Sonunda buluştuk~Umarım iyisinizdir. Ben gayet iyiyim. Aktif olamama sebebimi profilimde paylaştım, tekrar buraya yazıp kalabalık etmeyeyim 💕
İyi okumalaaaar
•
"Bu kadar mı şaşırdınız? En son iki gün önce görüştük!"
Jimin elini bir kez daha saçlarından geçirip mutfağa doğru ilerlerken Jungkook'un mızmızlanır gibi çıkan sesini duydu. İstemsizce yüzünde minik bir tebessüm oluşuyordu. Her yaptığı o kadar samimi ve tatlı geliyordu ki, saatlerce onu izlemek istiyordu.
Ah cidden, ondan çok hoşlanıyordu.
"Birazdan konuğum da burada olur. Kim olduğunu tahmin etmek için on saniyeniz var. Hadi bakalım."
Kutu bebek, yüzündeki gülümsemeyi sildi ve mutfağa girmeden önce kafasını uzattı. Hangi açıda oturduğunu bilmediği için yanlışlıkla kadraja girmek istemiyordu. Henüz hazır hissetmeyişi de buna büyük bir etkendi. Ekstra heyecanlı hissediyordu. Nedeni çok barizdi; onunla aralarında netleşmiş birtakım hisler varken yapacakları ilk yayın olacaktı.
Jungkook, yan yana duran iki sandalyenin bulunduğu köşede oturuyordu. Telefonunu masanın üzerine sabitlediği tripoda yerleştirmişti ve hayır, Jimin arkasına geçmediği sürece kadraja girmezdi.
Göz göze geldiler. Sarışın olanın hâlâ sadece kafası görünürken, Jungkook'a şirinlik yapmak için yanaklarını şişirdi ve dudaklarını öne çıkardı. Kusursuz yüzünde oluşan parlak gülümsemenin sebebi olmak çok güzel bir duyguydu.
Jungkook gözlerini kutu bebeğinden çekip ekrana odaklandı. Yüzündeki minik gülümseme hâlâ silinmemişti. Yorumlara baktı.
Yoksa Jimin mi?
Taehyung????
Nolur Taehyung olsun
Jimin Jimin Jimin isteriz
JK çok yakışıklısın!!Oyuncu bir tavırla "Bir kısmınız doğru tahmin etmiş. Her geçen gün bu tahmin işlerinde başarılı oluyorsunuz." dedi ve göz kırptı. Aklı sarışında kalmışken ekrana odaklanmak zordu.
Kısa süre sonra Jimin'e eliyle gelmesini işaret etti. Eş zamanlı olarak konuşmayı sürdürdü. "Evlilik ve çıkma teklifleri hariç her türlü soruya açığız."
Jimin de mutfağa girip üzerindeki bol sweatshirtün eteğini tuttu ve paytak adımlarla Jungkook'un yanına ilerledi. Kameranın açısına girmeden öylece yan tarafında durdu. Masum durduğu söylenilebilirdi.
Jungkook kafasını kaldırdı ve "Konuğum da burada. Hoş geldiniz efendim." dedi parlak gözleriyle.
Ah işte yine yapıyordu! O kadar ilgi dolu bakıyordu ki, sanki Jimin ne isterse istesin anında yapmak için dünden hazırdı. Bunun ne kadar hoşuna gittiğini söylemesine gerek var mıydı?
Sarışın olan kıkırdadı. Daha fazla beklemeden Jungkook'un yanında duran sandalyeyi çekti ve oturdu. Artık tam anlamıyla kadrajdaydı. Heyecanını bastırıp ekrana şirince gülümseyerek el salladı. "Merhaba herkese."
Jungkook'un elini omuzlarında hissedince dudaklarını birbirine bastırdı. Daha kısa süre önce dudaklarının tadına bakmışken, hatta kucağında oturmuşken şimdi askerlik arkadaşları gibilerdi. Bu fazlasıyla komikti.
"Nasılsın Jimin?"
Aldığı soru üzerine en sonunda dayanamayıp elleriyle ağzını kapatarak güldü. Ekrana bakan Jungkook'a dönüp ellerini uyluğuna yerleştirdi ve "İyiyim Kook, sen?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love among us •jikook
FanfictionJungkook ünlü bir Twitch yayıncısıdır ve Among Us adlı oyunu oynamak üzere binlerce insanın katıldığı bir canlı yayın açar.