A legnagyobb hős: All might. Életkora és képessége nem ismert. A semmiből bukkant fel és vált hőssé, ereje révén hamar közkedveltté vált. Mióta megjelent, a bűnözési hullám évről évre drasztikus csökkenésbe kezdett. A puszta léte elriasztja a gonosztevőket. Kiérdemelte a béke szimbóluma jelzőt is. Ez a hős személyesen azt mondta két képesség nélküli gyereknek, még belőletek is lehet igazi hős.
Miközben a földön térdelve folytak a könnyei, újra és újra a fejében visszhangoztak a mondatok. A mondatok, amiktől az lett, aki, amiktől nem lehetett önmaga. Soha nem volt jó senkinek. A régi otthonában az eredeti lénye miatt gyűlölték az emberek, amikor pedig átment az Aldera-ba, az álarca miatt cikizték, amit védelemből vett fel.
- Te is... Olyan vagy?
- Maradj tőle távol kicsim, veszélyes lehet.
- Mégis mi a fenét csinálnátok a vizsgán, semmilyen képességetek nincsen! Képességek nélkül ti még szimpla segédnek sem volnátok jók!
- Nem elég csak magolni!
- Nézzétek, itt a selejtes!
- Képességek nélkül ti még szimpla segédnek sem volnátok jók!
Yuriko nem akart hős lenni. Vagyis nem tudta. Egyáltalán nem tudta, hogy mi akar lenni. Csak annyit akart, hogy végre elfogadják az emberek. Ő csak normális akart lenni, semmi több. Nem értette, hogy miért olyan nagy kérés ez, mert akkor még nem sejtette, hogy először neki kellene elfogadnia a lényét, hogy aztán mások is így tehessenek.
- Úgy döntöttem, hogy ti lesztek a méltó utódjaim, akik továbbviszik a képességemet. - mondta All Might, mire a két gyerek döbbenten nézett rá.
- Hogy... Hogy érti, hogy továbbvisszük? - kérdezte értetlenül Deku. A lány sem tudta hova tenni a dolgot, hisz elvileg a képességek nem így működnek.
- Látnotok kéne, milyen képet vágtok! - nevette el magát a férfi - Szedjétek össze magatokat, erről akartam beszélni veletek. Jól figyeljetek, a döntés a tiétek. Elfogadjátok tőlem a képességemet, vagy sem? Valamit tudnotok kell a képességemről. A média folyton találgatja, hogy szupererős vagy sebezhetetlen vagyok-e, de én mindig elviccelődtem a kérdést, hogy a homályban tartsam őket, mert a béke szimbólumának, All Might-nak született hősnek kell lennie a nyilvánosság szemében. Csakhogy nektek elárulom az igazságot. Az én képességem afféle szent fáklya, mely mesterről tanítványra száll!
- Mesterről tanítványra? - kérdezte hitetlenkedve Deku.
- Lehetséges ez egyáltalán? - szólalt meg Yuriko is.
- És ti lesztek a következők, akik megkapják ezt a képességet.
- V-várjunk csak, én ezt nem értem! - mondta Izuku - All Might képessége valóban rengeteg vitát generál, és a világ legnagyobb rejtélyeként tartják számon, nem telik el nap, hogy valaki ne állna elő egy újabb elmélettel, és ott van az is, hogy egy képességet örökölni vagy átadni nem tűnik túl logikusnak, mármint ez ellenkezik mindazzal, amit a szupererőkről tudunk eddig, még csak hasonló elméletről sem hallottam, az első szuperképesség megjelenése óta nem volt ilyenre példa...
- Ha ez tényleg lehetséges, akkor kapja meg Deku. - szólalt meg Yuriko, ezzel magára vonva a figyelmet.
- Hogyan? - kerekedtek el Izuku szemei - De te nem...
- Mennem kell, még sok dolgom van. - mondta a lány, majd felállt - És te sokkal méltóbb vagy rá, mint én. A hősködés nem nekem való.
- De akkor miért jelölted meg a...- kérdezte Deku, de újra közbeszólt Yuriko.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy megtört lélek helyreállítása
Fanfic"Senki nem születik egyenlőnek" - ezt nem csak Izuku Mdoriya tapasztalta meg már gyerekként. Imagawa Yuriko egy kis Japán faluban lakik, ahol csak neki van képessége attól függetlenül, hogy szinte az egész világon elterjedtek a természetfeletti erőv...