נ.מ טאהיונג.
"אני רוצה אותך, את כולך," אמרתי והרגשתי צמרמורת עוברת בגופי, הסטתי את מבטי אל האחר ומבטו היה שונה, כאילו רעב, לא עבר שניות וכבר הרגשתי את שפתיי האחר על שלי, אהבתי את המגע הזה כל כך, הרגשתי איך שנינו רוצים קרבה אחד לשני, זה הדדי.
אחרי עוד כמה שניות, הפכתי אותו לצד של הדלת והחדרתי את לשוני לפיו, הופך את הנשיקה להיות אגרסיבית ומלאה תשוקה, הוא ניתק את שפתותינו ועבר לצוואר, הדקתי את חיבוקי סביבו בזמן שהוא סימן את צווארי והפך אותי לשלו, כל הידוק פיו סביב צווארי גרם לגניחה קטנה לצאת בלי שליטה מפי והרגשתי איך זה משגע אותו, הוא המשיך במורד צווארי ופתח לאט לאט את כפתורי חולצתי, לא עצרתי אותו ונתתי לו לעשות בגופי מה שהוא רוצה, הייתי כולי בשליטתו, מהופנט מהעיניים החומות, השפתיים שעוברות שוב ושוב על תחילת החזה שלי, ידיי לאט לאט פתחו גם הן את כפתורי חולצתו שהייתה בצבע כחול עז, עוד גניחות יצאו מפי כשהוא דחף אותי למיטה שלי ועלה עלי, משאיר שובל של סימנים כהים במורד ביטני,
זה הרגיש טוב, התחושה הזאת שאנחנו לבד בעולם, קיימים רק בשביל אחד השני, אבל היא נעצרה ברגע ששמענו דפיקות על דלתי "טאה, אתה שם?" הוסוק חברי הטוב קרא מחוץ לדלת ודפק עליה חזק אייש חשבתי לעצמי ופרצופי שהיה אדום גם ככה, קיבל צבע כהה הרבה יותר "כן אני בא, שניה" צעקתי אליו בחזרה וכיפתרתי את כפתורי חולצתי מהר, לא מעז להביט בעיניו של ג'אנגקוק, במבט חטוף קטן אליו ראיתי שהוא גם כמוני כבר סיים לכפתר את חולצתו,
"הו סוף סוף אתה פותח, למה לקח ל-.." הוא אמר ישר כשסיימתי לסובב את המפתח ולפתוח לו את הדלת ונעצר כשמבטו הגיע לג'אנגקוק "מה..?" הוא שאל והעביר את מבטו אלי בכמיהה "טוב אז.. הוסוק" התחלתי להגיד לו, יודע שאין לי מה לעשות חוץ מלספר לו, כי טוב.. חלק בי גם רצה לספר לו, רצה להתלהב כמו שתי בנות שמדברות על הקראש שלהן ומספרות אחת לשניה דברים שקרו להן מהזמן האחרון "תכיר זה חבר שלי ג'אנגקוק" אמרתי בלי להעיז להביט בפניו למרות שכבר ידעתי מה הבעת פניו גם בלי להסתכל אליו "מה? ממתי?" הוא שאל וידעתי שמבול של שאלות בדרך "אנחנו ביחד כבר.. טוב כמעט חודש" אמרתי לו וכן אפילו הדברים שלי עצמי הפתיעו אותי, אני לא מאמין שאנחנו ביחד רק חודש אני מרגיש כאילו אני מכיר אותו כל כך הרבה, כאילו תמיד הייתי איתו "אתם ביחד חודש ולא אמרת לי?" הוסוק אמר ושנייה אחר כך כבר קפץ עלי עם חיוך על הפנים "טוב אז ג'אנגקוק" הוא התחיל להגיד והתקדם איתו לכיוון הסלון, כשיד אחת מלופפת סביב צווארו כאילו הוא מוביל אותו "תספר על עצמך" הוא המשיך "מה יש לספר?" שמעתי את ג'אנגקוק עונה לו וגיכחתי אני איש זאב, אני גר ביער, אה וגם במקרה לפני שהגעת הייתי באמצע לעשות את חבר הכי טוב שלך חשבתי לעצמי את התשובות האחדות שג'אנגקוק יכול לענות לו וסומק עלה על פני כשסיימתי לחשוב את המשפט האחרון "טאהיונגי!?" שמעתי את הוסוק צועק אלי "אתה מסמיק!" הוא אמר בתור הדרמה קווין וגילגלתי עיניים, באתי להגיד משהו לג'אנגקוק אבל ראיתי שהיה לו שיחת טלפון והוא יצא לענות "אז.. איך זה שאני לא יודע שיש לך חבר כבר חודש?" הוסוק התחיל להגיד את מה שידעתי כבר שיבוא "טוב.. זה קרה יותר מידיי מהר, לא הספקתי לעכל בעצמי" אמרתי לו את האמת והבנה ניראת על פניו, אבל אחרי שניה הבעה שונה לגמרי היתה על פרצופו " אבל עזוב את זה, איך השגת לך מישהו כל כך חתיך?" הוא אמר והדגיש את המילה האחרונה "נכון הוא חתיך?" חצי שאלתי חצי אמרתי לשני, וחיוך ענק היה על שפתיי כשנזכרתי בפניו היפות של ג'אנגקוק "מי חתיך?" ג'אנגקוק שסיים את השיחה, נכנס בחזרה לסלון ושאל "אתה" הוסוק אמר ישר ואפילו לא נתן לי הזדמנות להכחיש "אתה חושב שאני חתיך?" ג'אנגקוק שאל את חברי הטוב והוא הנהן לו בתגובה "אז.. חבל כי אני תפוס" הוא אמר עם חיוך קטן שלא איחר להגיע אחריו צחוק מתגלגל משלושתינו.
"אממ טאה אני יכול לדבר איתך רגע?" ג'אנגקוק שאל ויצא איתי לבחוץ, רומז להוסוק דיי בבירור לא לבוא אחרינו "כן מה זה?" שאלתי אותו בזמן שהדלת של הבית מאחורינו נסגרה "אבא שלי הוא התקשר אני חייב לחזור הביתה עכשיו"טוב אז.. פרק קצר סורי, מקווה שיצא יפה.
שלכם mx2💜
YOU ARE READING
my wolf boyfriend. taekook
Hombres Loboהרמתי את מבטי לא מאמין למה שאני רואה, העיניים, אני ראיתי אותם כבר עיניים צהובות, זה- זה של הזאב שנשך אותי.... הכל השתנה בגלל משימה אחת של האלפא האכזרי, בזמן שאביו דוחף עליו לעשות לבצע אותה בלי שום היסוס,