Jungkook bilgisayarının başına geçmiş açtığı yayında izleyicileri ile sohbet ederken birdenbire aklına şu sıralar fazlasıyla vaktini harcadığı oyunu oynamak geldi.
"Bugün yine among us oynayasım var."
Sunduğu istek izleyicilerinin de hoşuna gitmişti. Yorumlar oynamasını teşvik eden cümlelerle doluydu. Kıkırdadı. "Ne kadar da mükemmel bir kitlem var. Yaklaşık bir haftadır her gün oynuyorum ve daha fazla oynamamı istiyorsunuz. Oynayalım bakalım. Keşke bugün imposter* olsam."
******
Jimin ise tek başına, Japonya'daki küçük evinde sıkıntıdan patlamadan önce oyun oynamak istemişti. Şu sıralar fazlasıyla sevdiği bir oyun vardı. Among Us. Kafasını dağıtmaya yardımcı oluyordu. Üstelik o oyun sayesinde birkaç arkadaşı bile olmuştu.
Tabii, bilmediği bir şey vardı.
Oynayacağı oyunu binlerce insanın izlemesi gibi.
°•°•°°••°
*imposter: hain
Bu oyunu mafya - köylü oyunu gibi düşünün. Bir veya iki tane mafya oluyor, ki onlara hain deniliyor. Oyunu sürekli sabote etmeye çalışıp diğer oyuncuları öldürmeye çalışıyor.
Diğer oyuncular ise köylü oluyorlar ve verilen görevleri yerine getirmeleri gerekiyor. Eğer ölürlerse hayalet olarak görevlerini yapmaya devam edebiliyorlar ama mafya bir adım daha önde oluyor.
Öldürülen köylünün cesedi bulununca oyuncular, mafya da dahil, nerede bulduğunu söylüyor bulan kişi ve sonra tüm oyuncular aralarında tartışıp kimden şüphelendiğini söylüyor. Ortak alınan karar sonucu bir oyuncuyu oyun dışı bırakıyorlar. O kişi köylü de olabilir mafya da. Köylüyse oyun devam ediyor mafya ise oyun bitiyor.
Hikâye geliştikçe oyun bilgilerini arttırabilirim ama kafanız karışmaz. Bölüm içerisine fazla terim eklemem.:)
Yaklaşık iki haftadır taslakta duruyordu ve bir an önce salmak istedim çünkü among us delisi olmuş durumdayım
Umarım beğenirsiniz seviyorum sizi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love among us •jikook
FanfictionJungkook ünlü bir Twitch yayıncısıdır ve Among Us adlı oyunu oynamak üzere binlerce insanın katıldığı bir canlı yayın açar.