6.Hajnal.

206 13 4
                                    

Szörnyű dörömbölésre ébredtem meg.  Nem akartam kinyitni az ajtót, majd vár az ébresztőmig az illettő, de a kopogások nem akartak abba maradni, így hát kitrappoltam a bejárati ajtómig és kibasztam az ajtót, mí meglepő Jungkookkal találtam magamat szemben, eléggé meglepődött heves reakciómra.

-Mit akarsz?-kérdeztem karcos hangomon.

-Bemehetek?-kérdezte megilletődve.

Egy pillanatra elmerengtem, de végül alrébb álltam az ajtóból. Akkor tűnt fel, hogy kezeiben 2 nagy sportáska van. Egyenesen a konyhába mentünk, leültünk és ő mesélni kezdett.

-Arról lenne szó, hogy egy ideig itt szeretnék lakni nálad, ha nem lenne probléma.-nézett szemeimbe.

-Mitörtént?-érdeklődtem egy nagy sóhaj kíséretében.

-Össze vesztem apámmal, és elszöktem.

Rápillantottam órámra, aztán ismét szemébe néztem.

-Így hajnali 4kor?-vontam fel szemöldököm.

-Igen.-köszörülte meg torkát.

-Itt maradhatsz, de a földön alszol.-szögeztem le.

-De Yoongi, nemár.-nézett rám könyörgően.

-Nem érdekel, ez az ágy 1 személyes, nem pedog 2.

-Kérlek, nem zargatnálak, ígérem.-tette össze kezeit.

-Ahamm, mint múltkor?

-Kérlek.-könyörgött.

-Ahjjj.....jóh....de ha mégegyszer bepróbálkozol valamivel, kiteszem a szűröd.-fenyegettem.

-Köszönöm.-nézett rám hálásan.

-Menjünk aludni.-indultam be, ő meg hűségesen követett.

Lepakolta cuccait és elkezdett átöltözni elöttem.

-Szerinted a fürdő mire való?-néztem végig rajta.

-Hát fürdésre.-mosolygott.

-Ott öltözz ne ott.-forgattam meg szemimet.

Ezután nem beszéltünk, befeküdt mellém tisztes távolba. Nagyon fáradt voltam de nem tudtam elaludni, mivel majd megfagytam, csak két vékony takaróm van, és este azért még hideg van, ez a tolvaj meg ellopta a takarom.

Tovább vacogtam míg magához nem húzott, forró mellkasa, hátamnak simult, áradt a meleg egész testéből.

-Mit csinálsz?-vontam kérdőre.-hát melegítelek, hallottam ahogyan vacogsz.-ölelt át izmoz karjával.

Erre nem válaszoltam, csak hagytam, hogy átvegye takaróm szerepét. Nem volt nehéz ilyen körülmények között elaludni. Jelen pillanatban nem zavart közelsége.

-Kelj fel.-simított oldalamra, takaróm.

-Öhhmmmmmm...-csak még egy kicsit.-dünnyögtem.

-Nehemm..dolgoznod kell menni.-mosolygott.

Magamra húztam a takaróm és befészkeltem magamat az ágyba, amennyire csak lehetett. Hallottam ahogy kiment, így próbáltam vissza aludni, de isreni illatok szűrődtek be a hálóba. Egy ideig vártam, aztán megjenet Kook egy tálcával a kezében.

-Készítettem neked reggelit.-mosolygott és ölembe tette a tálcát.

-Te nem eszel?-néztem rá.

-Már ettem.

Neki láttam a reggelinek, ami ma is isteni volt. Miután megettem, lassan készülődni kezdtem. Elmentem fürdeni, és átöltöztem.

-Akkor én elmentem, majd délután jövök intettem.

-Ne, elviszlek..-fogott kezemre.

-De csak pár utcára van innen a bolt.-vontam fel szemöldökemet.

-Akkor elkísérlek. Két perc és kész leszek.

Így is lett, gyorsan felkapta magára ruháit és indultunk is. Eléggé jól nézett ki így a reggeli kócos hajával. Nyugodtan sétáltunk az utcákon, lassan a bolthoz értünk. Akkor futott be Lisa, az egyik munkatársam. Elég csinos, és nem nagyképű. Felém közeledett és megölelt.

