- A harci gyakorlatot a hősök csapata nyerte! - mondta a mikrofonba All Might.
- Ilyet még nem láttam. - mondta Kaminari - A vesztesek nem sérültek meg, a győztesek viszont kifeküdtek.
- Ezt a csatát elvesztették, de a háborút megnyerték.
- Ez csak gyakorlat volt.
}¤{
- Mindent összevetve a gyakorlaton Iida fiam teljesített a legjobban! - mondta a tanár, mire jó páran meglepődtek.
- De hát Ochaco és Midoriya csapata nyert, akkor miért? - kérdezte Asui.
- Hmm, valóban. Vajon miért is? Ki tudja?
- Én, All Might tanár úr! - lendült a magasba Yaoyorozu keze - Iida volt a legjobb, mert négyük közül ő tartotta magát leginkább a feladathoz. Ami Bakugou-t illeti, a személyes bosszúhadjárata elhomályosította az ítélő képességét, ráadásul még a Tanár úr intelmei ellenére is többször is kárt okozott az épületben a robbantásaival. Midoriya sem volt különb, tekintve a sérülése mértékét a próbálkozása egyenesen felelőtlennek mondható. Uraraka pedig idejekorán elbízta magát, aztán a végső támadásával túlzásba esett. Lényegében, ha az a fegyver valódi lett volna, a viselkedésével mindenkit veszélybe sodor. Iida kész tervvel várta őket, a fegyvert lelkiismeretesen szemmel tartotta, és védelmezte, semmi sem zökkentette ki a szerepéből. Ugyan a hős csapat győzött, de csak azért, mert a feladatra gyakorlatként tekintettek, és nem vették komolyan.
- Hát.. Hátööö Iida fiam szerintem talán kissé túl komolyan vette a szerepét, de... Helyes a válasz! - mondta All Might.
- A kulcs a folyamatos fejlődés. A tanulásnak szentelve magunkat válhatunk valóban profi hősökké.
- Jó, ideje tovább lépni. - vette magához a szót a hős - Következzen a második kör! Tartsátok észben a megbeszélteket, és eszerint próbálkozzatok!
- Igenis!
*B gyakorlóépület*
- Második kör! A B csapat a hős, az I csapat a gonosztevő! - mondta All Might, miközben mindenki elfoglalta a helyét.
- Amondó vagyok, hogy te maradj itt. - szólalt meg Yuriko - Fel tudom tartani egy kis időre mind a kettejüket is akár, de hosszú távon te jobb vagy ellenük.
- Még Shoji-val szemben ez érthető, de Todoroki ellen nem sokat érek. - mondta Ojiro - De ha esetleg ki tudnád iktatni, az nagyot lendítene az esélyünkön.
- Másra sem vágyom. - húzta egy enyhe félmosolyra az arcát a lány - Őszintén szólva ez miatt is szeretnék menni.
- De ez az előző csapatoknál sem jött be.
- Én nem vagyok Bakugou. - jelentette ki Yuriko - Még csak nem is hasonlítok rá.
- Figyelem! - hallották meg All Might hangját - Beltéri harci gyakorlat, második kör, mehet!
Pár másodperccel később Yuriko furcsa hangot hallott meg, és a hőmérséklet is rohamosan csökkenni kezdett.
- Ugorj! - kiáltotta el magát, miközben a jég elért hozzájuk is.
- Basszus, ez nagyon hideg. - jegyezte meg kelletlenül Ojiro.
- Tudom, én is fázok. De...- gondolkozott el egy pillanatra Yuriko, majd a tenyerét a talajra tette - Nem tudja igazán, hogy ki az ellenfele.
CZYTASZ
Egy megtört lélek helyreállítása
Fanfiction"Senki nem születik egyenlőnek" - ezt nem csak Izuku Mdoriya tapasztalta meg már gyerekként. Imagawa Yuriko egy kis Japán faluban lakik, ahol csak neki van képessége attól függetlenül, hogy szinte az egész világon elterjedtek a természetfeletti erőv...