Heyecanla yorumlarınızı bekliyorum, iyi okumalar ❤️🩹
●●
"Merhaba arkadaşlar! Yeni bir videoda tekrar beraberiz. Bugün üç tane birbirinden yakışıklı konuğum var. Önce tek tek onları çağırayım."
Taehyung enerjik ve yüksek sesiyle adeta şakırken bahsedilen üç yakışıklı konuk kameranın arkasında hem çekim açısına bakıyor hem de kadraja girmek için bekliyorlardı.
Stüdyo odasında masanın üzerine Namjoon'un tüm gece kafa patlatarak bulduğu oyunun malzemeleri vardı. Üç tane de sandalye mevcuttu. Eğlenceli bir içerik çekmeyi umuyorlardı.
"O yetenekli mi yetenekli, yakışıklı mı yakışıklı, güzel mi güzel, dünyanın en iyi tasarımcısı ve benim bir numaralı hayranım olan design by park jimin markasının sahibi Paaaaaaaark Jimin!" dedi ve alkışlar eşliğinde kutu bebeği anons etti.
Jimin arkadaşının yanına gitmeden önce kameranın önünde durmak için eğildi ve yüzünü iyice yaklaştırıp tatlı bir sesle "Park Jimjimjimjimin." dedi.
Kamera arkasında kalan Namjoon ve Jungkook güldüler bu tatlı haline. Ancak Jungkook aynı zamanda da eriyordu. Sevgilisine çok aşıktı. Her geçen saniye daha da aşık oluyordu. Bir insanın her hareketi mi tatlı olurdu?
"Nasılsın Jeon Jimin bey?" diye sordu Taehyung. Ardından sanmi yanlışlıkla demiş gibi ağzını kapattı. "Ay yani Park Jimin."
O an kutu bebek ile sevgilisi arasında kısa bir bakışma geçti. Yüzünde gülümsemesini saklamak için çok çaba sarf etti. O nedenle uzun süre yanıtsız bırakırken ortamda sessizlik oluştu. Taehyung'un yanına oturmak için sandalyeyi çekip oturdu.
Garipser bir bakış atıp "Bu arkadaş ne içmiş?" diye sordu kameraya bakarak. Eliyle de Taehyung'u işaret ediyordu.
"Su içtim ama kesin içinde bir şey vardı çünkü kendimi çok enerjik hissediyorum. Öyle ki, üçünüze aynı anda aşık olabilirim."
Elini saçından geçirdi Jimin. "Günlük rutinin."
Kıkırdadı Taehyung. Elini kutu bebeğin omzuna atıp kafasını omzuna yasladı. "Sıradaki konuk Jungkook. Gel lan buraya."
Aldığı anons şekline isyan etmek için kameranın önüne hızla geçti Jungkook. Dizini kırıp açıya girmeye çalışırken yorucu olduğu için diz çöktü. Tam ağzını açıp konuşacaktı ki Namjoon kamerayı hafif aşağı konumlayıp kadraja aldı. Şimdi hazırdı.
"Ben bu çocuğu döverim."
"Ne yani o kadar eziyeti bu iki kelime için mi çektin?" diye sordu Jimin ve kıkırdadı. "Şapşal."
"Kırıcı konuşmak istemedim çünkü ben insanların kalbini asla kırmam sevgili Park Jimin." Jungkook diz çöktüğü yerden kalktı. Ellerini çırpıp sevgilisinin yanındaki yerini aldı. Masadan ve açıdan dolayı görünmeyeceği için elini kutu bebeğinin bacağının üstüne yerleştirdi.
"Ama kemiklerini kırarsın çünkü 206 tane var." dedi Jimin kameraya bakarak. Alttan da bacağının üstündeki elin üzerine koydu elini. İlişkileri tensel temas üzerine kuruluydu çünkü ikisinin de sevgi dili temastı. O nedenle tenlerini birbirinden mahrum bırakmazlardı.
Jungkook kutu bebeğine bakarak gülerken Taehyung korkmuş gibi gözlerini büyüttü ve "Namjoon hyung yalvarırım gel." dedi sessizce bağırarak.
Namjoon hızlı adımlarla üçünün arkasına geçti. "Geldim ve gidiyorum." diyip aynı adımlarla tekrar kamera arkasına yöneldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love among us •jikook
FanfictionJungkook ünlü bir Twitch yayıncısıdır ve Among Us adlı oyunu oynamak üzere binlerce insanın katıldığı bir canlı yayın açar.