o n

6.8K 817 1K
                                    

İyi okumalar 😚
Medyayı bölümün sonunda anlarsınız sjksksks

"Evet, herkese selam millet. Nasılsınız bakalım? Keyifler yerinde mi?" diye sordu Jungkook kulaklığını düzeltirken. "Bugün yayınımız biraz farklı olacak. Birisi 'ismini unuttum sana benimki diyebilir miyim?' diye sormuş. İki dakika yavşamayın rica ediyorum, daha yeni başladık." Güldü.

Jimin ise kamera açısında değildi ancak hemen yanında, Jungkook'tan gelecek olan talimatı bekliyorken büyük bir keyifle onu izliyordu. Kulağındaki kırmızı kulaklık hafif kaydığı için düzeltti.

Yayından önce neler olacağını, nasıl davranması gerektiğini ve nicesini ayrıntısına kadar konuşmuşlardı. Ne yapacağını biliyordu, hatta bundan faydalanmak gibi bir düşüncesi bile vardı. Bu fırsatı kendi lehine çevirecekti.

"Daha yayına yeni başladık ve adı 'jungkookunseksibakışları' isimli kullanıcı boşaldım yazmış. Yuh! Ben size demiyor muyum küçük izleyicilerim de var diye? Ayıp."

Gülümsedi. Yayınlarda çok samimi, güleç ve oyuncu davranıyordu. Normalde de böyle olduğundan hiçbir kuşkusu yoktu aslında ama neden bu yanını henüz kendisine göstermediğini bilmiyordu.

Dün üzgün durmasının nedeninin Hyunjin olduğunu öğrendiğinden beri aklından geçen tek şey onu mutlu etmekti. Besbelli bir şekilde Hyunjin'in Jungkook'u hak etmediğini düşünüyordu. İlişkileri hakkında hiçbir şey bilmeden böyle bir kanıya varması garipti. Sadece hislerine güveniyordu.

"Sizce de benim burada oyun oynamamı izlemeniz çok sıkıcı değil mi? Hayır demeniz gerek. Hayır diyin." diyerek işaret parmağını kameraya sallamıştı. "Sizin bana gareziniz var. Bir hafta yayın yok. Sürprizi de göstermekten vazgeçtim. Hadi görüşürüz."

Jimin onun bu tavırlı haline ve mimiklerine gülmemek için ağzını kapattı. Çok tatlıydı. Tabii bir de kısa kollu giydiği için görünen dövmeleri, bacaklarını açarak oturduğu için fazla teşvik edici duran uylukları vardı...

"Affedildiniz ama rica ediyorum iki dakika yürümeyin bana."

Eh haklılardı.

"Lafı çok uzatmadan sürprizi getireyim size." dedi Jungkook. Ardından kameraya bakmayı kesmeden yana doğru eğilip Jimin'in oturduğu koltuğu kenarından tutarak çekti. Güçlü. Bunu yapmasıyla Jimin artık binlerce insanın önündeydi.

"İşte karşınızda modacı bey. Taehyung'un deyimi ile kutu bebek Jimin."

Jimin az önce olan güç gösterisinden etkilenmemiş gibi şirince gülümsedi ve kameraya el salladı. "Merhaba herkese!"

Jungkook kolunu Jimin'in omzuna atıp kendisine yaklaştırdı. "Kendisini Taehyung'tan daha çok severim lütfen bu bilgiyi her yerde yayın."

Bu temasa karşın Jimin kameraya bakmayı kesmeden bir elini Jungkook'un yanağına yerleştirip "Yalancı seni." dedi ama yüzünde hâlâ gülümsemesini koruyordu.

"Aşk olsun ama ne zaman belli etmedim?" Jungkook geri çekildiği için uzaklaştılar.

Jimin düşünüyormuş gibi yaptı. Bir yandan da kendisini kötü hissediyordu. Binlerce insanın karşısında can ciğer kuzu sarması rolünü kesmek hoş değildi. O kadar da samimi olmadıklarını ikisi de adı gibi biliyordu.

"Her zaman."

Jungkook güldü. "Bu doğru. Şimdi şöyle arkadaşlar, aramızdaki ilişki çok garip o yüzden sakın yadırgamayın."

love among us •jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin