Ez a U.A. gimnázium hősképzője. Itt képzik mindazokat, akik hivatásos hősökké akarnak válni. A hazai hősképzők közül ez a legnépszerűbb és a legkeményebb is, általában háromszázszoros a túljelentkezés. Itt tanult például a nemzet kiválósága díjat visszautasító hős is, a legnagyobb hős: All Might. A legendás békefenntartó, aki rekordot döntött, a lángoló hős: Endeavor. A divatvilág többszörös díjnyertes hőse: Best Jeanist. A U.A. hősképzőjében kell tanulnia annak, aki igazán nagy hős akar lenni. Ezért hát Midoriya Izuku-nak és Imagawa Yuriko-nak szembe kell néznie a felvételi vizsga kihívásaival. Ezzel megteszik az első lépésüket az álmuk felé, hogy igazi hőssé váljanak.
*U.A. hősképző gimnázium, felvételi vizsga, gyakorló pályák: C gyakorló pálya*
Shouto és Yuriko csendben álltak egymás mellett, miközben mindenki a gyakorló pályán ámuldozott. Hatalmas volt, ez tény, de Yuriko-nak kisebb gondja is nagyobb volt ennél, de legalább már nem aggódott. Shouto pedig nem firtatta a témát, úgy volt vele, hogy ha akarja, majd a lány elmondja.
Yuriko hiába volt biztos magában, hiába volt végre pozitív a gondolkodása, nem tudta teljesen elnyomni a félelmét. Ezúttal viszont nem mások miatt, most csak az ellenfelei miatt aggódott. Több, mint valószínű, hogy robotok lesznek bent, amiket ő még képességek nélkül nem tud legyőzni, ahhoz nem volt elég erős. Ha vészhelyzet volt, akkor meglepő dolgokra volt képes, de nem mindig. Ha nem félt eléggé, vagy éppen túlzottan is azt tette, szinte mozdulni sem tudott. És ezúttal nem félt eléggé. Ennek ellenére rendesen aggasztotta, amit a tájékoztatón mondtak, mert képesség kell ahhoz, hogy legyőzhesse őket. Márpedig ő elutasította az egyetlen lehetőséget, amit felkínáltak neki. Nem volt semmije, és ha nem hal meg, akkor sem fog bekerülni, és mindenki rájön, hogy ő nem való oda. Talán Shouto is csak azért segített neki, utána pedig azért kért tőle bocsánatot, mert azt hitte, hogy ő is különleges. De a legjobban akkor is az idegesítette, hogy milyen lehet a zéró pontos, mekkora, mennyire gyors, és a szerencséjének hála egyedül lesz-e, amikor összefut vele.
A gondolatait azonban Mic hangja szakította félbe.
- Mehet a menet? - kiáltotta el magát, mire mindenki értetlenül fordult hátra - Mi van? A valódi harcokban nincs visszaszámlálás. Nyomás, nyomás, az idő csak egyre telik!
Yuriko meglepetten állt a torony felé fordulva, így nem tűnt fel neki, hogy Shouto visszafordult, csak amikor megfogta a csuklóját.
- Gyere már, mert mindketten lemaradunk! - szólt rá a fiú, miközben rohantak befelé - Nincs idő nézelődni!
Bent pár méter után Shouto elengedte a lány kezét, majd valahogyan jeget létrehozva indult meg előre.
- Sajnálom, de itt ellenfelek vagyunk. - mondta a fiú - Sok sikert.
Yuriko futás közben biccentett neki, majd az egyik utcán befordult. Ahogy egyedül maradt, egyre idegesebb lett, szinte érezte, hogy valami nehezebb robotba sikerül majd belebotlania. Ekkor azonban egy egypontos törte át a mellette lévő ház falát. A lány hátrált egy lépést ijedtében, de tudta, hogy muszáj lesz legyőznie, ha legalább egy pontot el akar érni. Ahogy végignézett a roboton, önkéntelenül is megeresztett egy félmosolyt.
- Rengeteg gyenge pontja van. - mérte végig - Könnyebb lesz, mint gondoltam, viszont kicsit rázós lehet.
A zsebében volt egy védőkesztyű ilyen esetekre, amit gyorsan felhúzott, és megindult a robot felé. A fémszerkezet is hasonlóan tett, csak kicsit gyorsabban, de az első csapás elől könnyedén kitért a lány. Nem félt, ami furcsa volt neki, de végül arra jutott, hogy azért, mert egy robottal harcol. Be van programozva, nem tud önállóan gondolkodni, nem tudja meglepni. Ha csak pár percig nem jönne arra senki, akkor könnyen kiismerhetné, és könnyen legyőzhetné.
YOU ARE READING
Egy megtört lélek helyreállítása
Fanfiction"Senki nem születik egyenlőnek" - ezt nem csak Izuku Mdoriya tapasztalta meg már gyerekként. Imagawa Yuriko egy kis Japán faluban lakik, ahol csak neki van képessége attól függetlenül, hogy szinte az egész világon elterjedtek a természetfeletti erőv...