-Szia Yoongs.-Mosolygott.

-Szia Lisa.-integettem.

-Be sem mutatsz a barátodnak?-mosolygott csábosan, amitől hányinger tört rám.

-Lisa ő itt Jungkook.-áltam félre.

-Szio.-közeledett és kezet rázott aztán megpuszilta.

Felment bennem a pumpa, nem hiszem el hogy itt kurvárlkodik vele.

-Szia.-mosolygott ő is.

-Itt a számom, majd hívj fel.-nevetett.

-Ooké.-mosolygott Jungkook.

-Yoongi nekem most mennem kell, de délután eléd jövök. Hánykor végzel?-simított karomra.

-Hatkor.-tudtam le ennyivel a beszélgetést és bementem az üzletbe átöltözni.

Egésznap fárasztott ez a köcsög kurva a kérdéseivel. Egésznap csak Jungkookról beszélt és kérdezősködött. Jungkook így, Jungkook úgy. Már majdnem hánytam, szerencse, hogy lejárt a munkaidő, átöltöztem és már mentem is ki, viszont Lisa a sarkamban volt, és azonnal Jungkookra mászott.

-Szia Jungkookie.-mosolygott Lisa.

-Szia Lisa.-mosolygott Jungkook

-Azt szeretném megkérdezni, hogy van barátnőd-?-csavargatta egyik tincsét a kis ribanc.

-Nincsen.

-És lenne esélyem?-örült meg Lisa a "jó" hírnek.

Olyan hányingerem lett tőlük, hogy inkább elindultam haza. Nem akartam ezt tovább hallgatni. Rosszul esett amit csinált Jungkook. Eddig nekem csapta a szelet és most meg ugrik erre kis kurvára, de már nem érdekel, lakjon nála. 

-Még csak az első utcát tettem meg egyedül mikor is Jungkook loholt utánam.

-Várjhh meg.-lihegett.

Természetesen mentem tovább, így nehezen, de béért engem és mellettem haladt, míg nem haza nem értünk. Egész úton kérdezősnködött hogy mi bajom van, de levegőnek néztem. Amint beértünk a házba neki lökött a falnak és teljesen hozzám simult.

-Mi a bajod? Utoljára kérdezem.-jelentette ki határozottan, elsötétült szemekkel.

-Ne játszd a hülyét.-forgattam meg szemeimet.

-Most az a hülye picsa a bajod?-nézett rám.

-Jaaj ne tedd már a szépet. Ott flörtölt veled, te meg hagytad.-dühöngtem.

-Ez nem így van, ahogyan gondolod. Csak hogy tudd, elutasítottam, megmondtam, hogy már másé a szívem, elmondtam neki, hogy téged szeretlek, ez kedces tőle de ne is probálkozzon, mert nem ér el vele semmit.

-Ja persze, persze, inkább haggyál és tűnj el innen.

-Mivel tudnám bizonyítani hogy szeretlek?-csapott a falba, egyik kezével.

-Semmivel, nincs szükségem a szerelmedre. Menj a házamból.

Szemében elkeseredést véltem felfedezni és fájdalmat. Elengedett és a hálószobába ment összepakolni.

Egy kicsit lenyugodtam és bementem a hálóba, ő pont akkor jött ki, így szembe találkoutunk. Teljesen levegőnek nézett. Utána mentem és kezére fogtam, de elcsapta. Így nem maradt más választásom, hátulról átöleltem. Amire azonnal megállt.

-Sajnálom. Elszaladt velem a ló.-sóhajtottam.

-Semmi baj.-fordult velem szembe és megölelt. Tüdőmet bejárta férfias illata. Egészen ellágyultam. Lassan kibontakoztam öleléséből és elindultam a konyhába kaját csinálni.

Az estét átbeszélgettük és mindenféle hülyeséget csináltuk, elég jól elvoltunk.

Bocsánat a késésért, sietek a következő résszel.❤

WITHOUT YOU!/Yoonkook\ BefejezettOù les histoires vivent. Découvrez maintenant