalp kırdığıydı.

"Jimin!"

Annesinin sesiyle irkildi ve daldığı düşüncelerden hızla sıyrıldı. "Efendim?"
Yeni elbise tasarımı için masa başına geçmiş, iki üç bir şey karalamıştı. Normalde hemen bitirmek gibi bir hedefi vardı ancak telefonu ve sosyal medya buna engel olmuştu.

love among us •jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin