d o k u z

6.8K 822 966
                                    

Iyi okumalar 😚

••

Jimin gerçekten Jungkook ve Taehyung arasında dönen muhabetleri bilmek istiyordu.

Gecenin dördünde, aniden gelen ilhamla masanın başında bulmuştu kendisini. Durmadan çizmek istiyordu. Aklındaki rengârenk tasarımları büyük bir heyecan ile çizim tabletine dökerken aklına dolan düşünceler, bir süre afallamasına neden oldu.

Mesela kulaklarında Jungkook'un dedikleri yankılanıyordu.

Taehyung'a aşağıda bilerek öyle davrandığımı söyle demişti. Neden ki? Veya Jimin'in kıyafetlerine ilkin baştan savarcasına yorum yapmıştı ancak sonra, yalnızken güzel bir cümle kurmuştu. Hyunjin miydi sebebi? Yoksa bilmediği başka şeyler mi dönüyordu?

Hiç bilmiyordu.

Önündeki ekrana baktı. İkisi için özenle hazırladığı tasarımları ile gurur duyuyordu. Giydiklerini hayal ederek çizmişti.

Turuncu takımı Taehyung için özene bezene tasarlamıştı. Harika taşıyacağını bildiği için aklında gram kuşku olmadan yarım saatte halletmişti.

Jungkook için ise... Kırmızı ve leoparı buluşturmuştu. Jungkook her ne kadar sevmese de, leopar deseni onun üstündeyken hiç olmadığı kadar seksi duruyordu. Gerçi ne giyse böyle düşünüyordu, orası ayrı.

Tabletini kapattı. Saat sabahın altısı olmuştu ve bugün yapması gereken çok iş vardı. Eşyalarını toplamak gibi...

İçi buruktu çünkü annesi yine yalnız kalacaktı. Bir yandan da bu sefer uzak değil en azından diyerek kendisini avutuyordu. Zaten her şey annesine ve kendisine daha güzel bir gelecek hazırlamak içindi. Babasının kırdığı ayna camlarını, elleriyle tek tek toplayarak birleştirmeye çalışan annesi için yepyeni bir ayna alacaktı.

İç çekti ve ayaklandı. Fazla düşünmek hiçbir zaman iyi değildi.

JiminiDüşürmeGrubu

Taehyung:
JIMINNNNNN 🌞💖💫💕
DUYDUM Kİ BURAYA TAŞINIYORMUŞSUN

Jimin:
Eveet🥺

Taehyung:
Ben ve Yeontan bu fikre bayıldık
Jungkook aşık olmuştur onu hiç demiyorum bile

Jimin:
O esnada Jungkook 😐🙄

Taehyung:
Ben onun-
Neyse eheheh
Korkuyorum ondan
Seni herkesten korurum ama
JK'den asla 😔

Jungkook:
Sen hangi ara yazıyorsun buraya anlayamıyorum
Hani nefes bile almaya vaktin olmuyordu?

Taehyung:
Keşke olmasaydı 🔫
Kutu bebek Jimin'i merak ediyorum

Jungkook:
Ben ilgileniyorum

Taehyung:
İşte bu yüzden merak ediyorum zaten🔫

Jungkook:
??

Jimin:
??

Taehyung:
Yeontan doğum yapıyor şu an

love among us •jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin