I/5: Megteszem, amit tudok

170 15 34
                                    

Íme a felvételi összesített pontszámai: az első helyen végzett diáknak zéró mentési pontja van. Ez a fiú egymás után szedte le a szimulációs robotokat. Mikor a többiek kezdtek kifáradni, ő még mindig látványos támadásokkal intézte el az ellenfeleket. Nagyon kitartó és szívós srác. 

Ezzel szemben a hetedik helyezettnek zéró harci pontja van. A korábbi években is voltak diákok, akik szembe szálltak a zéró pontos óriás robottal, de ő volt az első, aki egyetlen ütéssel elintézte. Valahogy sikerült önmagát is súlyosan megsebeznie közben, mintha még kisgyerek lenne, aki épp csak felfedezte a képességét. 

}¤{

A felvételi értesítő megérkezése utáni estén Izuku és Yuriko végre újra találkozhattak vele. Ennek fényében együtt rohantak a korábban szeméttel teli tengerparthoz, viszont most egyiküknek sem okozott gondot, hogy lépést tartson a másikkal. A felvételi előtti 10 hónap alatt rengeteget erősödtek, és az azóta eltelt egy hétben is folytatták, bár nem annyira intenzíven, mint a vizsga előtt. 

- All Might! - kiáltott fel a fiú, mire Yuriko homlokon csapta magát.

- Ha? Mit mondtál? - kérdezte fojtott hangon a férfi, aki nem éppen a hősi alakjában volt jelen.

- All Might? - kérdezte a távolból egy férfi.

- Ne már! Komoly? - szólalt meg a mellette álló nő is.

- Deku, ne már! - szólt rá halkan a lány.

- Repeat after me: bocsánat, tévedtem! - mondta kissé idegesen a férfi. 

- Ööö... B-b-bocsánat, tévedtem! - kiáltotta el magát Izuku.

- Na szép...- jegyezte meg kelletlenül a távoli férfi.

- Pedig úgy találkoznék vele. - tette hozzá letörten a nő, mire a hármas megkönnyebbülten felsóhajtott.

- Gratulálok a felvételitekhez. - mondta All Might egy kis csend után, miközben feltartotta a két kezét.

- K-köszönöm szépen! - válaszolta Izuku, majd lepacsizott a férfivel, miközben a lány is hasonlóan tett. 

- El akartam mondani, hogy az iskolában senkinek sem beszéltem arról, hogy ismerlek titeket. Biztos aggódtatok amiatt, hogy ez csalásnak számít-e, nem igaz? Én nem voltam a bizottság tagja.

- Ó, köszönöm, hogy ezt mondta nekem! - válaszolta Deku - Azért nagyon meglepődtem, mikor kiderült, hogy All Might is tanítani fog. Szóval ezért jött a városunkba, ugye? Hiszen All Might székhelye Tokióban, Minato kerületében van...

- Ezt fejezd be. - szólt közbe a hős, és a fiú meglepett tekintetét látva Yuriko halványan elmosolyodott - Amíg az iskola nem tette meg a bejelentést, titokban kellett tartani. Mivel már az utódomat kerestem, pont kapóra jött a felkérés a U.A.-től. 

- Szóval eredetileg a diákjai közül akart választani valakit. - gondolkozott el Yuriko  - De akkor miért mondta, hogy mi ketten visszük tovább? Csak egy embernek lehet átadni, nem? Vagy tesztelt minket, hogy ki hajlandó feladni az álmait a másikért? Vagy eleve Deku-t akarta kiválasztani? Viszont eredetileg a diákjai közül akart választani valakit, aki erős, és eleve van képessége. Deku-nak ugyan nincs képessége, de jobban megérdemli, mint bárki más. 

- Az Egy mindenkiért egyetlen használat után súlyos sérüléseket okozott. - szólalt meg Deku - Én meg nem tudom... Kontrollálni.

- Én se tudtam uralni... És még mindig nem épültem fel belőle teljesen, pedig én nem kaptam, a testemnek már hozzá kellett volna szoknia. Mégis... Mégis teljesen kiütött a használata... Deku viszont...- nézett végig a zöldhajú fiún - Mintha semmi baja nem lenne. Hihetetlen ez a srác, bele se merek gondolni, hogy milyen erős lehet.

Egy megtört lélek helyreállításaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt