Çok özledim sizleri, burayı, yorumlarınızı ve her şeyi 😫💕
Lütfen bol bol yorum bırakın böylece yorumlarda buluşalım ve hasret giderelim●
"Evet, eşyaları da yerleştirdik. Odaya yemek bile söyledik hatta. Yedik bitti."
"Fazla yaramazlık yapmayın. Aman, sakın karnı burnunda gelme buraya kutu bebek. Kalbim dayanmaz."
Jimin kıkırdadı ve havluyla saçını kuruturken konuştu. "Sana yeğen yapmayı planlıyoruz. Böyle beş on tane. Hepsini de üstüne atıp gezmelere gideceğiz."
"Bayılacağım şimdi şu köşeye. Ben amcalıktan istifa ediyorum. Lütfen bir daha benimle muhatap olmayın." diyerek telefonu kutu bebeğin suratına kapattı Taehyung.
Başını onaylamazcasına sağa sola salladı Jimin. Arkadaşı tam bir sirk maymunuydu. Tabii böyle demek biraz fazla direkt olsa da, gerçekti. Tek yaptığı şaklabanlık yapmaktı. Normal bir şekilde neler yapıyorsunuz diye sormak varken 'Hangi ara kaçtın o herifle, orospu' diyerek telefonu açması bile başlı başına bir örnekti.
Evet, Jimin ve Jungkook tam tamına bir ay sonra programlarını bir şekilde denkleştirip Jeju adasına tatile gelmeyi başarmışlardı. Geçen bir aylık sürede her ikisi de harıl harıl çalışıp üzerlerindeki yükü minimuma indirmişlerdi. Öyle ki birbirlerine çok az zaman ayırmak zorunda kalmışlardı. Yalnızca yatağa girip uyudukları zaman yan yana oluyorlardı, ki bu bile çok nadir gerçekleşmişti. Her ikisinin de uyku saati denkleşmediği için kimi zaman kendi odalarında ayrı ayrı uyumuş, kimi zaman da biri uyurken diğeri yanına kıvrılmıştı.
Kısacası, özlem dolulardı.
"Bebeğim bornoz nerede?"
Banyodan gelen ses ile elindeki havluyu komodinin üzerine bırakıp yatağın üzerinde duran bornozu eline aldı Jimin. Otel, Jungkook'a reklam için sponsor olduğundan özel olarak bornozun üzerine JK yazdırmıştı ve bunu göze sokmak için banyo yerine yatağın üzerini tercih etmişlerdi. Ün nelere kadirdi...
Banyonun kapısını açtı kutu bebek. Jungkook çıplak bir şekilde yüzüne nemlendirici krem sürüyordu lavabonun önünde. Aşina olduğu bir görüntüydü elbette ancak kalbi tekledi. Bozuntuya vermemeye çalıştı. Güçlü sırtı, sıkı kalçası ve kaslı bacakları kusursuzdu.
"Al bakalım." diyerek yanına doğru ilerledi ve usulca arkasında durup bornozun kollarını geçirmesine yardım etti. Yorgun oldukları için sessizlerdi. Muhtemelen biraz sonra birbirlerinin enerji kaynağı olacaklardı.
Jungkook bornozun ipini bağlarken geri çekildi Jimin. Lavabonun mermerine kalçasını yaslayıp kollarını kavuşturarak yakışıklı sevgilisini izlemeye koyuldu.
Jungkook ise sanki oracıkta hayatının aşkı yokmuş gibi bakım seansına devam etti. Aslında her şeyi halletmişti. Sadece saçlarını hafif nemli kalana kadar kuruttu. Mayışmış hissediyordu. Sıcak banyo adeta terapi gibi gelmişti. Kaç haftadır yoğun temposunu hesaba katarsak, elbette dinlenmek çok iyi gelecekti.
Fön makinesini yerine yerleştirip ilk defa Jimin ile göz göze geldi.
"Ayrı duş almak iğrenç bir fikirdi." dedi Jimin iç çekip. Onu izlerken tek düşündüğü buydu.
Duyduğu cümle üzerine hafifçe gülümsedi Jungkook. "Ve bu fikir senden çıkmıştı."
Derin bir şekilde yeniden iç çekti kutu bebek. Sevgilisi haklıydı. Neden ayrı olmayı istemişti onu bile bilmiyordu. Hemen çıkıp oyalanmadan yatağa geçmek için olabilirdi belki... Ama yine de banyo da güzeldi. Sevgilsi ıslakken ekstra yakışıklı oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love among us •jikook
FanfictionJungkook ünlü bir Twitch yayıncısıdır ve Among Us adlı oyunu oynamak üzere binlerce insanın katıldığı bir canlı yayın açar.