- Everybody, köszönjük a türelmet! Folytatódik a döntő! A második mérkőzésen befagyasztott küzdőtér végre kiolvadt, így jöhet a következő meccs! A B osztály gyilkos szépsége, valóban nincsen rózsa tövis nélkül, a hősképzős Shiozaki Ibara! Kontra... A szikrázó természetű ifjú, a hősképzős Kaminari Denki! Nos hát látványos mérkőzésre számíthatunk!
- Bocsánat! - szólalt meg Shiozaki - Elnézést a közbe szólásért. Hogy érti, hogy gyilkos szépség? Nem áll szándékomban senkinek az életét elvenni, egyedüli célom a győzelem, így nem egészen értem, miért feltételez rólam ilyesmit a Tanár úr.
- Bo-bo-bo-bocsi!
- Hiszen én nem hátsó szándék által vezérelten döntöttem a U.A. hősi képzésén való tovább tanulás mellett, hanem hogy minél több ember számára hozhassam el a megváltást.
- Mondtam már, hogy bocsi! Rosszul fogalmaztam az előbb.
- Nagyon szépen köszönöm a megértést!
- Nem is seggfej az összes B osztályos. Az egyik lány mindig kedves velünk és bocsánatot kér, ő pedig kifejezetten aranyos... És ahogy elnézem Denki-t, erre ő is rájött. Aranyosak lennének együtt...
- Mi-mi-mindenesetre rajta!
- A verseny után elhívhatlak egy vacsorára? Nagyon szívesen megvigasztalnálak! Hiszen a mérkőzésünk... Egy pillanat alatt véget ér majd!
- Ez aranyos. - nevette el magát Yuriko, mire a többiek meglepetten ránéztek.
- Ezt hogy érted? - kérdezte Kirishima.
- Csak aranyosnak tartom, hogy elhívja randizni, mielőtt még kisülne az agya. - nevette el magát újra - Növényi képesség ellen úgysem hiszem, hogy sokat tud tenni. De persze ez majd kiderül...
- Pártatlan elektrosokk! 1,3 millió volt! - kiáltotta el magát Kaminari.
Viszont nem sokat használt, ugyanis Shiozaki elfordult, az indákból falat emelt maga mögé, majd leválasztotta őket a fejéről, így neki nem lett semmi baja Denki-vel ellentétben, aki zárlatos lett. Mindeközben a küzdőtér alatt szintén indák közeledtek Kaminari felé, aki már nem tudott védekezni, így Shiozaki könnyen el tudta kapni.
- És vége! Mozgásképtelenné tette, máris nyert!
- Shiozaki folytathatja tovább a versenyt! - mondta Midnight, mire hatalmas ováció tört ki a tömegből.
- Nagyon sokkal tartozik nekem a U.A.- morogta a fülére szorított kezekkel Yuriko - Például fájdalom csillapítóval.
- Juhé! Shiozaki, ez szép munka! - mondta Tetsutetsu.
- Ajjajj...- szólalt meg Jirou.
- Nahát, nahát, végül igaza lett, egy pillanat alatt véget ért, milyen érdekes! - jegyezte meg egy másik B osztályos - Előre megmondta, hogy gyors meccs lesz, de végül a srác szorul majd vigasztalásra, milyen érdekes, igaz?
- Bocsika! - mondta egy B-s lány, miután leszedte a falról a szöszit.
- Amint Shiozaki leválasztotta az indáit, a srácnak esélye sem volt ellene.
- Körül fonta velük Kaminari-t, és így tette mozgásképtelenné, miközben ő maga védve volt.
- Az indákból alkotott pajzsa ráadásul földelt az áramot, tökéletes támadásra és védekezésre is.
- Könnyen semlegesítette, de azért a srácnak nem kellett volna ilyen hamar feladnia a harcot.
- Kaminari képessége vitathatatlanul erős, de Shiozaki negyedik lett a felvételin...- motyogta Deku, miközben jegyzetelt - Indák? Eléggé hasonlít Fatörzs Kamu képességéhez. Lenyűgözőek a növényi képességek, még nem láttam példát a legyőzésükre. Szinte lehetetlen kikerülni az indákat, mivel nagy számban és gyorsan mozognak, talán egyedül a keresztül vágásuk jelenthet megoldást, ami fáradalmas munkát jelent, de áhh, ha először a kézre tekerednek, hogy elejét vegyék...
YOU ARE READING
Egy megtört lélek helyreállítása
Fanfiction"Senki nem születik egyenlőnek" - ezt nem csak Izuku Mdoriya tapasztalta meg már gyerekként. Imagawa Yuriko egy kis Japán faluban lakik, ahol csak neki van képessége attól függetlenül, hogy szinte az egész világon elterjedtek a természetfeletti erőv...